1 yılSelam sırf sana yazabilmek için hesap açtım. Şöyle ki aynı durumdan ben de muzdaribim pcosum var ve bildiğin her yerimde kısa ince siyah tüyler var. Göğüslerimde göğüs aramda karnımda boynumda yanaklarımda yani say say bitmiyo. Kafayı yiyorum bazen kadın olarak kendime saygım kalmadı adam gibi hissediyorum kimi günler. Ama artık takmamaya ve çözüm bulmaya çalışıyorum kendimce ayrıca ben de öğrenciyim ve lazer cidden maddi açıdan zorluyo. Yüzümdeki ve boynumdaki tüylere tüy sarartıcı uyguluyorum mesela omzundakiler için sen de kullanabilirsin daha iyi hissedersin kendini. Diğer bölgelere gelicek olursak ben tüm vücut lazere gidiyodum onunda seansı bitmek üzere şu an ama şimdi ıpl cihaz almayı düşünüyorum her türlü bitmicek bizim kıllarımız en azından ne zaman istersen hangi bölgeyi istersem ıpl cihazı kullanırım diye düşünüyorum. Onun dışında ben de gerçekten çaresiz hissediyorum sanki sevilmeyi hak etmiyomuşum gibi. Artık bilmiyorum da yani ne yapsam ne etsem çevremdeki kızlar o kadar rahat ki çok kötü hissediyorum. Umarım bir gün bizim de yüzümüz güler
01 Yorumla
En İyi Cevaplar
PCOS kıl için ciddi bir sorun yaratan hastalık ne yazık ki
Hormonal problemi de beraberinde getiriyor diye biliyorum
Üzücü ancak düzeltilebilen birşey değil
Tek çaresi iğneli lazer diye duydum ancak ciddi bir şekilde can yakıyormuş
Kılları sarart ya da güneşe bol bol çık böylece daha az görünürler
Azaltıcı yağlar da kullanabilirsin, ne kadar etkisi olur bilemem 🙄😐02 Yorumla
Soran+1 yılİğneli lazerde iz bırakma olasılığı çok yüksek ve tüm vücutta buna dayanabilecegimi düşünmüyorum
Örneğin göbek bölgesi çok hassas ve acı eşiği düşük
Gizli Üye(25-29)+1 yılCanım benim bütün görüşlerini okudum. Seni çok iyi anlıyorum. Kıl tüy sivilce konusunda. Ama şöyle ki benim bir hastaligim yok. Olmamasına rağmen bu sorunlarla cebellesiyorum. Herkes bir şey olmaz ağda yap lazer tüy dökücü demiş. Ama gerçekten sorunu çeken bilir göbeğe ağda nasıl atılsın ya da sırta.Üzgünüm bende
211 Yorumla
Soran+1 yılHerkes sadece bacağına ağda yapıp gelip burada ahkem kesiyor
Göbeğe yapılan agdanın zorluğu ve acısı bacaktakiyle kıyas edilemez bile
Cevap sahibi+1 yılKalbim ağrıyordu doktora gidecektim karnımı açmaya utanıyordum arkadaşlarım hamama yüzmeye gidelim diyorlar utanıyorum. Kaç kere ölmek istedim. Asla evlilik düşünmüyorum bu sorunu atlatana kadar ama başka birine söylersen abartma der çok fazla büyütüyorsun der
Soran+1 yılKesinlikle aynı durumdayım
Yaşadığım hayatın kontrolü kendimde değil
Keşke gercekten öldürebilsem kendimi
Galiba korkağın tekiyim.
