Güzellik & Bakım Çenem mı dudağın mı yamuk bakar mısınız? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 02 Yapay Zekaya Sor Güldüğüm zaman ya da konuşurken ağzım yamuluyor ama nedenini bilmiyorum Sol tarafta 8 sağ tarafta 23 yaşındayım Güncellemeler+1 yıl Görseli yükledikten sonra yamukluk belli olsun diye görseli çevirdim arkadaşlar. altına yazarken de ezbere yazdım yanlışlık oldu Çenem mı dudağın mı yamuk bakar mısınız? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
rybzki Takip Et Xper 5 Yaş: 35 , eic 100% +1 yıl Çok hafif dudağında var. Dikkatlice bakılırsa anca fark edilir. Ama gülüşün gayet güzel bence. 1 0 Yorumla
kafkasor7777 Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 99% +1 yıl Benimde burnum eğik herkesin bir kusuru olur takma😒👍 1 0 Yorumla
AddrenaliN Takip Et Guru Yaş: 32 , eic 58% +1 yıl Sen sağını solunu bilmiyorsun sanırım 😁 ve küçükken evet belli gulumsemeden sanırım huy edinmissin ama büyük olduğun resimde fark yok yani dikkat çeken bir durum yok bence 0 0 Yorumla
Igofpdpddğğsğsğe Takip Et Xper 2 Yaş: 27 +1 yıl Hafif bir asimetri var burnunda. Ama çok güzelsin bence beğendim 1 0 Yorumla
Zuljin Takip Et Yoda Yaş: 24 , eic 97% +1 yıl Sağını solunu öğren ilk sonra bunu tartışırız 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Görseli yüklerken öyle değildi ters çevirme yaptım yamukluk belli olsun diye.. altına yazarken de ezbere yazdım tamamen yanlışlık Yorumla
Berk_01 Takip Et Xper 7 Yaş: 28 , eic 59% +1 yıl Yo gayet iyi yani bir sorun nerde var 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Video olsaydı keske daha iyi anlardın Yorumla Berk_01 +1 yıl Olabilir Yorumla
gokhan__s Takip Et Xper 5 Yaş: 39 , eic 100% +1 yıl Gayet normal çenen ve dudakların güzelsin 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Çok hafif dudağında var. Dikkatlice bakılırsa anca fark edilir. Ama gülüşün gayet güzel bence.
Benimde burnum eğik herkesin bir kusuru olur takma😒👍
Sen sağını solunu bilmiyorsun sanırım 😁 ve küçükken evet belli gulumsemeden sanırım huy edinmissin ama büyük olduğun resimde fark yok yani dikkat çeken bir durum yok bence
Hafif bir asimetri var burnunda. Ama çok güzelsin bence beğendim
Sağını solunu öğren ilk sonra bunu tartışırız
Görseli yüklerken öyle değildi ters çevirme yaptım yamukluk belli olsun diye.. altına yazarken de ezbere yazdım tamamen yanlışlık
Yo gayet iyi yani bir sorun nerde var
Video olsaydı keske daha iyi anlardın
Olabilir
ben bi sorun göremetim
Gayet normal çenen ve dudakların güzelsin
Ve sağını solunu bilmiyorsun
Ne alaka
Bence gayet simetrik
büyüdün kocaman kiz oldun dimi
her güzelse bi kusur vardr hiç takılma çok şekersn
Dudak yamuk
Güzel gülüyorsun