Yine... Yine yanlış anlaşılan, aynı zamanda erkeklerin de açık aradığı bir muhabbet... Sanırım bir kızın dış görünüşüne fazla önem vermeden o kıza bakmış sayılmıyorum...
Bakın arkadaşlar. Kızlar balık etli de olsa, zayıf da olsa, (sağlık problemi oluşturacak kadar kafaya takmadıysa) problem değildir. Her erkek başka noktayı düşünmez. Kendinizi iyi görünüz. Balık etli dediğiniz insanlar, gayet samimi ve sevimli olurlar. Şu muhabbetleri bırakınız... Allah allah... Yazarak da anlatılmıyor ki yahu :D
Evet halk efsanesi çünkü kimi erkekler kilolu kadın sever bildiğin şişman kimi balık etli sever kimi de zayıf olsun ister. Dolayısıyla bir çerçeveden bakmak doğru olmaz. O nedenle bu denilen bir şehir efsanesidir denebilir.
Hayır değil. Geçmişten beri türk erkeklerinin güzellik algısı hep uzun boylu balıketi beyaz tenli 2 çocuklu biri sırtında diğeri karnında tarzında güçlü kuvvetli kadınlar üzerinedir. Özellikle de kırsal kesimlerde bu hala böyle. Moda dergilerinin etkisiyle bu bronz tenli incecik uzun bacaklı kadınlar yeni yeni moda olmaya başladı sadece bu şehirliler arasında.
Şöyle gerçek, Balık et dediğimiz kısmı onlar kalça olarak algılıyor sadece. Ve onların hayalinde kalçası dolgun kadın olsun da ne olursa olsun. O yüzden kalça kısmı gerçek. Ama üst vücut ince isterler..
Balık etli kadının sadece kalçası olmuyo 😁 güzel iri dudakları dolgun yanakları ve bir kaç yeri daha hele yağ miktarı eşit dağılmışsa çok daha iyi oluyor.
@Mersinlionur konu neden benim ki? Ben sadece görüş yazdım soruya. Benim görüşümün altına yorum yazan devamının geleceğini düşünmüş ve göze almış, ona göre yorum yazmıştır zaten. 😉
O yüzden bildirim gelmesine laf edemezsiniz. Bildirimden rahatsız olan bildirimleri kapatır. O kadar. Nokta.! Bazı şeyleri öğrenin artık sitede canım aaa yeter...
Hayır halk efsanesi değil doğru fakat takıntı da değil beyinde milattan öncesine dayanan bir genetik algı kalıntısı. Şöyle ki milattan önceki dönemlerde seks sadece üremek çoğalmak içindi. Biz günümüz dünyasında bunu zevk keyif için de yapar olduk. Ama o dönemdeki balık etli kadın tercihinin sebebi iri kalçalı kadın çok ve sağlıklı çocuk doğurur, iri göğüsleriyle de bu çocukları iyi emzirip neslimi devam ettirebilir algısıydı. Beyindeki bu genetik algı nesillerdir biz erkeklere aktarıldı babadan oğula şeklinde ve şimdi de balık etli seven erkek artık fantazi dünyasında yorumlar oldu. Ama esas yorum çocuk doğurmak onu beslemekle ilgiliydi. Hayvanlarda da bu şekilde oluşum vardır. Güçlü erkeği seçer dişiler ama erkekler de sağlıklı iyi olan dişiye kur yaparlar. Ve dopan zayıf güçsüz yavrularla uğraşılmaz ölüme terk edilir maalesef. Özellikle büyük yırtıcı kuş türlerinde bunu görmek daha mümkündür. İşte balık etli olayı bu.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Kadınların fiziksel özelliklerinin erkekler üzerinde olan büyük çekiciliğini hem en iyi şekilde karşıladığı için, görünüş ve yatak açısından balık etli kadınlar çok tercih ediliyor gibi gözükür. Hem de bir daha kolay ulaşılabildiği psikolojisi var erkeklerde, yoksa.. Mesela bu kadın balık etli değil ama ve her balık eli kadından daha çok çekici. Bu tip kadınlardan erkekler bahsetmez. Çünkü bu kadın sümüğünü bile atmaz ondan, balık etli kadınlara ümit ederler.
