+1 yılBu kompleks bir olay bence. Her insanın anatomik yapısı dış görünüşü falan çok farklı bir başkasında zayıflık güzel ve estetik duruyorken bir başka insanda aynı izlenimi alamazsın ancak yine de genel olarak zayıfların bir çoğu olması gereken kilodaki insanlardan az çekici diyebilirim.
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
Bmi'in dengeli olması gerekiyor çünkü hem sağlık açısından hem de dış görünüş açışından iyi olmaz.Çekiciliğin bir şekli olmaz ama çok zayıf/şişman bir insanla kimse birliktelik yaşamak istemez. Bmi'nizi hesaplayın ona göre bir yardım, bir yol haritası çıkarın ki vücudunuzla yakışıklılığınız dengelenebilsin
014 Yorumla
Soran+1 yılBu durum geçici ama kilo alamıyorum denediğim bir şey, çok övgü alıp tek yergiyi kilodan almak maalesef üzüyor, bir de kilo alabilsem her şey çok güzel olucak.
Soran+1 yılHer diyetisyen aynı değil biliyorum ama bir keresinde diyetisyene gittim sonuç alamadım, başka bir tanesinde denicem.
Soran+1 yılKan tahlili yapıldı sanırım, emin olamadım hatırlayamıyorum. Ama değerler normal çıkmıştı.
Soran+1 yılEvet, genetik olma ihtimali de yüksek.
Soran+1 yılEvet bunu diyen çok oluyor, normal kiloya ulaşsam benim de baya işime gelecek, oraya gelinceye kadarki yol işkence gibi sadece😂😂
Soran+1 yılHadi ya, özellikleri değişsek mi napsak, ben kolay kilo alsam sen yesen yesen kilo alamasan😂😂
Soran+1 yılUmarımm teşekkür ederim :)
+1 yılZayıf erkek bana çok çocuksu geliyor... çekici gelmiyor... ama tabi ki renkler ve zevkler tartışılmaz... öyle sevenler beğenenlerde vardır elbet...
20 Yorumla
173 67 yim. eskiden 63 civarıydım. negatif etkisini görmedim. sadece balık etli ve uzun kadınları sevdiğim için 80 kilo civarı olan sevgililerim yanımda iken kilo veya kompleksine giriyordu. onun harici kişisel yönden sıkıntısı olmadı
03 Yorumla
Soran+1 yılKanka sen zayıf değilmişsin ki, 1.73 e 63 ideal kilo yani kadınlar bu kiloyu normal buluyorlar.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
19Cevap
Gizli Üye(30-35)+1 yılZayiflik daha cok kadina yakisan bir sey. Cocuk bedeni gibi duruyor erkeklerde. Erkeklerin dogasi geregi biraz yapılı olmasi gerek. Bu durum kadinin kendi kodunda da vardir yaratilistan gelen. O yuzden kadin yapili erkekleri begenir istemeden. Hem cekici gorunur, hem icinde bir yerlerde korunma içgüdüsü vardır. Zayif erkek kadinda bu cagrisimlari pek yapmaz. O yuzden erkegin yapili olmasi biraz önemli. Sporla helledebilirsin. Arastir bir spor hocasini. Begenilen biriyse fiyatiyla da sana uygunsa biraz spor yap. Kilo al. Diyetisyene gidebilirsin bunun icin. Zayif, celimsiz erkekleri bende begenemiyorum ne yazik ki cogu kadinda fikri bu yondedir. Mesela bazi kadinlara derler ya aslinda cok guzel yuzun ve fizihin var az kilon var. Bunu versen fistik gibi olursun diye. Senin icinde bu gecerli yuzun falan iyi yakisikliysan kilo alman seni fistik gibi yapar. Ama tavsiyem bir diyetisyenle gorusmen faha iyi olur. Belki kilo alamamanin baska sebepleri vardir saglik bu sonucta. Simdi kendi kendine yapmaya calisirsan hem yanlis beslenirsin hem aldigin kilo orantili yayilamayabilir vucuduna. Erkeklerde kilo genelde gobekte toplaniyor. Simdi yanlis beslenip 35 yasindaki dayilar gibi gobekli olma birden. Hem diyetisyenle kilo alirsin hem sporla guclendirmek iatedigin yerleri guclendirirsin. Bir erkek arkadasim bacaklari zayifti. Hem goruntu olarak hemde hareketsel, kas olarak. Sporla bacaklarini guclendirdi. sende boyle yapabilirsin. Tabi hemen olmaz bu seyler 1 yilin sonunda da olsa sabir gerekir. Guzel seyler hep uzun zaman sonra gelir.
