Bu bir erkekte pek göze batmaz ama kizda dikkat cekiyor ve rahatsiz oluyorum maddiyat da yok lazere vs gideyim. Tuy dokuculer kalınlaştırır agda ise kil koklerinde inltihap oluşturuyor evleneceğim kisi kıllardan hiç hoslanmadigini soyledi utandim sirtimda var diyemedim sizce iğrenir mi evlendigimizde veya askili vs giydiğimde gördüğünde siz olsanız napardiniz bir bilginiz var mı kalıcı yöntem azaltacak birdey en ufak fikrinizi dahi bekliyorum arkadaşlar yardim edin bildiginiz bir kür ya da igenir igrenmez vs yardmci olur musunuz sabah aksam bu dertle yaşıyorum Bahsettigim tüyler bu gorseldeki yuzdeki siyah ayva tuyleri gibi ve belli oluyor ama sirtimda işte belime kadar hormonlarım duzgun bu arada
Eski sevgilim de aynı şekilde sırt ve göğüs bölgesinde tüyler vardı tek çözüm lazer gibi duruyor boşver dert etme bu kadar evleneceğin kişi çok sorun ederse kendi yollasın lazere seni seven adam ufacık tüyü sorun etmez bence.