Evet, biraz da olsa var. Hoş durduğu söylenemez ama göz yapın güzel olduğu için çok ta kötü durmuyor.🙃 Neden olur ;
Göz çevrendeki deri vücudunun geri kalanına göre daha ince olduğu için sıvılar genelde burada toplanırlar ve şişik gözükmesine neden olurlar. Nasıl geçer ;
•Bol su içmek. •Dolapta beklediğinden emin olduğun salatalığı daireler şeklinde dilimle ve gözlerine koy. •Poşet çayda bulunan mazı tozu bazen göz altı torbalarını azaltabilir. •Ve uykunu alıdığından emin ol. 🙃