Yanağımda alnımda ayva tüyleri var siyah ne yazikki makyaj yapınca çok belli oluyor sizce agdayla almalı mıyım
(hormon bozukluğu var)
(hormon bozukluğu var)
Ağdayla alabilirsiniz hiç bir şekilde kalın çıkmaz, jiletle de alsan kalın çıkmaz. Bu laflar hurafe inan bana neyle alırsan al sadeece jiletle aldığında daha çabuk çıkıyor o kadar. Başka farkı yok.
Birde benim hormon bozukluğu var ondan korkuyorum. Ağda veya iple aldığım halde dudak üstü 3 4 gün dayanıyor anca :(
Ben direk iple veya sadece agdayla yapıyorum değişebiliyor
Cevap
4Cevap
Tedavini olmadan asla alma bende de aynı sorun var daha beter oluyor ama şunu yapabilirsin sarartırsın ama alma
tamamen kurtulmak istiyorsan iğneli epilasyon yaptırmalısın ☘️ ağda jilet akne çıkartabilir : / kalınlaştırmaş ama ne olursa olsun rengi daha çok belli olur
Kıl gibi değilse benve gerek yok yoksa ağda olabilir.
Ya şöyle yanağımda lekeler var zaten ağda yapınca pürüzsüz olacağı kesin bir bu sebepten bide fondoten kullanınca çok meydana çıkmasından rahatsız oldum ağda yaparsam sert cikar mi bilmiyorum ama 🤷♂️
Jilet olsa çıkar da ağda tek çözüm zaten bu durumda.
Teşekkürler :)
Rica ederim :)
Daha çok şey sormsk isterdim pürüzsüzlükle ilgili ams neyse
bir sefer ağda ile al sonra uyut lumea kullanabilirsin.
ben jiletle alıyorum serleşmedi ama hormon bozukluğu varsa sertleştirir mi seninkileri bilemedim açıkcası
Ağdayla nereni alırsın al sert çıkmaz ki
İlaç tedavisi yapsana.
alma sakın
Neden?
daha belırgın çıkar
Lazere gitmelisin ben de gidicrm yüzüm için
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?