Kulak memesi ayrı olan mı daha güzel duruyor birleşik duran mı?

benim birleşik hiç yer yok ayrı olanlar daha estetik duruyor sanki 😒🧐 siz nasıl beğeniyorsunuz. Hangisi daha güzel görünüyor yüze yakışıyor?
Kulak memesi ayrı olan mı daha güzel duruyor birleşik duran mı?
Kulak memesi ayrı olan mı daha güzel duruyor birleşik duran mı?
Cevapla