İlk fotoğraftaki kız fenomen. Şu zamanın güzellik algısına daha çok uyuyor. Ama Beren şu zamanın güzellik algısına pek uymazsa da yan yana görünce tartışmasız Beren diyorum. İkisi de yeşil gözlü aslında (ama berenin gözleri menekşe yeşilini andırıyor daha nadir bulunan bir ton. Ve göz bebekleri çok büyük olduğu için ışıl ışıl duruyor) ama benim fikrimce bir Beren saat etmiyor. Siz farklı düşünebilirsiniz ama bence şu zamanda güzel bulunan bir çok kızı berenin yanına koyun sönüyorlar o dolgun dudaklara kalkık burunlara rağmen. Gerçekten kendine has bir güzelliği ve çekiciliği var bence sizce?
Güncellemeler
+1 yıl
Beren saatin kendine has bir güzelliği çekiciliği hatta tatlılığı var
Güncellemeler
+1 yıl
Dolgun dudak kalkık burun olmadan da çok güzel olabileceğinin kanıtı beren
Şu zamanın güzellik algısına uymazsa da botoks lu dolgulu dudak kalkık burun VS yine de baktığımda Beren güzelliği ve çekiciliği?
Bence insanı güzel ve çekici yapan kusursuz hatlar değil insanın yaydığı enerjisi güçlü aurası.
1
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
Doğru ama selcanın kusursuz yüz hatları olduğunu düşünmüyorum evet güzel ama baktığımda Beren daha kusursuz geliyor. Yani güzellik standardı cidden boş bişey. Selcan dan 100 tane bulabilirsin ama berenin yüz hattındsn başka biri görmedim
Ne kusuru var ki gayet kusursuz hatları var kızın ama sırf böyle diye benim gözümde güzel sayılmıyor birine güzel demem için enerjisiyle etkilemesi gerekiyor insan aslında yaydığı enerjiyle ön plana çıkıyor Beren çok güzel ve çekici bir kadın diğeri sadece güzel hatlara sahip biri çekicilik yok.
Aslında Berenin yüz hattı daha güzel elmacıkları çok yukarıda göz şekli ve yüz şekli efsane. Aslında kızın yüzü çok asimetrik reelde. Berenin yüzü simetrik ve altın orana çok uygun. Öyle çok bariz büyük kusurları olmasa da yok değil. Mesela burun deliklerinin birleşimi ucu mesela ağzı çok büyük at ağızlı gibi duruyor (affola kaba bir tabir oldu) dişlek olduğu için sanırım ve alnız çok büyük yüz uzunluğu kötü. Ama tabi ki çok güzel bir kız. Ve bu kızın dudakları önceden bu kadar dolgun değildi. Büyük olmasa da oynama var diye düşünüyorum. Ama şöyle bir bakınca şu zamanın güzellik algısına daha uygun Berendense ama Beren yanındayken tüm havası sönüyor işte. Bunu anlatmak istedim. Çağımızın güzellik algısını çürüttüm şu an her şey dolgun dudak kalkık burun demek değil
Her 10 kızdan 8 i öyle. Şişme dudaklar kalkık burun ama yine de sen bilirsin. İlkez görüyorsundur yadırgamışsındır. Tanıyanlar berenle kıyaslamıyor bile.
Ana Sayfa > Güzellik & Bakım > Sorular > Şu zamanın güzellik algısına uymazsa da botoks lu dolgulu dudak kalkık burun VS yine de baktığımda Beren güzelliği ve çekiciliği?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Bence insanı güzel ve çekici yapan kusursuz hatlar değil insanın yaydığı enerjisi güçlü aurası.
Doğru ama selcanın kusursuz yüz hatları olduğunu düşünmüyorum evet güzel ama baktığımda Beren daha kusursuz geliyor. Yani güzellik standardı cidden boş bişey. Selcan dan 100 tane bulabilirsin ama berenin yüz hattındsn başka biri görmedim
Ne kusuru var ki gayet kusursuz hatları var kızın ama sırf böyle diye benim gözümde güzel sayılmıyor birine güzel demem için enerjisiyle etkilemesi gerekiyor insan aslında yaydığı enerjiyle ön plana çıkıyor Beren çok güzel ve çekici bir kadın diğeri sadece güzel hatlara sahip biri çekicilik yok.
Aslında Berenin yüz hattı daha güzel elmacıkları çok yukarıda göz şekli ve yüz şekli efsane. Aslında kızın yüzü çok asimetrik reelde. Berenin yüzü simetrik ve altın orana çok uygun. Öyle çok bariz büyük kusurları olmasa da yok değil. Mesela burun deliklerinin birleşimi ucu mesela ağzı çok büyük at ağızlı gibi duruyor (affola kaba bir tabir oldu) dişlek olduğu için sanırım ve alnız çok büyük yüz uzunluğu kötü. Ama tabi ki çok güzel bir kız. Ve bu kızın dudakları önceden bu kadar dolgun değildi. Büyük olmasa da oynama var diye düşünüyorum. Ama şöyle bir bakınca şu zamanın güzellik algısına daha uygun Berendense ama Beren yanındayken tüm havası sönüyor işte. Bunu anlatmak istedim. Çağımızın güzellik algısını çürüttüm şu an her şey dolgun dudak kalkık burun demek değil
Beren saate acayip hayranım
Bende 😇 cidden farklı bir havası var. Yanına kimi koyarsan koy sönüyor
Auraası yüksek sanırım
Filmlerde her karaktere uyuyor
Aynen öyle
beren guzel kadin ya
Farklı bir güzelliği var
Bereni geç de ilk fotodaki kız fişekkkk
Sıradan bir güzellik algını var. Çağa uyan bir güzellik algısı. Yani bişey de diyemem
O hatun sıradansa Allah'ım gözüm sıradandan ötede değil, yaradandan niyet ettim sıradan için
Her 10 kızdan 8 i öyle. Şişme dudaklar kalkık burun ama yine de sen bilirsin. İlkez görüyorsundur yadırgamışsındır. Tanıyanlar berenle kıyaslamıyor bile.