Cevap sahibi+1 yılBen ölümü haketmedigimi düşünüyorum. Ama şu kıl tüy mevzusu epey canımi sıkıyor. Elimin üstünde bile kıl var. Herkes sen kime çektin diyor o kadar zor ki
Soran+1 yılYa sınırsız paran olduğunu bile varsaysan
İnsan tüm bedenine lazer yaptıramaz ve lazer sadece kalın belirgin kıl formunda etkili
Nereden baksam elimde kalıyor
Anüs çevremde bile kıllanma var
O kadar tiksiniyorum ki bedenimden
Cevap sahibi+1 yılHaklısın hele ki öğrenciyken bunlar daha bir zor. Bir tek ben böyleyim sanıyordum tek değilmişim off
Soran+1 yılBende ogrenciyim ama eğer hormonların düzgün ise igneli lazerde düşünebilirsin
Benim durumum öyle kötü ki lazerden sonra tuylenmem yine en bastan başlayabilir ya da roaccutane a rağmen yeniden tekrarlandı sivilcelerim
Çünkü bedenim doğuştan yanlış programlanmış bu hormon işine
Ve bu ölene kadar bu şekilde devam edecek
Cevap sahibi+1 yılYok arkadaşım polikistik diye çok iyi doktorlarla konuştuk hamilelik konusunda çok endişe etmeyin 5 kadından 1 ya da 2 si bu hastalığa sahip ama çocuk sahibiler dedi. Ve tanıdığımız abla polikistikti ikiz doğurdu 😊 ve arkadaşım hastalığa rağmen lazer oldu ve tüyleri epey azaldı koltuk altı bitti ama onun vücudunda tüy yoktu ya da çok azdı. Senin vücut tüylerinin çoğu genetik ama hormonlar artış konusunda destek olmuştur diye düşünüyorum
Soran+1 yılÇocuk sahibi olamayacak olmamın zerre kadar bile önemi yok gözümde biliyor musun
Çünkü hiçbir zaman çocuk planı yapabileceğim bir erkek olmayacak hayatımda
Asıl üzücü olan asıl korkunç olan şey bu
Cevap sahibi+1 yılNe diyeyim bende aynı senin gibiyim ev ağda dolu bazen canım aşırı yanıyor aşırı kötü hissediyorum bazen ağlayarak ağda yapıyorum
Soran+1 yılHerşeye kızgınım
Eğer gerçek bir tanrı varsa beni böyle yarattığı için ona
Beni hayata getirdiği için anneme
Ve bu iğrenç bedenin sahibi olduğum için kendime
Bir insan hele ki bir kadın nasıl olur da kendi bedenini görmeye kendisi bile tahammül edemez?
çok kötü bir şey yok merak etme kızlarda da tüy olur insanlar tüylüdür yani kötü bir şey yok. ha belli özel zamanlarda bir yöntemi vardır almak için zaten onun dışında da normal bir vucudun var
015 Yorumla
Soran+1 yılNormal kızların sadece bacaklarinda kolaltlarinda ve bikini bölgelerinde var
Benim gibi maymun değiller
Soran+1 yılBen kendi vücuduma kendim bile tahammül edemiyorum
Böyle giderse sonunda öldüreceğim kendimi
Soran+1 yılBırak kadın gibi hissetmeyi insan gibi bile hissedemiyorum
Hayvanlara benziyorum- +1 yıl
valla ben sana diyorum ki abartıyosun sen bilirsin ne düşünecegine. kızların hepsi agda lazer bilmem ne yapıyo ondan prüzssüzler ha sende bir hstalık varmış ondan biraz daha faza belki ama digerr kızlarda tüylerini almasa böyle olur zaten senin bikaç bölgende de çıkıyor olabilir extra ama o da hastalıkla alakalı sonuçta kollar bacaklar özellikle alınmasa kızlarda bundan 4 5 kat fazla oluyor abartma o yüzden sende agda vs yapacaksın
Soran+1 yılSoruda da belirttiğim üzere normal kızların aldığı bölgeleri zaten alıyorum
Ama düşün ki yakından bakıldığında dekolte bölgemde bile ince siyah tüylerden var
İnan ki alması imkansız
Ya da mesela eğer göbeğinde kıl tüy vs. var ise çekmeyi denesene bir
Bir de bacağındakini çekip kıyasla
Kol bacak gibi degil on kat daha fazla acıyor- +1 yıl
