Yüz tüylerini alma makinesini deneyen var mı? Değişik bir alet :) Merak ettim deneyen oldu mu kızlar aranızda. Ben de şu videoyu izledim, buraya da ekleyeyim hatta :)
Deneyen varsa yazın mutlaka ;)
Allah belasını versin o makinenin, kim ürettiyse yakalayıp üzerinde denemek lazım. Eşim almıştı o evde yokken deneyeyim dedim yanağımı kopardı canımdan can gitti resmen 😣🥺
Kadında Ağdayı severim desteklerim ağdayı ama bu ürünü kullandıktan sonra çektiğiniz acıya ortak oldum. Hatırladım şimdi yanaklarım acıdan Kızardı 🥺
Cevap
1Cevap
Elimle alabiliyorum zaten makineye gerek yok iple kolay
Bu makinaya kaşımı kaptırdım. 1 ay façalı gibi gezdim. Kabustu😱
Denemedim ancak acılı gibi duruyor.
o bildiğin sakal traşı
Denedim çok acıtıyor ve 2 3 ay sonra bozuluyor
İğrenç ötesi bu
Hayır denemedim
Yoooo
Denemedim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?