Ellerime ve ayaklarıma oje sürmeyi seviyorum suç mu?

Benim akıllı kaynanam ojeli ellerimden tiksindiği için benim yaptığım hiçbir yemeğe dokunmuyor. Pismiş, ona göre. Kocama da sürekli oje sürmememi ve tırnaklarımı kısa tutmamı söylüyor ama neyseki kocam annesi gibi geri kafalı değil. Hem onun da hoşuna gidiyor zaten böyle olmam. Tırnaklarım da çok uzun sayılmaz 2-3 mm falan uzatıyorum en fazla. Zaten banyodan sonra yumuşuyorlar fazla uzayamıyor. Beni pis bulan kadın kabuğunu soyduğu sebze meyveyi bile yıkama gereği duymuyor hem de bu devirde. İnsan bi yıkar ne olur ne olmaz virüs bulaşır mı diye ama yok. Kabuğunu soyduysan temizdir o.
Ellerime ve ayaklarıma oje sürmeyi seviyorum suç mu?
Cevapla