Merhabalar güzeller ve güzel kalan insanlar.💕 Kendimden örnek vermek istersem bazen aynaya baktığımda çekici ve güzel bulurken bazen yorgunluktan mıdır, bakışlardan mıdır bilmiyorum. Güzel gelmiyo. Fakat şu zamana dek güzel değilsin diyen olmadı bana. Eğer bunu bir erkekten duysaydım geri dönüşüm çok sert olabilirdi.🐍🔥Görselini en iyi ifade eden kısa notunu buraya ekleyebilirsin...Sizin tepkileriniz nasıl olurdu kızlar? Ya da beyler, bir kız size çirkinsin deseydi tepkiniz ne olurdu? #benkendall#çirkinmi#güzelmi#güzellikbakım
Sana "çirkinsin!" diyen bir erkeğe ne cevap verirsin?
Bana çok kız tipsiz olduğumu söyler hatta beğenen sayısı bile bir el parmaklarını geçmez o derece..😂😂😂 ama ben kimseyi umursamıyorum çünkü ilk başta ben zaten kendimi beğenmiyorum
1
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Bu çirkin ithamına karşılık, çirkin bir şekilde cevap verip saygısızlık etmezdim. Beğenmeyebilir, beğenmek zorunda da değil zaten. Fakat keşke düşüncesini saygı çerçevesinde, kabalaşmadan ifade etseydi diye düşünürüm ve aynı şekilde bunu ona iletirim. Bunu anlayacak kapasiteye sahip değilse lafı uzatmadan 'o sizin çirkin bakışınız' der geçerdim.. Onun çirkinsin demesiyle çirkin olacak değilim ya!
Merhaba Aslında eskiden olsa büyük tepkiler verirdim ama zaman geçtikçe en iyi cevabın ne tür olacağını anlayıp buldum ben olsam mesela evet olabilir herkesin düşüncesi farklıdır biriniz çirkin der biriniz güzel der önemli olan benim bakış açım der kapatırım olayı.
Sokakta yürürken biri bana çirkin diye bağırmıştı da gülmekten bir şey diyememiştim. "Çok da güzel değilsin" diyen olmuştu, işte ona "kıçımı ye" demiştim. Şimdi düşündüm de az demişim.
"Seninde gözlerin çirkin bakıyor. Dilinden çirkin kelimeler dökülüyor. Asıl güzellik bakışlarda, dilde ve kalptedir. Sen bu güzelliklerden mahrumsun, yazık" derdim ☺️🌺
Birine çirkinsin demek cok çirkin birsey ve kimsenin buna hakkı yok. Bunun yerine normal ya da çok güzel değil denebilir. Mesela ben eskiden yakışıklıydım ama artık değilim...
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Ben biri bana nasılım diye sormasa asla çirkinsin demem sorarsa cevabını alır çirkinse çirkin