Ben kendi fiziğimi beğeniyorum 1.90 boy geniş omuzluyum ya siz?


Biraz göbeğim var. 1,73 boy, 82 kiloyum. Eskişehir'den Sivrihisar'a gidiş dönüş 210 km. bisiklet süremezsem zor. (Geçen yıl Eskişehir'den İnönü'ye kadar bisikletle gidip geldim. 35 derece sıcakta, 5 litre suyla, 1 günde 3 kilo birden verdim. Toplam mesafe 85 km.)
Cevap
8Cevap
Zaten erkeği dış görünüş olarak 1 0 önde yapan omuzların geniş olmasıdır bencee. Arrti evet fiziğimi begeniyorum
173 zayıfım. Korona öncesi fiziğimi severdim. Ama şu an kaslarım eridi. Estetik bir vücudum yok. Ondan pek sevmiyorum
Çok merak ettiğim için bir şey var ama sorabilir miyim ki
niye cıbıldak geziyonuz siz
Kış geldi la xggcdxj ama mantıklı, böyle devam
İşten vakit kalsa bende senin gibi olucam da yoğunuz
Güzel bir vücudun var allah sahibine bağışlasın ne diyelim
Knk beslenme programından biraz bahsedebilir misin rica etsem
Ben kendimle barışık biriyim
158 boy 50 kilo 😔😔🥴
Beğenmiyorum bir gün iş bende böyle olcam
Ben de seninkini beğendim 😂 ben 1.58 48 kiloyum. Boyum kısa ama orantılı vücudum
Evet beğeniyorum kendimi
Yani idare eder şükür
Beğeniyorum canım kendim
165 55. Memnunum ya baya idealim
Ben böyle kısa cevap verebileceğim sorulara yazıyom direkt 😂
Ayn üşengecim odödödmd
Samsun'danım sen
Mükemmelsin dostum
boy kac kilo kac
şeyinde uzunmu?
Heeeeeyt noluyor burda benim göz koyduğuma sen nasıl göz koyarsın , yolarim heeeee
evet şeyin büyükmü onu sordum
Benim adım Cafer boyum 1.10
cafer pp mi calmissin
Ne biliyon belki ikizler
bdjdjsjdjjd mantıklı
Beyeniyorum
Azdim
Beğeniyorum
Beğenmiyorum
1.90 mııııı
Evet
zorlama kasa👎
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?