Güzellik diyince hep akla iri gözler, kıvrak kirpikler, dolgun dudaklar, küçük burun vs diye kalıplar vardır. Peki bunlar dan hangisi güzellik olgusunu daha çok ortaya koyar? ya da senin için güzellik kavramında nasıl fiziksel özellikler vardır?
Ceylan gibi gözler mi, kiraz gibi dudaklar mı; hangisi güzelliği adım adım ileriye taşır?
İri göz ( renkli olabilir) , minik dudak , beyaz ten. Benim için güzellik sınırları olan bir şey değildir güzelliği belirli şeylerle sınırlandırmak saçma geliyor mesela ben beyaz severim ancak çok güzel esmer kızlar var. Güzellik belirli fiziksel kavramlarla ifade edilemez ve edilmemelidir. En basit örnekle her dönem değişmiştir güzellik algısı.
1
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Bence hiçbiri belirleyemez. Önemli olan uzuvların birbiri ile uyumu. Burnu kusursuz olupta bana göre güzel olmayan kızlar da gördüm, renkli gözlü olup itici olan da. Burnu kemerli, dudağı ince olan bir sürü güzel kız var, bu algılar bana çok yanlış geliyor. Hepsi sosyal medyanın suçu. 🤧
Bence güzellik olgusu kaş göz ayri ayri degil de olaya daha bütünsel yaklasiyorum. Bakışların derinliği.. yüzün orantılı oluşu.. Ama şöyle de bir sey var kimse bir baskasina guzel gorunmek zorunda degil. Kendini nasil mutlu hissediyorsa oyle olmali..
- İri, hafif çekik gözler ve hafif çukur gözler, güzellikte daha etkili; bence.
- Benim için güzellik; 1) Pürüzsüz, canlı, bronz/soluk beyaz ten 2) Altın orana yakın, hatları belirgin ve yumuşak geçişli bir yüz 3) Altın orana yakın, ince kemikli, kıvrımlı, dolgun, sıkı bir vücutla olur.
Kadınlarla ilgili '' koh ni şon a vara vara kekemen!'' diye bir atasözü var. Yani diyor ki ''bir kadın, ince dudaklı olacağına topal olsun daha iyi.'' 😁
Maskesiz dolaşamadığımız bu günlerde gözler daha çekici hale geldi bana göre :D
Dudaklar da çekicidir ama gözler bir çok duygumuzu karşıya aktarırken çok daha etkileyici hale gelebilir. Boşuna dememişler gözler kalbin aynasıdır diye :D