Bence halk efsanesinden ziyade sadece bir takıntı haline gelmiş bir Çok erkeğin ve bunun için istediklerini Gerçekten bilmiyorum yani bir açıklaması var mı benim için bunların Tabii hiçbir önemi yok ama bazı erkekler Bunları gerçekten takıntı haline getirmiş diye düşünüyorum Bence efsane değil
Fotodaki kadın balik etli değil ki bildigin şişman.. Boyuyla arasında 5-15 arasi fark olan kadinlar begenilir. Balik et severim diyenlerde sadece meme ve kalcayi o sekil severler. Diğer taraflar zayıf olsun isterler. Yani full balik et halk efsanesi aynen.
İfşa ediyorum. O aslında "balık etli kadın" değil tam olarak. Şu fotoğraftaki balina hiç değil. Erkekler tabii ki ince, zarif kadınları sever ama biraz da meme, popo, bacak olsun ister. Türkiye'de sporla uğraşan kadın az olduğu için ve genetik açıdan büyük meme fit kızlarda zor bulunduğu için, kadınsı özellikler biraz kilolu kişilerde bulunabiliyor.
Damacanaya tecavüz edilen bir ülkedeyiz ya. Kriteri olan erkek çok nadir bu ülkede 😂 nefes alsın yeter mantığı vardı önceden. Şimdi cansız varlıklar da iş görüyor 😁 Ayrıca balık etli denilince balık etli olması gerekir. Balina etli değil. Tamam balina da balık ama kastedilen o değil. Kızlar çok yanlış anlıyor bunu
Güzellik algısı zaman içinde değişiyor. Örneğin; bundan yüz-yüz elli yıl önce balık etli ve tombul kadınlar daha çok rağbet görür, zayıflık ayıplanırmış. Ama zamanla bu algı değişmiş daha ince ve zayıf kadınlar "güzel" bulunmaya başlanmış ve hâlen de devam ediyor. Uzun lafın kısası; genel olarak zayıf ve ince kadınlar tercih ediliyor toplum tarafından ama zevkler ve renkler tartışılmaz. Balık etli kadınları güzel ve çekici bulanlar da vardır mutlaka.
Bence duzgun fizik önemli ve kivrimlar. Cevremdeki erkekler zayif olmasina ragmen candice swanepoeli begenirdi zayifti ama duzgun bacakları, kivrimli beli, kum saati gibi vucudu var kadinin. Ya da beyonce yi de begenirler. Evet kilolu ama kilosu vucuduna orantılı. Kıvrımları harika hatunun. Gencliginde de oyleydi 3 cocuk dogurdu hala iyi. Bence burda onemli olan oranti. Zayifta olsan orantili bir kivrimin olacak, kiloluda olsan orantili olacak.
Şu kadınları cinsel obje olarak sınıflandırmayın artık! Yok Balık etli, fil dişli, zürafa boylu bu ne? Hayvan değil insan seçiyorsunuz insan.
5
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Yoo ne balık eti Kadın dediğin ince uzun bacakları olan yuvarlak dik yumuşacık memesi olan yuvarlak kalçası olan ipek gibi saçları olan bir güzellik abidesi olacak çokta beğeniyorum öyle kızları Balık etlilere göre daha güzeller hele ki Jartiyer Çorap ve Topuklu giyerlerse yeme de seyret o kızı üffff
Balik etten ziyade düzgün fizik lazim. 160 55 kg olup hos olanda var 175 olup 65 kg olup hos olanda var. Ama elini atinca et gelecek derler ya hani ondan onlar balik etli seviyor
Çok zayıf kadınları çekici bulmuyorum çok kilolular da sağlıksız geliyor ilişki tempoma uyamıyor ama balık etli kadınlar bana hep çekici gelmiştir hani balık etli biraz sıkı bir fiziğe sahip kadın net tercihimdir
Bir de soruyor musun cidden? Egonun farkında mısın acaba? Ne bu kendini beğenmişlik? "Bana düştükleri net 💋" neyse daha fazla konuşmaya gerek duymuyorum. @Kristalbayanx
Balık et nedir öğrenin büyük gögğs dolgun dik kalçalar hoş duran azıcık da ayca göbeği bacağın kendi anatomisi olarak kalın bacak böyle seven var yani kasıt kilo değil. Vücutun kalın dengesidir...
Valla erkekleri hiç anlamıyorum. Balık etli kadınlardan hoşlanırlar hatta sevgilisine çok zayıfsın az kilo al derler istediği gibi kız kilo alır zamanla bu seferde çok kilo aldın biraz zayıflama gerek derler.. Birde kadınları anlmçamıyorsunz sözde benim için herşeyi yapsın çok sevsin falan derler herşeyi yapar gine gidersiniz hiç birşeyden memnun kalmıyorsunuz arkadaş ne istediğiniz bilmiyorsunz zora hele hiç gelemiyorsunz
Senin bahsettiğin erkek tipi genelde sevgilisinin özgüvenini kırıp, güzelliğini yok edip kendine mecbur bırakmaya çalışan erkekler. Bu tuzağa düşmüş çok kız arkadaşım var. Eskiden gerçekten bakımlı, kilosu yerinde olan arkadaşlarım şu an sevgilileri yüzünden ya çok kilo aldılar ya da bakımsızlaştılar ve hal böyle olunca da zamanla kendilerini beğenmeyip "sevgilim beni böyle beğeniyorsa gerçekten seviyor demektir" yanılgısına düşüyorlar ve kaçınılmaz son ALDATILIYORLAR...
O da aldatmanın bir başka modeli değil mi zaten? Seni sevmemeye, beğenmemeye başlıyor, başkalarına ilgi duymaya başlıyor ama seninle zaman geçirip sonra seni terk ediyor... Umarım ders çıkartmışsındır bu durumdan, çünkü bunu yaşayıp ders çıkartmadan tekrar tekrar aynı şeyleri yaşayan çok kişi var
Çöpe atmayacaksın zaten... bak bu yanılgıya herkes düşüyor sen düşme. 3.5 sene sana ve ona çok şey kattı. Çok şey öğrendin, bir daha ki ilişkin de aynı hataları yapmayacaksın mesela. Ayrıca 3.5 sene sevgili olduğun için ömür boyu aynı şeyleri yaşamak mı istiyorsun? İster istemez sürekli kafanda acaba yine terk edecek mi diye soru işaretleri olacak... Hem belli ki o senin gibi düşünmüyor ki seni terk edip gitti. Ben bu zamana kadar yeniden başlanan hiçbir ilişkinin mutluluk getirdiğini görmedim ve göreceğime de inanmıyorum kusura bakma.
Sevmek mutluluk getirmiyor üzgünüm... Çok hak verdiğim, "acıma, acınacak hale gelirsin" diye bir söz var. Her ne sebeple olursa olsun bu çocuk seni terk etti, yüz üstü bıraktı ve gitti. Senin hatan veya değil farketmez, eğer gerçekten seni sevseydi bir şekilde hataları telafi ederdi ama o kolaya kaçıp gitti. Anlıyorum, tabii ki çok zor sonuçta 3.5 sene dile kolay ama bir 3.5 seneni de seni bırakıp giden biri için harcamamalısın. Olabildiğince çabuk toparlanıp ya sevgini köreltmelisin ya da kalbine gömüp devam etmelisin.
İnşalalh zaten dik durmaya çalışıyorum ama işte insan sevince bi an aklına geliyor ne kadar kendini dizginlesende unutucam desen de olmuyor bian oluyor aklına geliyor kötü oluyorsun napçan bilmiyorsun ama alışacam bunuda bana çok güzel hayat dersi oldu insan herşeye alışır birtek ölümün çaresi yok ama sadece inşallah pişman olur ve acı çeker hakımıda Allaha bıraktım ne derler yarına kalır ama yanına kalmaz.. Ama ozaman da ben olmam
Sana bir tavsiye vermek isterim tabii burada hiç tanımadığın birinden aldığın tavsiyeye uyar mısın bilmem ama... yokluğunu alışmak, daha az acı çekmek için yapman gereken tek şey onunla ilgili ne varsa silip atmak. Aldığı hediyeler, fotoğraflarınız, birlikte kullandığınız bir eşya... bunları yak, sil, at. Yaparken çok canın yanacak evet hatta ilk bir hafta neden böyle bir şey yaptım diyeceksin ama o ilk 1 haftadan sonra farkedeceksin ki artık onu daha az özlüyorsun, daha az arıyorsun, yokluğunu daha az hissediyorsun.
Balık etli ile şişman arasında ince bir çizgi var işte tam o çizgide olan kadınlar çekici geliyor. Cılız ise kemikleri sayılıyor ise isterse dünya güzeli olsun ilgimi çekmiyor
Yok öyle bir şey tamamen söylenti, her zaman ince belli kızlardan hoşlanmışımdır. Birlikte olduklarım da öyle olmuştur, bunlardırın içerisinde nişanlık, ve evlilik yaşadım.
Tabiki gerçek , erkekler balık etli ve kilolu kadınlardan bilinç altında daha çok etkilenir fakat yıllardır süre gelen algılar neticesinde zayifa yonelim vardır. Her geçen gün azalmaktadır.
attığınız resim balık değil balina olmuş sanki, çok zayıf ve çok şişmanın ortasıdır balık etli tabiri. O yüzden ne zayıf ne şişman, en iyisi ikisininde ortası.
O fotoğrafta ki gibisi tam kıvamında! Erkeklerin geneli balık eti kızları sever... Yalnız balık eti derken şişman kızlarla karştırmayın, ve vücüt hatlarının belli olması lazım :D
Bazi erkekler aever. bazilari sevmezbazi erkekler gobeksiz kadindan hayir gelmez der bazilari 1 kilo fazlasıbi sevmez fiziksel bakan insan detaylari iste
Benim için gerçek. Balık etli kadın candır ya. Sarıldığında veya seviştiğinde kemik batsın ya da lömbür lömbür yağ sallansın istemem. O yüzden balık etli kadın olsun benim olsun
Yalan olan da var gerçek olan da. Ama gerçekte olan erkekler genelde konuştuğu kadın nasılsa kesin öylesini beğenir. Bugün baliketli beğenen yarın zayıf sever
Baliketli den daha cok kivrimli hatlari severler bence , kasit kivrimlardir ama zayif kisilerde kivrimlar hatlar daha az belirgin oldgu icin baliketli olarak yorumlanmstr bana gore
Halk efsanesi değil ama göbeği sırtı kat kat olmuş dubalar bile balik etliyiz diye dolanıyor ortalıkta. 😁 Kalın bacak ince bel en güzel kombinasyon bence 😍
Balık etli sekste uvvv.😋 Ama balık etli kızlar sonra kilolu obez oluyorlar bundan korkarak libidomuzu hiçe sayarak zayıf ya da fit kız isteriz
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Kesinlikle doğru biz zayıf kızlar cokta sevilmiyoruz balık etli tayfası gerçekten hoş duruyor ama dolgun tipler😂 maaleseff hatta kılolu diyebilirim ama obez değil 170 boyundaki 70 kilo bi kız felan hoş duruyor gerçekten giydikleri yakısıyor dolgun oldugu ıcın ahh ahh bende 49 kgyum🥺