Tüylerinizi nasıl alıyorsunuz?

Merhabalar,
Şu ana kadar hep jiletle aldım tüylerimi ama daha sık ve daha sert çıkmaya başladılar. Su an hangi ağdayı nasil kullanmam gerektiğini bilmiyorum. Geçen gün çamsakızı agda aldım ama nasıl yapmam gerektiğini bilmediğim için öylece duruyor. Hangisi daha ıyidir, siz hangisini kullanıyorsunuz?
Bide içerisinde şeker bulunan ağdalar kıl diplerini daha da besliyormuş bu doğru mu?
Tüylerinizi nasıl alıyorsunuz?
Cevapla