24 Yorumla
Soran+1 yılAnladım teşekkür ederim, senin de fikrin benzer olsa da en azından yapıcı ve çözüm içeren bir görüş olmuş, teşekkür ederim. :) görüşünü dikkate alıcam :)
Cevap sahibi+1 yılRica ederim. Guncelleme de kilo alamiyorum demissin. Senin kiz versiyonunum ama bende kötü durmuyor zayiflik kadın olarak. Bir ara ciddi zayiftim diyetisyene gittim. Oyle birkac kilo alabildim. 22 yaşındayım 20 yasina kadar tartida 50 yi goremedim. Ne zamanki uzman destegi aldim 50 yi gördüm. Şu an 53-54 falanım. Zaten boyuma gore kilom iyi Şu an ama biraktigim zaman direk zayıfliyorum kilom düşüyor. Sporda yapiyorum ustelik. Bunu da zayiflamak icin degil saglik icin, bedenim icin yapiyorum. Cok agir seyler yapmiyorum yoksa dal gibi kalirim😊 bazi insanlar neden bilmiyorum kilo alamiyor. Ama bunun avantaji ne istersek yiyebilmemiz sanirim.
Cevap sahibi+1 yılMetobolizma kaynakli sanırım daha cok. Hizli çalışıyor bu kilo alamayanlarin.
Soran+1 yılOlabilir, bu konuda modum düşünce iştahım da gidiyor maalesef, onun dışında evet kıskanan da çok. Nasıl yiyip yiyip kilo alamıyosun falan. Spor yapıcam, diyetisyene de giderim tekrardan bakalım. Sonuç değişirse editler yazarım sana☺️
+1 yılBir tane çok yakışıklı kore oyuncusu vardı. Aşırı zayıftı ama hiç göze batacak bir zayıflık değil aksine daha çok çekicilik katıyordu. O yüzden dert etme. Ben de aşırı zayıfım. Takma bu konuları
37 Yorumla
Soran+1 yılZayıflık yabancı ülkelerde rağbet görüyor, çekicilik vs demek. Türkiyede bi böyle 😂
- +1 yıl
Bana da çok laf sokan oluyor. Yok oran zayıf yok buran zayıf. Şişiyorlar şişiyorlar balon gibi normal insanlara laf ediyorlar
Soran+1 yılÖzellikle bunu aşırı kilolular yapıyor, yağ tulumu olmuşsun git kilo ver. Kilolulara duyar kasıp kimse bişey demiyor, çok zayıfsın yemek ye, çubuksun vs, zayıflara bunları demek sorun değil tabii ki. Duyarı nereye kasarlarsa artık.
- +1 yıl
Ayy sorma ya. Bir kaşıkta boğasım var. Biri de benim komşum oluyor. Her yakalamaya çalıştığımda işim çıkıyor. Ne laf soksam acaba onu düşünüyorum
Soran+1 yılUmarım yakalarsın, bana da haber et 😂
- +1 yıl
Yarın tekrar deneyeceğim şansımı. Bana şans dile 😅
- +1 yıl
Olur
engellemez bence , şahsen göbekli olmaktansa böyle olman daha iyi.
