Tamam Türkiye de yaygın bir renk ama sadece Türkler beğenmiyor. Herkesin güzel göz algısı yeşil, mavi. Bence Kahverengi göz de çok güzel özellikle siyah kalemle büyüleyici duruyor. Ben bayılıyorum. Bence bu kadının gözleri çok güzelEfsane güzel değil mi? Büyük bir de Bu gözler de güzel. Koyu ela ama Kahverengi ye yakın bir göz rengi.
Türkler veya yabancılar diye ayrım yok. Sadece mavi gözlü olan farklı renk beğeniyor yeşil gözlü olan farklı kahve rengi göz rengine sahip insanlar da farklı göz renklerini beğeniyor. 3 renk yok ki zaten ela var amber var çok çeşit var.. En dikkat çekici 2 rengi bir kaç kişi beğendi diye bütün Türkiye mavi ve yeşil gözlü insanları beğeniyor diye bi şey yok.
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Türkler genel olarak mavi yesil dışında diğer göz renklerini adamdan saymiyor. Ben Kehirbar rengine de bayılıyorum
Çok yaygın olduğu için. Benimde ela. O yüzden mavi ve yeşil gözlükleri korumaya almalı.. hele yeşil gözler en nadir ve sayısı az olan renk yeşildir... Yeşil gözlü beyleri kadınları özel koruma altına alalım lütfen
0
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
Ama size yeşil kalem çekince öcü gibi oluyor 😅 Kahverengi göz de kraliçe edasında duruyor.