Yan profil çok önemli mi, insanlar beni bu yüzden sevmez mi?

19 yaşındayım.
Önden çok güzel bir kızım. Kendimi övmek için söylemiyorum bunu. Hem çevrem söylüyor hem de ben kendimi beğeniyorum. Ama burnum biraz büyük olduğundan yan profilden hiç beğenmiyorum kendimi. Kusur sayarım yani. Kulaklarım küçük mesela. Falan filan.
Yan profilimi beğenmiyorum. Sanki yan ile ön aşırı farklı gibi duruyor. Burnumda şekilsizlik yok dümdüz. Ama büyük olduğundan dert edindim. Acaba ilerde birinden hoşlansam benden bu yüzden hoşlanmaz mı diye. Ya da ne bileyim belki bendem hoşlancak olan da yan profilim kötü diye sevmez.
Karakter de önemli diyeceksiniz. Karakterim de çok iyi. Çok ince düşünceli, dürüst, çalışkan, yalandan hoşlanmayan, insanların kalbini kırmamaya çalışan laflarımı seçen iyi niyetli birisiyim. Çevremden de duyduğum şeyler bu yönde hep.
Sadece yan profil aşırı önemli midir?
İnsanlar beni bu yüzden sevmez mi? Sevdiğim beğendiğim bir kişi mesela.. Bu yüzden sevgili olmaz mı
Yan profil çok önemli mi, insanlar beni bu yüzden sevmez mi?
Cevapla