artı olarak zayıf olunca insanın bazı kemikleri çıkık oluyor ( köprücük vb) ki bunlar çekici detaylar bence , o yüzden dert etme. yaş ilerledikçe istemediğin kadar kilo alacaksın maalesef.21 Yorumla
Soran+1 yılHaklısın teşekkür ederim😊
Spora başla , zorla yemek ye geceleri makarna cips kola kuruyemiş ye
212 Yorumla
Soran+1 yılSpor kısmı evet ama diğerlerini yapıyorum, karbonhidrat tozu+ spor eklenince bakalım sonuç nasıl olucak :)
Soran+1 yılTeşekkür ederim, ben de kendimi çok beğeniyorum. Hem karekter hem görünüşle hiç kilom bir kız açısından laf konusu olmadı. Aylardır evdeyim uzun süredir kendimle bu kadar yalnız kalmadım. Bu süreçte kilomu kafama takmaya başladım, nedendir bilmiyorum :/
Soran+1 yılHaklısın, korona olayları azalsın ilk işim bu olucak. Teşekkür ederim sen ve bir kaç kişi yorum attı güzeldi, biraz olsa da kafam bu konuda dağıldı. İyi geldiniz
Soran+1 yılOlur😊 mesajları açarsın yazarım, sonra kaparsın. Ayrıca kendi durumlarını da anlatırsın, dinlemeyi çok isterim :)
Soran+1 yılHahaha dur bakayım
Soran+1 yılProfili düzenleye tıkla, gizlilik ayarlarından görürsün
Soran+1 yılMesaj attım, kapatabilirsin😂
Aksine zayıf çoğu arkadaşın karizmatik adamlar. Seviliosunuz la reklamınızı yapioz burda bak 🤣🤣
35 Yorumla
Soran+1 yılHahahaha eyvallah kanka, reklam bedeli var mıydı😂
Soran+1 yılKanka zayıf olan benim😂😂
Soran+1 yılEyvallah cansın 😂
+1 yılOnemli degil yaaaa..
Bu durumdan rahatsizsan bol bol ye ye15 Yorumla
Soran+1 yılOlumlu yorumlar görmek güzel😊
- +1 yıl
tabiki sen kotu yorum yapanlara aldirma herkes kendini kusursuz saniyor seninki kusur bile degil guzel birsey 😂😂ben 60 im 10 kilo sana verim..
bence isteme fit daha iyi. bak
Soran+1 yıl😂😂 Çok iyisin kaç kilo istiyosan direkt alayım, fit olmasam da olur. İyiliğimi düşünüp esprili böyle yorumlar yazanları görünce mutlu oluyorum, yumuşuyorum. Teşekkür ederim😊
- +1 yıl
10 kafi 50 olsam iyidii
ne demek gercekleri dedimm
Rica ederim 😊
Soran+1 yılHahaha tamam 10 kilonu alıyorum o zaman😂 :)
+1 yılSağlığını etkilemediği sürece zayıf ya da şişman olman önemli değil ablacım. Sen doğru ve düzgün karakterinle insanlara kendini sevdir. Sevgiler.. 🌺❤️
30 YorumlaO cok goreceli bence begenende olur begenmeyende bazi erkekler zayif kizlari sevio bazilari kilolu mesela. Bence cekicilik onunla ilgisi yok ama tabi orantili bir vucut daha da goz doldurur. Hem ne kadar zayif olabilirsin. Gormeden bisey demek mumkun degil bence
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılSpora gitsen ya da profosyenel bir yardım alsan olabilir bence.
11 Yorumla
Soran+1 yılSpor yapıcam ama diyetisyenden sonuç alamadım maalesef.
+1 yılBilmem, çok zayıf bi arkadaşım var. Yakışıklı bile değil ve baya kıllı mıllı. Adam entellektüellikten kazanıyo manken gibi kız arkadaşları oldu. Hem güzel hem kaliteli kızlardı
15 Yorumla
Soran+1 yılHadi ya, güzel o zaman bu güzel bi nokta😊
- +1 yıl
Görüntünü arka planda bırakacak bir özelliğin varsa dert etme
Soran+1 yılDiller, fransızca ve ingilizce, kitap okurum genelde, felsefeye ilgi, sık sık film izliyorum, tip de var. Sadece çok zayıflık var, zaman zaman takıyorum...
- +1 yıl
Bir kadını sevmen ve sadık olman bile yeterde onu erkekler pek yapmıyor. Şansın açık olsun. Bayyy
Soran+1 yılOrası da uzun hikaye tabii, kötü ilişkiler yaşadım, kadınlarda da durum pek değişmiyor. Görüşlerin için teşekkürler 😊
Engellemez ben hafif kilolu erkekden hoșlaniyorum. Ama çekiciye bazen zayıf olması bile iyi duruyor
31 Yorumla- +1 yıl
+111
Ben extra iri bir kizimdir ama sevgilim 185 ve 58 kilo buna rağmen ona bayılıyorum. O da benim ne kadar kilolu olduğumla ilgilenmez.
