Kullanıp memnun kaldığınız ya da memnun kalmadığınız 3 katlı cerrahi maske markaları ve nedenleri neler?Umarım marka ismi söylemek sitenin kuralına ters düşmüyordur🙂
Ben şu ana kadar lcwaikiki'nin hem telli hem telsiz maskesini kullandım pek memnun kalmadım. Marketlerde satılan maskelerden aldım onları da beğenmedim. En son evony maskeyi keşfedene kadar🙈 Gerçekten şu ana kadar kullandıklarım arasında en iyi maske evony markası oldu. Hem kulakları acıtmıyor hem de rahat ayrıca orta katman da Melt Blown var.
Bir ara yıkanabilir maskeyi kullanıyordum bu aralar cerrahi maskeyi tercih ediyorum açıkçası markasına da bakmıyorum pek, burnumu çok kaşındırıyor nedense ama cerrahi maskenin daha iyi olduğunu düşünüyorum.