



bilemiyorum, estetik yaptırmayı hiç düşünmedim şükür memnunum her yerimden ancak doğuştan gelen özellikler, yani kazanılmayan bir şeyler için yarışma yapılmasındansa estetiklilerin çıkması daha iyi bence :)
Cevap
1Cevap
hiç düşünmedim ama bu tiplere bakınca bi an aklımdan geçti eardgfd
Hele Şevval, o seçildiyse bence her kızın şansı var. Estetiksiz halimle de dereceye girerdim demiş 😅
aynen. girerdi kesin suratsız jfkrhyg
Boyum 1.71 fitness yarışmasına katılmak istiyordum fakat ilaç kullanmadım diye olmadı elendim.
Orda da vücut güzelliğine bakıyorlar ama çoğu 1.75 altı oluyor
Düşunmedim kendimi güzel görmem yetiyor zaten onlarin gözleri bozuk en cirkini seçerler
170 olmayınca katılınmıyor mu?
Hayır, boy uzun olucak illa ki.
Bende düşünmüştüm katılmayı ama boy yok işte
Malesef, Şevval. Bile seçildiyse hepimizin şansı var bence.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?