Dışarıdan çok acımasız eleştiriler alıyoruz.
Kıza bak dana gibi oğlan kılçık gibi vs diye. Ama hiic s*kimizde değil. Sevgi engel olmuyor bunlara.12 Yorumla
Soran+1 yılEvet biliyorum, benim için tek kriterim kilom değil ve sizin adınıza sevindim :)
İnsanı gösteren kıyafeti ve kilosudur. Çok cılız bir insan kıyafetide iyi taşıyamaz. Dolayısıyla yüzü ne kadar güzel de olsa, çekici durmaz. Sen vücuduna yakışacak derecede kilo almaya bak.
07 Yorumla
Soran+1 yılHaklısın bro, kilo alamıyorum ama hala deneme çabaları devam
Soran+1 yıl50 kilo
Soran+1 yıl1.75 boy
Soran+1 yıl20
+1 yılZayıflık karakterde olmadığı sürece çözümü vardır kilo alınır verilir.
10 YorumlaÇok zayıf hatta dış görünüşü çok iyi olmayan erkeklerle çıktım sırf bana davranışları çekici olduğu için
11 Yorumla
Soran+1 yılDoğru olan da bu zaten :) güzelmiş
- Güzellik & Bakım konusunda 896 cevap paylaştı.
+1 yılAçıkçası aşırı zayıflık ne kadında ne de erkekte güzel durmuyor.
Hele de zayıflık bir erkeğe yakışmıyor. Bu bahsettiğim ideal kilonun altı.
Bu benim fikrim tabiki.10 Yorumla
+1 yılKilosu nedeniyle çıkmam diye bir şey yok. Bu asla takılmaman gereken bir şey. Tabii ki renkler zevkler meselesi ama zayıf erkek çekici olmuyor bana göre.
10 YorumlaErkeksiliği çok azaltıyor zayıflık
Yani zayıf bir erkekten etkilenmezdim açıkçası
Diğer kadınlar da bu şekilde düşünüyor01 Yorumla
Soran+1 yılAksini düşünen baya kadın da var ama evet kilo almak istiyorum. Hayırlısı :)
- Güzellik & Bakım konusunda 307 cevap paylaştı.
+1 yılBence kesinlikle engeller. 40 kg kacakları kolum kadar, çocuk fiziğine sahip bir erkekle olmazdı yani
06 Yorumla
Soran+1 yıl40 kg kolun mu, sumo musun ablacım sen
- +1 yıl
Kol 40 kg demedim o ek bir özellikti. 40 kg (,) bacakları kolum kadar olan bir erkek...
Soran+1 yılTamam tamam. Kilo almaya çalışıyorum olmuyor. Hoşlandığım bir durum değil anlayacağın
- +1 yıl
benim 23 parmağım var
Soran+1 yılHahahaha
+1 yılÇok sağlıksız bir görüntün yoksa , aşırı zayıf değilsen zorun etme 🥳 hem , elinde olan bir şey değilmişş
01 Yorumla
Soran+1 yılYani çok zayıfım ama sağlık konusu dışında görünüş için olumsuz bir yorum almadım. Evet maalesef elimde değil...
+1 yılBence kesinlikle hayır trend zayıf olmak güzellik , yakışıklılık bu dönemde böyle eski zamanlarda kilolu almak zenginlik belirttiği için güzel bulunurmuş
00 Yorumlaçok az kilo alabilirsin ama sevicekse biri seni kilona değil kasına değil gözlwerine bakarak sevsin. Yani ben bakarım diyeyim :)
014 Yorumla
Soran+1 yılYa ben takıntı yaptım diye, hiç bu zamana kadar kilomdan dolayı reddedilmedim, konuştuğum bir çok kız da oldu. Karantinada kendimle kalınca böyle oldu😅😅
- +1 yıl
bak bence seni yakşıklı olmadığında sevmiyorlarsa , yakışıklıykende sevmesinler. Açıkçası benim güzeliğime iltifat edip çıkma teklifi ettiklerinde hakaret sayıyorum. Sanki kafamın içindekiler hiç miş gibi , düşüncelerim hayellerim bilgilerim yokmuş gibi kabuğumla ilgilenmeleri garibime gidiyo. Bence böyle kal
Soran+1 yılYani görünüş önemseniyor diye ondan bahsettim, sadece yakışıklılıktan ibaret değilim, neyse ki değilim.
