benim birleşik hiç yer yok ayrı olanlar daha estetik duruyor sanki 😒🧐 siz nasıl beğeniyorsunuz. Hangisi daha güzel görünüyor yüze yakışıyor?


Ay soruyu görünce fark ettim, ben hiç dikkat etmemişim böyle şeylere ahahsrisdişglsipscmsiia Mantıksal olarak gidersek bazı kulak memesi ayrı ve ağır küpe takan kadınların kulağında rezalet bir sarkma oluyor o yüzden bitişik diyorum.
hiç dikkat etmedimsoruyu okuyunca elim kulam mememe gitti ister istemez:))
resimdeki ayrık mı oluyor keşke 2sindende ayrı ayrı foto yükleseydin
ilginçsin bu insanın aklına nasıl gelir:))
ayrık olan.
Cevap
39Cevap
Hiç dikkatimi çeken bir yer değil gadası
Soruyu görünce bu yaşıma kadar kimsenin kulak memesine dikkat etmediğimi fark ettim, çok şey kaçırmadım umarım :/
Benim ayrı.
Bence herkese kendi memesi yakışır, kulak memesi yani 😁
Anlamadım bu soruyu yemin billah 🤣 kulak yüze nasıl yakışacak rüya 🤣
Seninki yapışık diye iltifat mı bekliyorsun 🤣 manyakkk
Hı hı 🤣
benim ayrı. hiç estetikliği yok. kulak kepçe ordan kaybediyorum. :/ bildiğin next&nextstar anasını satayım.
Kulağın memesi neresi ayrı olan nasıl birleşik olan nasıl oluyor 😂
Valla birini beğenirken kulağı ayrık mı, bitişik mi diye bakan olduğunu sanmıyorum 😃
Pek dikkat etmedim ama ayrı olan daha estetik duruyor sanki
Daha bu yaşıma kadar bi insanın kulak memesine dikkat etmediğimi fark ettim az önce
neeeeeeeee anlamadım kusura bakma hem buna niye bakar bi insan
Ayrı olan. Çünkü kulak memesini emmek gibi bir şansın oluyor.
Kulak memesi ayrıysa küpe takılmasına daha layık olduğunu hissediyorum. Ama iki şekli de güzel
Bir kadında en önemli olan şey meme, ister kulakta ister göğüste olsun 😂😂😂
Yav üzüldüğün şeye bak
Ayrık olanlar daha güzel, yapışık olanlar komik duruyor
😂Ayrı nasıl oluyormuş ki
Bitişik olanlar kendine güzelim demesin ehehehe
Bak durub burda ayrik mi daha guzel yoksa birlesik mi bizim bunu yargilamamiza hakkimiz onu yaradan oyle yaratmis bize bir sey soylemek dusmez
O kişiden kişiye defişiyor kimisinde ayrık duran kulak memesi yakışıyor kimisinde de birleşik duran kulak memesi yakışıyor. O yüzden birşey diyemem
Birleşik olan diyeyim 🙂
@jcometopapa meme denince utanıyorum
Hepimiz insanız. Bunun bir önemi yok 😊
Ayrık olunca kepce olmuyor mu 🤔🙄
ayrık olan
Diğer kriterlerim uysun da o da eksik kalsın.
Ayrı olan bitişik duran ben begenmiyorum
Hiç o kadar ayrıntılı düşünmedim :)
Aklıma ilk defa geldi. Ayrık olandır herhalde.
kulak fetişim yok kulak kulaktır sonuçta
Kimsenin kulak memesine bakmıyorum awk 😂😂😂
ayrı olan daha güzel duye düşünüyorum...
Ayrı , bitişikler hep değişik gelmiştir
Ayrık olan daha hoş durur her zaman
benim ayrıymış 😅 ayrı güzel o zmn
Benim ayrı şu an fark ettim 😁😁😅
Abla 25 yildan sonrami far ettin
Amaan onamı dikkat edicem
Sen guzelsin kulak memeni takan kim:))
küçük kulak en harika
Ayri olunca uzun gibi duruyo kiz boyle daha iyi
Benimki ayrı ya 😅 ve ucu sivri 😒
kulak memesi olmayan elfler guzel duruyor..
Koca kulak seviyorum. 🤣🤣
Kulak kulaktır ya ne fark eder 😂 Fetişim yok 😂
Benimde birleşik ve birleşik seviyorum
Sende benim gibi kulak zaafınmı var
Ben neden kulak memesinden hoşlanıyorum sizce bu normal mi
Böyle bi ayrim olduğunu bilmiyordum
Dikkat etmiyorum hiç🤷♂️
farketmez =) çok önemli değil
Ben bilmem
İhtisas konum küçük pembe kaysı
ayrı olanlar bence
Ayrı olmali nedenini yazardım ama burda olmaz 😀😀
Benim de birleşik
Kulak kulaktır kulak fetişim yok 😂
bileşikler dahagüzel
Ayrı
ayrı olan
Benimki ayrı ozaman ayrı DHA güzel 😂
ayrı duruyor
Tam ortası olmalı hshdhdh
Ayrı olanı güzel
Ayrık güzel olmuyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?