Kırmızıya bayılırım

Kırmızıdan sonra french ve fusya-pembe oje severim:)




Ay çok güzeller ❣️😍ellerinde güzelmiş maşallah 🧿
Gerçekler❣️🌹
Ellerinin güzel olması ön planda bence
Rica ederim çok incesin :)
Cevap
20Cevap
Benim bildigim bu paylaşım sadece kızlara özel olmalıydı biz de mi oje sürelim a.. q onumu istiyon 🙄🙄🙄
Çok severim. şu an kırmızı benimki de ama normalde nude renklerini tercih ederim.💅
Ben ojeyi sende seviyorum ya 😍 maşallah gene muazzamlar
Nailartları seviyorum düz renk oje olarak genelde nude tonlar ya da mevsimine göre çoğu rengi seviyorum ojede
Yani kişiye göre değişir tabiki😊
Siyah, koyu mavi, lacivert, kırmızı ve bordo güzel oluyor, sevgilim olursa ojelerini ben sürmek istiyorum
Seviyorum valla ben ojeyi, yakıştırıyorum da kızlara
İyi bir manikür e ihtiyacın var birazda uzat süper olur
Tüm pembe tonları
Kırmızı
Fushia
Mega french
Kendim yapıyorum manikur işe gidersem mecbur kesicem bu uzunluk iyi bence
Bende çalışıyorum labaratuvarda sorun yok
Hahahahah benim bölüm:) ama uzun tırnakla nasıl kan alıyorsun zor değil mi
Bwn test ve raporlama dayım İsveç 🇸🇪 te
Kanda aldım çYlakken
Bordo ve siyah vazgeçilmezim. Tırnakların oval değil de küt olsa daha çok yakışır bu renk
Ben 1 senedir küt kullanıyorum, belki bu yüzden sempatik geliyor :)
sevmem ama evde ojeler var mınyatur boyamak ıcın kullanıyorum
Bu renkler hoşuma gitmiyor ya nude ya da siyah ya da mat renkler
Bence kadınlara en çok peach ve nude yakışıyor :D ve klasik french :D
Çok severim şu an görseldeki favori ojem.😍
😍😍😍❤️❤️
Severim ama benim ellerime yakışmıyor bence ya
Koyu mavi, bordo, siyah

bu vb tonlar.
bordo olsun yeter , onun çekiciliği hiç bir şeyde yok
Kırmızı oje :D yakışmış
Mat ojeler en sevdiğim mat bordo vazgeçilmezim🥰😍😍
En iyisi siyah kırmızı yakışmış bu arada
kırmızı bordo lacivert. ojeler efsane olmuş
Siyah kırmızı kahve rengi açık pembe
Bu renk
😢😢resim olmamis😂😂😂
seviyorum ama ailem izin vermiyor
Siyah oje sağlam oluyor 😂
Sana kırmızı çok yakışıyor Prenses
Severim. Siyah ve seffaf en guzeli
Evet her renk bulunduruyoruz kıyafete göre 🤗🤗🤗
Sevmem ama siyah sürmüşlüğüm var🤣
Fotosu yok ki 🤷♂️
Oha bayıldım, hem rengine hemde tırnak yapısına ;)
Güzelmiş
Sevmem. Ama oje kokusu çok güzel xd
Kirmizi ve siyah oze yskisir kadina.
Kırmızı ve siyah güzel duruyor
Eller de çok tatlı
ben oje sürmeyi sevmem
Bordo ve vişne
Siyah beyaz ve kırmızı favori renkleriiimm
Çok güzel
Sevmem
Bordo ve kırmızı tercihim.
French ve siyah
Siyah
Sevmem
Taşmış o oje. Severim. Favorim siyah.
Kullanmıyorum
Severim
Siyah severim
Yapmayın şunu
Severim siyah
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar