Online derste kamera açıyoruz ve herkes çok güzel görünüyor. Ben de makyaj yapmalı mıyım?

Selam :)
Online dersler başladı bu hafta. Az kişi olduğumuz için ders esnasında kameraları açtırıyor hoca. Birkaç tane kız sabahın köründe süslenip giriyorlar derse. Ama yüzümü bile yıkamaya üşeniyorum. Kızları öyle görünce kendimi mutsuz hissettim. Sizce makyaj yapıp süsleneyim mi?
Online derste kamera açıyoruz ve herkes çok güzel görünüyor. Ben de makyaj yapmalı mıyım?
Online derste kamera açıyoruz ve herkes çok güzel görünüyor. Ben de makyaj yapmalı mıyım?
Cevapla