Eskiden çok fazla kiloluydum, bir anda verince vücudumun birçok yeri çatladı. Bacaklarımda bile var bu yüzden elbise falan giymiyorum, yani henüz hiç çatlaklarım olduğunu görmedi. Sizce ne yapmalıyım? Görünce soğuyacak diye çok korkuyorum.
Bunları bilmesi lazım sonuçta evlenmeyi düşünüyorsunuzdur, bedenini görecek mutlaka. Sırf dış görünüşün yüzünden soğumamalı, soğusa da direk çatlaklarını beğenmedim falan diyemez herhalde, görgüsüz değildir. Böyle görgüsüzce bir davranışı olursa yanlış kişiyle berabersin demektir.
Çatlaği olmayan insan mı var.. Insan kafadan çatlak olmasın. en önemlisi bu.. Gerisi önemli değil.. Sen rahatsız olursan nişanlında rahatsız okur.. senin gözünr batarsa nişanlının da gözüne batar.. Kendini bi nevi yermiş olursun.. Sen kendini yerersen haliyle nişanlın da seni beğenmez.. Her zaman için bi şekil de kendini övmelisin ki.. nişanlın da seni beğensin.. Oram şöyle buram böyle diye derr yanarsan nişanlına bir süre sonra oda seni beğenmemeye başlar
Sevgi, aşk böyle basit bir şey mi? Gerçekten seven insana sevdiği kusursuz ve dünyanın en güzeli gelir. Çünkü göz değil gönül sever. Kendini rahat hissetmiyorsan söyle bilsin ama sorun etmez bence
Çatlak aşırı miktarda olmadığı sürece çirkin duran bir şey değil ki. Ve büyürken herkes ediniyor onları, illa kilo alıp vermekle olacak diye bir kural da yok
Ben dikenli kısımlarımı en başta söyleme taraftarıyım...
Soğuma kısmını bilemiyorum bazıları için önemsiz bazıları için itici bazıları içinse çekici siz daha iyi bilirsiniz nişanlınızı... bence göze alıp söyleyin evlenince sorun eden biriyse hoş bi durum olmaz sizin açınızdan...
senı seven bır erkekse bunu buyuk sorun etmeyecektır.. cunku erkek mılletı bılırkı yuzde yuz sorunsuz bır vucuda sahıp kadın yoktur.. kişi ıyısı kotusu ıle kendını bellı eder zaten burda bır aksılık cıkacaksa bu senın hatandandır oylesı ınsanla evlılık yoluna gırmemelıydın..
Senden bu yüzden soğuyacaksa söyle de soğuyuversin. Sonradan üzülmezsin de... Bir erkek sevdiği kadını sahip olduğu fiziksel özellikleriyle kusursuz buluyorsa, o erkeğin sevgisinden bir cacık olmaz.
Çatlağı olmayan kız yok zaten nerdeyse. En ünlü güzeller bile full fotoşop. Bunun için soğuyacaksa gitsin zaten. Evlenmeden kaygılarım olduğunu söyler konuşurdun yerinde olsam
Doğal birşey yapacak birşey yok. Krem falan deneyebilirsin veya tedavisi varsa, onlara başvur derim. Ama soğumaz ya, kusur değil birşey değil. Millette insanları yaftlayacak sebep arıyor.
Ne yap biliyormusun çok karşısına söyle yani saklaman daha kötü olur evlendiğin zaman illa ki gorcek daha kötü olcak senden soğur Senin ona yine yalan söyleyeceğini düşünür ve başka kızlara yönelir sen yedekte beklersin sonu da ya ölüm ya da boşanma ya da hüsran etrafımda bu olayları duymuslugum araştırmış lığım var. Seviyorsa zaten ben seni görünüşünle sevmedim seni durustlugunle sevdim der. HER ZAMAN DERİM SAKAT OLSUN YETERKİ KALBİ SAKAT OLMASIN
Bu sebepten senden soğuyacaksa büyük geçmiş olsun derim bir ömür seni üzeceğine üç gün üzülürsün lakin ben ummuyorum senden soğuyacağını ama konuş derim hatta birçok konuda konuşun
Kolun bacağındaki çatlak için senden soğuyacak nişanlına tükürürüm. Çatlak yüzünden hayatındaki insandan soğur mu normal biri? Sırf o yüzden soğursa zaten defolsun gitsin hayatında tutman hata onu
Çatlaklar artık hayatın bir parcası azalır ama tamamen yok olmaz cerrahi ıslem gormedıkce sızı etkıleyecek düzeyde bile olsa bunu bilse ne olur bilmese ne olur.
Ya bi kafamda canlandırdımda sevdiğim adamda çatlaklar var ve ben onları görüp ondan soğuyorum bu çok saçma olurdu böyle bir şey mümkün değil çünkü ben onun beğenmediği çatlaklarına bile hayran olurum
O halde elbise giy çatlaklarını görsün bir şey söylemene gerek yok beğenecekse öyle beğensin böyle şeyler söylenmez
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Bu duruma düşmek benim için en korkunç şeylerden biri. Bnde bu yüzden sanırım çok mükemmelliyetçi biri olup çıktım mesela vücudumda kıl ve çatlak pürüz her ne varsa her şey kusursuz olana kadar evlenmeyi düşünmüyorum
Onu senin daha iyi bilmen lazım benim de geçirdiğim bir hastalıktan dolayı sırtımda küçük ve sık morluklar var ama hiç senin düşündüğün gibi düşünmeedim 🤷♀️ Gerçi defalarca gördü sormadı bile öyle de güzel yüreklidir 😂
Benimde var ya inşallah geçer adamdan önce kendim sıkıntı ediyorum. Birde empati kuruyorum evelenecegim adamda catlakliklar olursa asla tiksinmem zaten tiksinecek şeyler değil ama garipsemem de vücut bu çatlar genetiği bu.
insanlar bedene değilde ruha önem verse böyle sorunlarimiz olmicak, eğer soğursa kendi bilir sende öyle düşünce yapısına sahip biriyle ömür çürütmekten kurtulmuş olursun
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
sanmıyorum onlar kremle duzelıyor zaten benımde aynıydı masaj yaptrdım gıtdı
@peaceout eğer rahatsız oluyorsa özgüvenini düşürüyorsa yaptırması kadar normal bir cümle kurdum. Bir erkek için değil, kendi rahatsız oluyorsa yaptırsın dedim. Benim de rahatsız olduğum yerler var. Hayır bundan daha doğal ne var
@peaceout tersler bir cümle kurmadım gayet normal bir şekilde yaptır o zaman dedim açıklama yapmak istemedim sadece kusurlarını ben vermedim kadına yaptırır veya yaptırmaz bana ne benim mi bedenim kendi bedeni istediğini yapsın ben olsam bir erkek için yapmam o ayrı ama istiyorsa da yapsın ne diyim