Soran+1 yılİkinci dediğin şeyi anlamadım, tam tersi derken. O ne oluyor
- +1 yıl
yani bir kız güzelse , güzelliğini ön plana çıkarabilecek her şeyi yapar. Erkeklere güzel görünmek için bakım yapar. sevgili yapar... filan. Bense tam tersi güzel ve bakımlıyken erkekler için değil kendim için yaparım. (Egoist değilim sjkhajs) bu zamane kızları gibi değilim yani
Soran+1 yılHahaha ben kızlar hemcinsleri için makyaj yapar sanardım, yıllarca bizi yediler mi ya
Soran+1 yılYani sadece yakışıklı olup aptal olmak kötüdür, ama yakışıklı olup entelektüelsen, karşındakine bişey katabilecek kültürdeysen, bu güzel bir şey. Neyse ki ikinci kısımdayım
Soran+1 yılÖyle olmayanla konuşmuyorum
Soran+1 yılEvet, haklısın
+1 yılNe kadar yakışıklı olursa olsun yanımda güçlü bir adam görmek isterim...
11 Yorumla
Soran+1 yılNiye cinsellik falan mı
Çekiciliği engellemez. Kilo alınıp verilebilen bir şey çünküm
16 Yorumla
Soran+1 yılSelam, bir sorunda bu konuyu konuşmuştuk, soru sormuştum demiştim. Burada da rastlaştık😂
Soran+1 yılVe bence de haklısınn
Soran+1 yıl😂😂 Evett ve son tesadüf olsun, seni takipteydim sorunu sayfada gördüm, yorum attım sonra sen buraya yorum attın😂
Soran+1 yılMesaj almayı aç istersen, benim diye yazayım sonra kapa😅 mesaj atamıyorum maalesef
Engeller..
Ari sütü, polen düzenli kulln.
badem ve inciri balla karistr tüket
Kısa sürede toparlarsn.10 Yorumla
+1 yılFazla zayıfsa çelimsiz gözüküyo erkekde de biraz kalıp aranıyo rahatsızsan al biraz.
05 Yorumla
Soran+1 yılRahatsızım da kilo alamıyorum, sıkıntı orada...
- +1 yıl
Gece yatmadan yemek yemek ya da fazla hareket etmemek fazla makarna poğaça kek falan yani karbonhidrat yersen işe yarayabilir boyun kaç kaç kilosun metabolizman da hızlı olabilir.
Soran+1 yılSürekli evdeyim zaten, karantina. 1.75 e 50 kilo. Metabolizma olabilir
- +1 yıl
Kilon baya azmış dediğim gibi işte fazla karbonhidratlı gıdalar makarna hamurişi ama istemeden zorla da insan yiyemez ki istemeden
Soran+1 yılÇok yemek yiyen biriyim, özellikle sevdiğim yemek varsa. Karbonhidrat tozu +fitness denicem bakalım
Boyun ile kolon orantılı mı? Evet zayıflık özellikle erkeklerde iyi olmuyor.
02 Yorumla
Soran+1 yılSorun o, çok zayıfım. Orantılı olsa sorun olmucak😅
Gizli Üye(18-24)+1 yılEksi bir özellik değil ama yapılı kaslı bir vücudun olsa artısı fazla olur.
10 Yorumla
+1 yılEngeller malesef. Ama bazi kilolu kadinlar zayif erkek severler
10 Yorumla
+1 yılErkek dediğin kalıplı olur ama görmeden bişi diyemem
10 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 2b cevap paylaştı.
+1 yılCekıcilik senin elinde değil herhangi bir hal herhangi birine cekici gelebilir
00 Yorumla Evet bana göre engeller.
Erkeklerin biraz daha omuzlu, geniş olmasini tercih ederim.00 YorumlaKilo almayi denesen? Benim için önemlidir yani cok zayif olmamali..
