1. si daha iyi. Merve boluğur gibi yüzler bana sıradan geliyor çok küçük. Bence ideal dolgunlukta (zapzayıf da kötü yhafif dolgun olmalı) elmas veya oval yüz şeklinde hafif uzun yüzler çok çekici
Bide elmacıklar da çıkıksa çok güzel olur. Yüz hatları belirgin hafif dolgun yüzler her zaman daha geç yaşlanır ve dikkat çeker bence. örneğin Beren Saat zayıf basık yüzlüydü bence Tuba’dan kötü yaşlandı. Tuba Büyüküstün de gençken bebeksiydi şimdi hala gideri var
fahriyeninde burakla bir filmi vardi o siralar guzel geliyordu gozumuze simdi onsa cokmus halde estetiklerden. Oda zaten onceden estetikliydi yaprak dokumundeki halini unutamadik😁
Evet estetik var, Ama eskiden daha azdı estetiği şimdi abarttı gözleri falan geride yüzü cansız. Hoşuma gitmiyor artık sadece yaprak dökümün 2. Sezondan sonraki halleri hoşuma gidiyor ☺️
Aynen ya bence sadece afra saracoglu iyi oyunculardan bide cansu dere guzelligiii kadin estetigi fazla kacirmamis gozume guzel geliyor turkiyedeki estetiksiz kizlar daha iyi