Bu deorantlar Ozon tabakasını deldi.. içinde kimyasal madde var.. ve cilt için zararlı.. Fakat yazın sıcaklarda freş olmak için kullanıyoruz.. koltuk altındaki gözenekleri tıkıyor.. Zaten kullanımdan sonra 48 saat ter kokmayı önlemesinin sebebi.. Koltuk altı ter bezlerini tıkayıp kokuyu içeriye haps etmek