Güncellemeler
+1 yıl
@Gizilözne ben 5. Seansıma gideceğim ama herhangi bir kızarıklık su toplama olmadı. Kullanılan makinelerle alakalı olabilir. Sadece nemlendirici aldım 80₺ idi oda 4. Seansın sonunda aldım çünkü jilet kullanmak zorunda olduğum için cildim kuruyordu sadece o kadar başka herhangi bir şey kullanmadım :)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
sakın şeyıne lazer yaptırma yapan karı taaa delıgıne kadar göruyor balık yağıda kılo aldırıyor kullnama
Kilo almak için kullanacağım ondan soruyorum. Zaten tüyler bitsin diye yaptırıyorum görmesinin benim açımdan bi sakıncası yok buna mecburum
ozaman iç ben aneroksiydım mal dıyetısyen balık yağı kılo aldrımaz dedı yazdı ve kıullandım 1 ayda 8 kılo aldım mal essegın seyı karısı
Anoreksiya isen kilo alman daha iyi olmamış mı? Anlamadım?
ben suresız aneroksıyım ama yın azmettım kılo verdım yıne verıcem ben kılo alma takıntılım mlsf
Anladım bence bu kadar takılma. Yine de sağlıklı mutlu kal :)
ay sağol beyım ıyı bırıne benzıyorsun ınsallah tuycuklerden kurtulursun ben cok utandım ve acı cektım ama sımdı hıc dert yok kılsızım her yerıme yaptırmıstım kol bacak koltuk altı o şey bölgeıs her yer bır tek yuzume yaptırmamıstım aslında orayı da ıstemıstım de annem sen slak mısın demıstı :D
Niye lazer yaptırmasin sen yaptırdın mi :((
@Suzan_99 şeyıne yapılan lazer cok acıyor annemde yatırdı doğururken bu kadar acımadı dedi 2 sene oldu yaptıralı ıkımızde kılsız olduk ama acayıp acıyo
Umarım kurtulurum :) siz lazer epilasyon yaptırırken mi balık yağı kullandınız yoksa bittikten sonra mı veya başlamadan önce mi :)
yok canım yaptırmayya baslamadan once aneroksıler cok tuylu oluyor b arada vucut antı tepkı gösterıyor okadar zayıf olmaya sonra kullanmaya lazerle devam ettım 1 sene kadar o surecte kılo aldım tabı lazer bıttı ılacı bıraktım lazer oldugum surec boyu kullanmaya devam ettım ama tulerın azalmasında cogalmasında hıc bır etkısı yok yanı ılacın o konu da bılgın olsun ama leş gıbı ıştah açıyor acı tatlı ekşi ekmek arası yapıp yedırıyor demedı deme anam sen iyi misin ekmek arası benıı ye dıyordu o dönemım de
Anladımm yaa inan iştahım öyle açılsın çok isterim. Peki hangi balık yağını kullandın
Aciyormuş çok korkuyorum bide aynı anda utanıyorum ama mecburum :(
KS soruyorda marka ısmı yazıca sıte ban atıyor ya :(( söylemek cok ısterdım bukadar ıstıyorsan kılo almayı ama kullandıgım balık yağı baya ıyıdı yanı en zararsız böbreğe ciğere zarar vermıyor ıcınde prebıyotık fılanda var dı yanı bağırsak sıstemını fılan da duzenlıyor ustelık ben o ılacı kullanırken 20 yasındaydım entresan sekıle boyumu da uzattı 163 tum ılaç bıttıgınde 167 olmuştum doktorda evet bazı ınsanlarda boy uzatıyor boyun yaşla ılgısı yok demıstı Allah vergısı jdnfjf gece gece anılarımı canlandırdın gözumde suann 167-43 kıloyum mfnjgn. d aneroksı ıken 29 kıloydum da sımdı okadar olmak ıstemıyorum sen kac kılosun ve kac yasındasın cok merak ettım
21 yaşındayım 40 kiloyum bende :( peki kutusunu tarif etsen en azından ahahdkskdks çünkü içinde fazla şey bulunanlardan kullanmak istemiyorum
Bana özelden mesaj gönderebilir misiniz benim biraz özel bir sorum var lazerle ilgili gerçkten çok memnun olurum size. Siz yaptırmışsınız çünkü bilginiz var ama ben daha yaptırmadım
Bende 21 kshsjsjshsj
Veya baş harfide olur ben tahmin etmeye çalışırım dkxjsjd
Suzan hanım bana mı dediniz yoksa diğer hanımefendi mi :)
ikiniz gizlisiniz kafam karıştı 😅😅
Fark etmez sonuçta ikinizin bu konuda bilginiz var 😊
Ben mesaj atamıyorum xper seviyesinden dolayı üzgünüm:(
Şanssizim burdan sormayı utanıyorum:(
Yinede herşey için çok teşekkür ederim
Bende randevu aldığım ilk seans şubatta inşallah ama özel bölgede olacak. Sen kaç bölge sectin
Tüm vücut
Tüm vücut ne kapsıyor tam olarak bende tüm vücut yaptırmaya düşünüyorum 1 şubata kadar daha çok var. Birde özel bölgeyi nasıl yapıyolar ben utanıyorum
Yani tüm kol tüm bacak koltuk altı ve bikini bölgesi birde ben ekstra olarak göbeğe yaptırıyorum. Utanacak bir şey yok aslında bu onların her gün yaptığı iş bende başlarda çekiniyordum ama sonra alışıyorsun:)
işte tamda bu yüzden sordum karin bölgesi ve sırtı kapsamıyor mu ya :( ekstra mi yani
Bizde tüm vücut 2bin alıyorlar side ne kadar
Yok hayır kapsamıyor onlar için belirlenen fiyata fiyat ekleniyor
Valla çok utanıyorum ama bide havli falan koymuyorlar mi yaa 😅😅 genital bölgeye
Benim şu an yaptırdığım bölgelere toplamda 1500-1600 gibi bir şeydi ama taksitle ödediğim için 1700
Hımmm canım ya çok teşekkür ederim bana zaman ayırdığın için
Açıkcası ben o bölgeye gelene kadar iç çamaşırımla duruyorum zaten o bölge en son oluyor sonra bitiyor
Rica ederimm :)
arkadaslar sız nerde yaptırıyoorsunuz bıl mıyorum ama bızde 12 seans ııcın 2000 ıstedıler ve 12 seansta tuyler bıtmıyor genelde karı bunu bıde 12 seans bıttıkten sonra söyledır 14 seansta ancak tamamen bıtıyor bız 2000 + 400 lıra 2 sean ek parası vermıstık bunu bılerek gıdın ya da baslayın yanı ve lazerden sorna her lazer sonrası bır solusyon var onu kulnnmazsanız cıdınız kızarıyor su topluyo bunu da bılın ve o soluusyonda cok pahalı yanı ben fakırım bana pahalı gelmıstı fnjf soluyon 230 lıraydı ve cok az var ıcınde
@Gizilözne ben 5. Seansıma gideceğim ama herhangi bir kızarıklık su toplama olmadı. Kullanılan makinelerle alakalı olabilir. Sadece nemlendirici aldım 80₺ idi oda 4. Seansın sonunda aldım çünkü jilet kullanmak zorunda olduğum için cildim kuruyordu sadece o kadar başka herhangi bir şey kullanmadım 🙂 sana cevap yazacağım diye yanlışlıkla soruyu güncelledim ajshajxjsjdjsjd
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!