Flörtüm ojeli tırnak seviyor ama ben tırnaklarımı yiyorum?

Yeni konuşmaya başladık şu an flörtüz ben küçüklüğümden beri kendimi bildim bileli hep tırnaklarımı yiyorum geçenlerde konu makyajdan açılınca bana oje sürer misin diye sordu bende sürmem dedim sen seviyormusun diye sordum ben çok severim ojeli tırnakları dedi geçen gün telefonda konuşurkende tekrar sordu neden sen oje sürmüyorsun sevmiyor musun dedi bende mecbur durumu açıkladım tırnaklarımı yiyorum ben ondan dedim ama sanırım baya zaafı varmış ojeli tırnaklara nasıl tırnakların kısalığı şekli nasıl diye falan sordu ben pek birşey söylemedim ama lütfen elinin fotoğrafını at sadece bir parmağını bile atsan çok merak ettim nasıl diye ısrar etti ama ben kabul etmedim haftaya da buluşmayı düşünüyoruz o zaman bakıcak mutlaka ellerime ne yapıcam bilmiyorum daha önce psikiyatriyede gittim bu tırnak yeme konusu için ama bir türlü bırakamadım sizce ilk buluşmamızda tırnaklarım yüzünden benden soğur mu? birde o gün takma tırnak mı takıp gitsem ki?
Flörtüm ojeli tırnak seviyor ama ben tırnaklarımı yiyorum?
Cevapla