Güzellik & Bakım Erkekler zengin ve havalı kızlar hakkında ne düşünür? marjinal_girl Takip Et Xper 6 Yaş: 25 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 02 Yapay Zekaya Sor balenciaga off white giyip pahalı parfüm kullanaan havalı kızlar hakkında ne düşünür? influencerlar gibi kylie gibi mesels Güncellemeler+1 yıl dgrgrfd Erkekler zengin ve havalı kızlar hakkında ne düşünür? Cevapla Parfüm Soruları Erkek Soruları Pahalı Soruları Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
eltigre Takip Et Master Yaş: 30 , eic 99% +1 yıl Bahsettiğin markaları bilmiyorum bile ajfjkaıfkshfjshdjs fakir olduğumu belli etmemeliydim neyse. Ooo bu kız zengin aga uzak durun filan diye düşünürdüm hshdhs 1 8 Yorumla eltigre +1 yıl @DeccalınTohumu_666 hele bu nick ne la abdjsgs Yorumla eltigre +1 yıl Güncel halen fakiriz Yorumla marjinal_girl +1 yıl nhnhn dahaa fazla görüş istiyorum Yorumla eltigre +1 yıl Farklı biriymiş gibi yorum yapam o zaman Yorumla eltigre +1 yıl Zengin ve havalı kıza vergisini verip vermediğini sorardım Yorumla DeccalınTohumu_666 +1 yıl Beğenmedin mi 😱 Yorumla eltigre +1 yıl Beğenmedim dersem başıma bir iş gelir mi ona göre diyecem Yorumla DeccalınTohumu_666 +1 yıl Hemen kapatıyorum hesabı şimdi. Jdjd Yorumla
By_Barsss Takip Et Master Yaş: 34 , eic 73% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 441 cevap paylaştı. Normal bir kız diye düşünüyorum genel de havalı ve cool olmaya çalışan tipler 0 0 Yorumla
AhsokaTano95 Takip Et Xper 3 Yaş: 31 +1 yıl Böyle olmayı seviyorum işte. :) ne düşünürlerse düşünsünler 0 0 Yorumla
babur1453 Takip Et Xper 6 Yaş: 26 , eic 90% +1 yıl Erkekleri bilmem de ben uzak durmayı düşünürüm 0 2 Yorumla marjinal_girl +1 yıl neden Yorumla babur1453 +1 yıl Hiç küçük düşüremem kendimi valla Yorumla
TayyarRA Takip Et Master Yaş: 32 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 2,6b cevap paylaştı. Zenginlere veriyordur diye düşünür 0 0 Yorumla
OnrKs Takip Et Guru Yaş: 43 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 492 cevap paylaştı. Karşıdan bakarız🤷🏻♂️ 0 0 Yorumla
askadami2543 Takip Et Guru Yaş: 29 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 684 cevap paylaştı. Varki hakkini veriyorlar helal olsun 0 0 Yorumla
Sexsierkek01 Takip Et Guru Yaş: 44 +1 yıl Sünepeler 0 6 Yorumla marjinal_girl +1 yıl kim sünepe Yorumla Sexsierkek01 +1 yıl Havalı ve zengin kızlar kendini yüksekten gören kızlar Yorumla marjinal_girl +1 yıl bence senin aşağılık kompleksin var kimseye ters bir şey söylemedim ben sadece sordum Yorumla Sexsierkek01 +1 yıl Yoo aşağlık kompleksim Yok ben gördüğümü duyduğumu yazdım sen neden üzerine alınıyon Yorumla marjinal_girl +1 yıl cevap bile vermemeliydim sana Yorumla Sexsierkek01 +1 yıl Verme arkadaş ya offfff Yorumla
Byuyanık Takip Et Xper 3 Yaş: 26 +1 yıl İzleriz o kadar 0 2 Yorumla marjinal_girl +1 yıl nasıl yani Yorumla Byuyanık +1 yıl Uzaktan mal mal bakariz zengin olanlara baktiklarini biliriz cünkü. Bizim gibi orta düzey insanlar onlara göre değil Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
Bahsettiğin markaları bilmiyorum bile ajfjkaıfkshfjshdjs fakir olduğumu belli etmemeliydim neyse. Ooo bu kız zengin aga uzak durun filan diye düşünürdüm hshdhs
@DeccalınTohumu_666 hele bu nick ne la abdjsgs
Güncel halen fakiriz
nhnhn dahaa fazla görüş istiyorum
Farklı biriymiş gibi yorum yapam o zaman
Zengin ve havalı kıza vergisini verip vermediğini sorardım
Beğenmedin mi 😱
Beğenmedim dersem başıma bir iş gelir mi ona göre diyecem
Hemen kapatıyorum hesabı şimdi. Jdjd
Normal bir kız diye düşünüyorum genel de havalı ve cool olmaya çalışan tipler
Çok seski ve havalı ise sadece tahrik edici güzel derim
Böyle olmayı seviyorum işte. :) ne düşünürlerse düşünsünler
Erkekleri bilmem de ben uzak durmayı düşünürüm
neden
Hiç küçük düşüremem kendimi valla
Zengin ve havalı derken nasıl bir hava
Elde edilmesi zor derim ben.
Zenginlere veriyordur diye düşünür
Karşıdan bakarız🤷🏻♂️
Varki hakkini veriyorlar helal olsun
İlgimi cekmez
Bayılırım 😊
G*tünü verirler parası var ya
👏👏👏👏
Sünepeler
kim sünepe
Havalı ve zengin kızlar kendini yüksekten gören kızlar
bence senin aşağılık kompleksin var kimseye ters bir şey söylemedim ben sadece sordum
Yoo aşağlık kompleksim Yok ben gördüğümü duyduğumu yazdım sen neden üzerine alınıyon
cevap bile vermemeliydim sana
Verme arkadaş ya offfff
İzleriz o kadar
nasıl yani
Uzaktan mal mal bakariz zengin olanlara baktiklarini biliriz cünkü. Bizim gibi orta düzey insanlar onlara göre değil
Ulaşılamaz 😑