00 Yorumla
+1 yılBoy kilo uyumlu olmalı çok zayıf benim için çekici değil çok kiloluda olduğu gibi
00 YorumlaKilolu erkekler çirkin oluyor ama çok zayıf erkekleri de beğenmiyorum bir noktada evet etkiler.
00 Yorumla
+1 yılBen begenmiyorum az göbekli kalçalı falan seviyorum
00 YorumlaZayıf erkek seven de var çok takmayın bence kilonuza sadece kilo alabileceğinize inanın derim. Tabi bu kolay bir iş değil azim de lazım.
10 YorumlaMalesef bu erkeklerde çok büyük bi engelllll zayıf olmaz yani öle kız gibi
00 Yorumlavalla ben de öyleyim 177/56 57 ancak geliyorum sevgilimde olmadı bahtımda üstelik 28 yaşına geldim sevilmedim anlayacağın
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılKilolu erkekler çok çirkin oluyor zaten bòyle kal iyidir
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılyoo zayıf seven çok.
ya yakışıklı degilsin ya da agzın laf yapmıyor ya da giyinmeyi bilmiyorsun018 Yorumla
Soran+1 yılYakışıklıyım, giyinmeyi de biliyorum, bir çok kızla da konuşuyorum. Sadece fikir alıyorum, geneli öğrenmek için. Son dönemlerde kiloma baya taktım çünkü.
Cevap sahibi+1 yılboy kilo?
Soran+1 yıl1.75, 50 kilo
Cevap sahibi+1 yılşimdi 1000kalorilik bi tarif vericem sana
süt , yulaf , bi avuç fındık , bı avuç kuru üzüm , bi kaşık bal kat veya tahin falan.
tam yaglı süt bol , yulaf bol bunları karıştır rahat yersin tadı lezzetli
günde 3-4yemeye çalış ama yüksek kalorili şeyler
araöğünlerde kurutulmuş meyveler kuruyemiş iyidir
günde 1litre meyvesuyu iç şeftatili falan
günde 1litre süt'de içersin
aga sen benim dedigim diyete uy
sırf 1lt süt 1lt meyvesuyu verdigim karışım
2000kalori ediyor yemekler falan + bi tatlı yersin 3000kaloriyi bile geçersin
ayda en az 4-5 kilo eder bu
175-60kg olsan cillop gibi olursun
(kızlarıda takma adriana lima degiller yok göbekli sevmiyorum yok zayıf sevmiyorum kendi tiplerinede bakmıyolarda türk kızları )
Soran+1 yılKanka kızlarla konuşma etkileme gibi bi sıkıntım yok ya ve dediğin diyeti denicem çok sağolasın :)
Cevap sahibi+1 yılbrokoli yeme yüksek kalorili yemekler ye işte kilo almak kolay kalori hesabı yapıcan dedigim gibi.
2500-3000kalorinin üstüne çıkarsan ciddi diyorum 2ayda 60kilo olursun ama spor egzersiz falan yapta yağlanma kardeşim. merak ettigin şey varsa sor
Soran+1 yıl2500 3000 kalori maalesef kilo aldırmıyor, en az 5.000 anca... Spor yapıcam yanına karbonhidrat tozu da eklemeyi planlıyorum.
Cevap sahibi+1 yıl5000nedir kardeşim günde 50km koşuyorsan tamam diyicemde 5k kcal nedir? günlük kalori ihtiyacın ne senin hesapla ilk önce
Soran+1 yılŞöyle metabolik olduğunu düşünüyorum, bu kaloriyi gün içine dağıtıp almazsam çabuk yakıyorum, evde olsam dahi. Bu kalori civarında kilo almayı denedim ama olmadı maalesef. Günde üç öğün bir iki ara öğün koyunca çok rahat üstüne çıkıyorum zaten.
Cevap sahibi+1 yılilk bi diyetisyene git bro
Soran+1 yılGittim, sağlık açısından herhangi bir sorun yok ama verdiği liste bi işe yaramadı. Kilo alamadım
Soran+1 yılSıkı bir beslenme listesi+ sporla kilo almayı denicem
Cevap sahibi+1 yıliç hastalıklarına gözük cidden çok kalori alıp kilo almıyorsan bi sıkıntı var tahlil yaptımı?
