Fotodakini kullanıyorum ama tam etkili değil. Daha hızlı esmerleşmek için hangisini önerirsiniz 


Bir şey sormak istiyorum gerçekten esmerleşmek istiyor musun? Benim tenim esmer ve buğday ten arası hemen esmerleşirim. Güneş kremine bile ihtiyacım yok ama bu durumdan nefret ediyorum :/
Evet kaç gün oldu güneşleniyorum ama bizim buranın güneşi yakıcı değil. O yüzden bu soruyu sordum. Esmerlik güzel bence. Dert etme sen
Kadınlarda genellikle beyaz ten isteniyor ve tenim sevilmiyor. Dalga geçildiği durumlar oluyor
ne zaman dışarı çıksam pişman oluyorum
Ne desem yalan olur şimdi :) ama ben beyaz teni sevmem
Yani aslında ben de sanki ama herkes çok seviyor. Esmer hafif yanık ama buğday sarımsı gibi bir tenim var. bana yakışmıyor sanırım. Renkli gözlüyüm saçlarım da küllü kumral :/ bilmiyorum
Çok karışıksın:)
Evet ve de bu beni çirkin yapıyor. genelde renkli gözlüler vs beyaz ten olur ama ben de tam tersi
Allah sahibine bağışlasın ne deyim. İlla beğenen vardır yoksada çıkar umarım
Begenmelerinden değil de. neyse artık umarım sen de bronzlasirsin. Konya ya gelmelisin :)
Bakalım güneş çok :) fayda ederse olur. Yok ben sivastan ayrılmayım böyle iyi :)
😆sen bilirsin ama konya da fena yanarsın. istediğin şekilde hem de gerçi sivasla çok farkı olmasa gerek
Ohoo bir sürü masraf konya
Evet ama harika çözüm
Çokta değil:) sivasa göre iyi evet
Bu esmerlesme için sanırım selin ciğerci nin ürünleri vardı onlara bakabilirsin
Bakıyım bir ama güneş kremi bana yeterli gelir
Hadi bakalım 🤓
:) bakalım
Cevap
1Cevap
%100 kakao yağı alıp sür muhteşem bronzlaştırır ama sonra yandım deme...
Sen demezmisin yandım diye :)
fotodaki güneş kremi mi
Güneş yağı sprey şeklinde ama etkili değil
Güneşlenmene gerek yok.
Neden
Esmersin
Değilim fotoda öyle çıkmış
Shitskin bloklama konusu muhahahahaha dusuk irklar.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar