Merhabalar 💜
💜 Piercing yüzümüzün hangi bölgesine daha çok yakışır?
💜 Piercing yüzümüzün hangi bölgesine daha çok yakışır?


Yüz şekline göre değişir. Benim eskiden burun ve septum vardi. Medusa da yakışabilirdi çünkü üst dudağım alta göre kalın ve kalkık. Ama artık piercing hevesim geçti.
Cevap
42Cevap
Dudagi gercektrn buyuk olan kizlarin alt dudagin tam ustune asiri hos duruyo bir de tabiki dile
Yüz şekline göre değişir ama herkese de yakışmaz bence.
Erkekte sevmem kadınlada burun yanı olabilir. Ortasında olunca hoşuma gitmiyor boğa gibi duruyor
Yani buruna daha çok yaşıyor bence :))
ya da göbege
bilemedim
Yüz şekline, saç şekline, yüz hatlarına hatta kaş tipine göre bile değişir. Her insana her piercing gitmez. Bir insanda helix güxel durur diğerinde septum. Öznel bir soru olmuş.
Benim burnumunda var ama yan kısımda. Kaşımı da deldirecektim de kaşın düşme durumu olabiliyormuş bu yüzden cesaret edemedim. Bende bu şans oldukça o kişilerden biri de ben olabilirdim...
Burun dil dudak kaş hatta doğru yapılırsa özel bölgelere bile yakışıyor ama kişiden kişiye göre değişmekle birlikte
ben sadece göbek yakıştırıyorum... gerisi kesinlikle boş 😐😐😐 yakışan görmedim
Bunu yapma derim. sinirlerin ölüyor sonuçta. bunun yaşlılığını düşününce hiç bulaşma.
Dudağımın sağ üstünde vardı bir zamanlar. Oraya en çok yakıştırıyorum
Hiç biyerine bence çok iğrenç tehlikeli zaralı saçma sapan özenti
Yüzün güzelse her yere yakışır. Yüz güzel değilse 3. Sayfa haberlerinde satanist genç görsellerinde kullanıyolar
Üst dudak da seviyorum ya daa üst dudagın içinde ortada
Septum güzel de burun ucum düşer diye korkup yapmadım.
Göbeğime yapacağım ben
Hiçbir bölgesine yakışmıyor..
Kaşına daha çok yakışır bence.
Her yere yakışır, seçim bile yapamıyorum ama şu sıralar favorim kaş ve dudak galiba.
Buruna çok yakışıyor.
Burun ve Smiley Piercing 😉
Hiç bir yere yakıştırmıyorum
Göbeğe yapmk istemisim dir
Görseldeki kadar güzelsen farketmez
Her yere yakışıyor meret :))
Kusura bakmayın ama hiç bir yerede yakışmıyor :)
Göbek deliği ve kasıklara.
Bence dudak - yanak arası güzel oluyor
Dilll
Hiçbir yerine :)
Dudak
bence hiçbir yere yakısmaz
kaşlarına
O demir açıtmıyo mu apla 😂
Dudak ve dil de seviyorum kadinda
Wohoo. Kim bu çok güzel!
Anam bu kiz yengeme benziyo
Ben göğüs ucunda seviyorum
Yüzde burun, vücutta göbek
Kaş ve burun
Burun iyi olmuş işte
Kaş bence
kaşlara.
İç dudak ayımı dil ve göğüs
Bende olmaz heralde
Dudak
Kaş piercingi..
Burun
Sevmem
Burun
Burun
O dediğin ne
Sevmiyorum
sevmm öyle şeyler
Kaşş
Kaş üstü
Burunn
Göbek
Dudakta belki
Harıkaa
dil bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?