Soran+1 yılKan tahlili yaptırdık diye hatırlıyorum ama hormonlarla ilgili ek bir şey varsa bilmiyorum
Soran+1 yılOlabilir, iç hastalıkları mantıklı
Cevap sahibi+1 yılcidden bi sıkıntı olabilir dedigin gibi +3500kalori üstü alıp kilo alamıyosan
ya da aşırı hareketlisin spor falan
Soran+1 yılKorona var, 7 8 aydır evden neredeyse hiç çıkmadım. Spor desen onu da yapmadım. Ben de çözemiyorum niye böyle.
Cevap sahibi+1 yıl🤷♂️
Gizli Üye(18-24)+1 yılEngelleyecegini sanmam, boy kilo kac acaba? Sakınca yoksa sormamda
01 Yorumla
Soran+1 yıl1.75 e 50 kilo
- Güzellik & Bakım konusunda 700 cevap paylaştı.
+1 yılMutlaka fittnes yapıp Atletik bir vücuda sahip olmalısın dostum
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılbende yakışıklıyım ama gel gelelim parasızım parasızlık çekiciliği engeller 😅
00 Yorumla
+1 yılHayır yakisikiysan boyun uzunsa karakterinde iyiyse ve kitap okuyan biriysen hiç sorun olmaz
23 Yorumla
Soran+1 yılKitap okurum, karekterim de iyi, yakışıklıyım, boy ise 1.75 ona sen karar vericeksin artık😂
- +1 yıl
Iyi o zaman inşallah gönlünüze göre birini bulursunuz
Soran+1 yılUmarım😊
Kanka gece yatmadan ye alırsın bi de bunun için protein bar mı ne var ona bak
05 Yorumla
Soran+1 yılProtein ve karbonhidrat tozu alıp, sıkı bir fitness programına girişmeyi düşünüyorum
Soran+1 yılUmarımm, teşekkür ederim fikirlerin için 😄
Soran+1 yılHahaha keşke ne güzel olurdu, kaç kilosun ki...
Bazıları bana çok seksi geliyor
31 Yorumla
Soran+1 yılBeni de genelde öyle buluyorlar, baya da övgü alıyorum ama karantinada evde kalınca kilomu takmaya başladım :/
+1 yılEvet maalesef erkekler iri olsun ya
21 Yorumla
Soran+1 yılElimde olan bir durum değil, kilo alamıyorum maalesef.
Zayıf erkek pompacı olur ya yediği direk dalgaya gidiyor aynı benim gibi ahshjzjss
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılasiri zayif olmamali bence boy kilosu orantili olmali ya da en fazla 5/7 kilo fazla gibi... ama hastalikli sanacak kadar zayif olmasini ben sahsi gorusum olarak istemem..
00 Yorumla
+1 yılOrta iyi çubuk gibi güzel olmuyor
01 Yorumla
Soran+1 yılAnladım, teşekkürler görüşün için :)
Bi sporuna bakar zayıflığın
01 Yorumla
Soran+1 yılHaklısın 😊
O is yakisiklilikla olmuyor
01 Yorumla
Soran+1 yılNeyle oluyormuş?
+1 yılDaha çok çekici yapar yav
13 Yorumla
Soran+1 yılGerçekten mi 😄 bu açıdan hiç düşünmemiştim
- +1 yıl
Evet zayıflar daha çekici
Soran+1 yılBöyle düşünenler olduğunu bilmiyorrum, sevindim 😊
Engeller kanka. Kızlar genelde fiziğe geliyor.
01 Yorumla
Soran+1 yılCinsellik evet o da ayrı bir nokta
+1 yılçok aşırı zayıfsan malesefki engeller almaya çalış
01 Yorumla
Soran+1 yıl1.75 e 50 kilo
+1 yılZayıflar bana çekici gelmiyor
00 YorumlaAşırı zayıflık genelde cirkinlestirir insanı
00 Yorumla
+1 yılŞişman ve zengin tiplere mukayese edersek etkiler
00 Yorumla
+1 yılZayıf sevmem.. Kilolu da sevmem, ortası olacak.
00 Yorumla- Devamını Gör (37)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer