Hirsutizm killanma var bende özellikle çene bölgem beni çok üzüyor. Her gün cımbızla aliyorum yoksa diken gibi siyah sert çıkıyor çok üzülüyorum güzel bir kızım ama böyle bir rahatsızlığım var. Nişanlıyım 2 aya ALLAH nasip ederse düğünüm var ama bu sebepten çok korkuyorum üzülüyorum. Düzenli olarak alıyorum ama hastalık var hamilelik var insanin başına herşey gelir her gün çenemdeki kılları almak çok zor. Eşim bunu farkeder mi ilerde sorun yapar mi bilmiyorum üzülüyorum sizin cevrenizde böyle bi sıkıntı yaşayan var mi. Bugün lazere başlıcam ama yüzümde degil vücuduma. Yüzüme dokunup daha çoğalmasından korkuyorum çok üzgünüm motive edici şeyler duymak istiyorum çenemdeki kılları eşim görse sorun eder mi
Güncellemeler
+1 yıl
Hirsutizm olan çok kız var sanırım
Güncellemeler
+1 yıl
..
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
ayni durumdayiz canim. sen bunu nisanlinla konusmadin mi? ona anlatman lazim. ben henuz nisanli degilim sevgilim var. yavas yavas anlatiyorum ona. bilmesi lazim. simdilik bir sıkıntı görmüyor bu durumdan. ama bakalım ilerde ne olacak. cok mutsuz oluyorum bu durumdan. bu arada ben yuzum icin lazere gidiyorum
Lazere bugun belden aşağısı gidecegim ilkez canm buz lazer yüzüme korkuyorum. Çünkü lazer yüzüme vurdukarinda hiç kılları almamam gerekiyormuş sonrasında ben çenemdeki kılları uzatip nasıl dolaşıtım yapamam
Çenende seninde çok var mı canm. Ben nişanlıma söylemedim hep hergün aliyorum srn ne sıklıkla aliyosun lazerden memnun musun
evet cenemde var canim ama sadece cene olsa yine iyi. her yerde var. lazere 2 defa gittim daha gidicem. simdilik cok bir etkisini gormedim. insallah seanslar bitince memnun kalirim. ama pek bir umudum yok. bu konu psikolojimi yeterince bozdu zaten. her gun almak gercekten iskence. mesela evlendigimizde ne yapicam diye dusunuyorum.
bende buz lazere gidiyorum ve evet diger seansa kadar almak yasak. ben zaten evdeyim disardada maske taktigim icin Şu an zor degil benim icin. insalalh fayda eder
Nişanlı olduğum için erkek tarafı gidip geliyor o yüzden çeneme güvenenedim ben insallah kurtuluruz çok zor dediğin gibi hergün almak çok zor
seninde kolunda falan var mı
Numaralarımızı alsak konussak sorun olur mu tek olmadığımı bilmek iyi hissettiriyor
Nişanlınla falan konuşma, iğneli epilasyona git. Hergün yol cımbızla epilasyon işe yarayana kadar. Sık sık git, lazer gibi uzamasını beklemene gerek yok, bi süre izli gezersin sadece, onun için de fondoten var
Benim çenemde çok sık killar var malesef o yüzden önce lazer yapip azaltıp sonra igmeli epilasyon dediler bnde bu yüzden korkuyorum yüzüme istemedim ama çenemde çok var beni çok üzüyor napcam bilmiyorum
Dün belden aşağı buz lazere basladim ama çeneme ellemedim korkuyorum daha kötü olacak diye ne yapmaliyim bilemedim
Sende de böyle bi sorun var mi varsa naptin çözüm buldun mu
Tedavisi var geçmiyor mu pco
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!