Tek kelimeyle Fahriye Evcen'e bayılıyorum, büyük hayranıyım. Yabancı bütün ünlü kadınları es geçin Fahriye yi hepsinden daha çok beğeniyorum. Dünya ya bir kere gelsem onun gibi olmak isterim. Fotoğrafımı buraya bırakıyorum. Kaç estetik olmam gerek?Güzelliğe bakın ya, sanat eseri gibi aşırı kıskanıyorum bu kadını ♥️
Fahriye Evcen'e benzemek için kaç estetik olmam gerekiyor?
Neden bilmiyorum çok takıntı yaptım 😔herkes o Ünlülerin doğal hali güzel değil diyor siz gibi. Ama kendimi beğenmedigim için rol model buldum. Çevrem de yok yıllardır karantinadayım ben siz sadece 1 yıldır ben yıllardır o açıdan ünlüleri örnek alıyorum
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
17Cevap
Sen daha güzelsin gadası
Böyle düşünmüyorum, her kadın fahriye den güzel olamaz hele ben hiç 😅iltifatın için like attım. Teşekkür ederim 🙏
O ünlü olduğu için sürekli göz önüne gadası. Doğal hali pekte o kadar güzel değil ki
Neden bilmiyorum çok takıntı yaptım 😔herkes o Ünlülerin doğal hali güzel değil diyor siz gibi. Ama kendimi beğenmedigim için rol model buldum. Çevrem de yok yıllardır karantinadayım ben siz sadece 1 yıldır ben yıllardır o açıdan ünlüleri örnek alıyorum
Bence boşa kafana takıyorsun gadası. Samimiyetimle güzel olduğunu iddia ediyorum
Teşekkür ederim tekrardan. Psikolojik destekte alicam 🙏
Alman daha iyi olur gadası
Estetiğe değil psikolojik tedaviye ihtiyacın var senin.
Galiba gerçekten psikolojik destek almam gerek
Bir yerinden memnun olmazsın yatırırsın ama birisine özenmek niye sen olduğun gibi güzelsin yapma bunu ❤
Haklısın canım Teşekkür ederim, bunu kafamdan atamiyorum. Psikolojik tedavi den sonra belki saçma olduğunu anlarim. Tekrar sağol ♥️
Rica ederim ❤
Evet fahriye evcen çok hoş bir kadın ama bence sen de çok güzelsin ayrı bir güzelliğin var hiç cildini yormaya gerek yok bence 💕
Teşekkür ederim canım 🙏 bende istemiyorum estetik ama kendimle pek barışık değilim güzelsin deyip kandırdıkları kızlardanım ☺️
Bosver ya fahriye bile kendine benzemek için kaç estetik yaptırdı kimbilir sana nekadar lazımdır. En iyisi böyle kal
Niyeyse bu yorum beni güldürdü 🤣
Doğru tespit çünkü 👌
Sen zaten çok güzelsin. Kendinin farkına varman dileğiyle. 🧡
Teşekkür ederim canım 🙏♥️
Ne güzel kadınsın. Sırf onun gibi olmak saçma değil mi? Ki günümüz estetikleri birisine tıpa tıp benzetemiyor seni. Bence hiç bulaşma böyle şeylere
Kendin ol bence fahriyede dogal degil zaten guzelsin herkes ayni olmaya calisiyo estetikle dbdndn
E sen zaten güzelsin. Niye ona benzemeye caliscan ki
Bence senin de kendine has güzelliğin var. bu güzelliğe de Fahriye ulaşamaz. demedi deme.
Bence sen çok güzel bir kızsın. Kimseye benzemene gerek yok, kendin ol.
Zaten güzelsin boşver estetiği
Teşekkür ederim canım 🙏 ama kendimi o kadar begenmiyorum.
gözlerin lens mi lan çok hoş
Değil canım, ela teşekkür ederim 🙏
Sen daha güzelsin la boşver
Böyle düşünmüyorum, her kadın fahriye den güzel olamaz hele ben hiç 😅iltifatın için like attım. Teşekkür ederim 🙏
Elmacık dudak kaş burun bunlai hallet bide psikolajik destek al oldu.
Abi fahriye de nasıl güzel bı kadın ya
Kesinlikle, aşırı kıskanıyorum.
Neden benzemeye çalışıyorsun ki herkesin güzelliği ayrı sende güzelsin çirkin değilsin
Galiba psikolojik destek almam gerek, teşekkür ederim 🙏
Rica ederim
Bu kadın güzel değil ki neden abartılıyor bu kadar anlamış değilim. Her yeri estetik. Burun dudaklar berbat ötesi. Siz daha güzelsiniz emin olun.
Bilmem senin için önem, olur mu ama yuzunu inceleyip farklı makyaj modelleri deneme ve evet baya guzellesirsin zaten guzellsin masllah
Fahriye evcen sana benzesin :)
Benimle evlenirmisin 😂😂😂
Tıp o kadar da ilerlemedi. Üzgünüm. 😐
Bir kadıni Angelina Jolie yaptılar ama esmerken bir de.
Diyosun...
Sen daha güzelsin.
Senin gözlerin onunkinden çok daha güzel yazık edersin kendine
1 milyon adet Yeter gibi
Bence sen daha güzelsin hiç kendini bozma derim
çook olman gerek
Bence gerek yok güzzelsin
ben bu kadini hic begenmiyorum
Güzellik göreceli bir şey diyemem
20 falan 😂
6 TANE SAYDIM :d
Saydıklarını söylesen biraz zahmet 😅
burun, kaş, cilt, bakış, dudak ve çene :F
Teşekkür ederim 🙏
Bunlara ihtiyacın yok ama. sen, senkende guzelsin :F
0 sıfır
474 filan
mesaj at