Kullandığınız cerrahi maskeler neler?

Kullanıp memnun kaldığınız ya da memnun kalmadığınız 3 katlı cerrahi maske markaları ve nedenleri neler?
Kullandığınız cerrahi maskeler neler?
Umarım marka ismi söylemek sitenin kuralına ters düşmüyordur🙂

Ben şu ana kadar lcwaikiki'nin hem telli hem telsiz maskesini kullandım pek memnun kalmadım. Marketlerde satılan maskelerden aldım onları da beğenmedim. En son evony maskeyi keşfedene kadar🙈 Gerçekten şu ana kadar kullandıklarım arasında en iyi maske evony markası oldu. Hem kulakları acıtmıyor hem de rahat ayrıca orta katman da Melt Blown var.
Kullandığınız cerrahi maskeler neler?
Cevapla