çekerek degilde lazer olsana bir daha çıkmıyormuş lazer seanslarından sonra. olumsuz bir durum var biraz haklısın ama böyle maymun gibide degilsin ve şunuda sana söyleyim ki birçok kızın diger bölgelerinde de tüyler var bildigim için söylüyorum o yüzden çok anormal bir durum yok dedim
Soran+1 yılLazere koltuk altım için yeni başladım
Ve öğrenciyim
Hem maddi anlamda bütçem belli
Hemde lazerin işe yarayacağı yer var birde yaramayacagi yer
En basitinden fotodaki bölge omuzlarım
Buradaki ince tüylere lazer etki etmez
Soran+1 yılBenim tek istediğim şey ölmek ve tüm bunlardan uzaklaşmak
Ama ne şekilde ölebileceğimi bulamıyorum
Soran+1 yılBenim tek derdim kıl tüyle sınırlı değil
Regl olamıyorum
Roaccutane a rağmen tekrarlayan aknelerim var
Saçlarımda incelme ve dökülme var
Çocuk sahibi olamayacağım
Vücudumdaki aşırı prolaktin üretimi nedeniyle göğsüm sütle doluyor ve ağrı yapıyor
Ve yine prolaktine bağlı olarak dopamin degerim cok çok düşük dolayısıyla sürekli depresif bir ruh halindeyim
Rahim kanseri ya da meme kanseri riskim normal bir kadına göre çok daha yüksek
Ve kanser olacağım günleri beklemek istemiyorum- +1 yıl
şimdi çaresiz hissetmek güzel bir şey degil bundan dolayı depresifsin daha çok. tek hastalıgı olan kişi degilsin. çok agır hastalıklar var. hiç bir hastalıgı olmasada çok zor durumda olanlar var. tedavi oluyorsundur zaten gençsinde düzgün bir tedavi ile zaten büyük ölçüde bu olumsuzluklar kaybolur. kronik agrıları olan insanlar var mesela tekrarlayan. kendini çaresiz görme. yani hiç bir hastalıgı olmayıp sürekli depresyonda olanlar da var. bu olumsuzlukları düşünme sürekli. herkes hayatındaki olumsuzlukları düşünse yaşayamaz. bunlar senin hayatının olumsuzlukları bir kenara bırak o yüzden. enerjik ol gül bir . şikayet etme. öyle kötü bir halde degilsin emin ol :D
Soran+1 yılTedavi falan yok
Sadece doğum kontrol hapı veriyorlar ve onun hiçbir halta yaradığı yok
Zaten bu hastalıkla doğduysan bu hastalıkla da ölürsün
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
27Cevap
+1 yılHormonsal bozukluklardan kaynaklı olabiliyor. Sana tavsiyem ağda veya jilet böyle sonsuza kadar gitmez. Psikolojinde bozulur, bu yüzden lazer için para biriktirmelisin.
17 Yorumla
Soran+1 yılEvet polikistik over sendromluyum ve lazer ince tüylerde etkili değil örneğin fotofraftaki kılları azaltmak yerine artırabilir bile.
Soran+1 yılVe daha da kötüsü hormonsal bozukluklar devam ettikçe lazerden zaten bir sonuç alınamaz
Polikistik over sendromunun kesin bir çözümü yok- +1 yıl
Hmm yeni duyduğum birşeydi. Genellikle hormonsal bozukluğu olan arkadaşlarım doktor takibinde ilaç kullanır. Kilo alma sorunları olabilir fakat işe yarar.
Doktora gittin mi hiç canım?
Soran+1 yılSenelerce gittim ve ömür boyu gitmeye devam etmem gerekiyor çünkü tamamen düzelen bir hastalık olmadığı icin belli aralıklarla dr takibi gerekiyor
Ve kilo problemim yok- +1 yıl
İşine yarıyorsa sevindim. Kilo problemin olmaması da iyi. İnşallah daha iyi olur
- +1 yıl
Bu arada yorumları okudum benim içim yandı. Sen bu soruyu bu sitedeki sığ düşünceli insanlara sormakla hata ettin canım benim.
Çok ayıp etmişler, takma kafana bu tür insan dışı kişileri. :((
Soran+1 yılGüzel düşüncelerin için teşekkür ederim
Gizli Üye(25-29)+1 yılYoutube da bu hastalığa sahip birini izlemiştim o da lazere gitmişti va azalmış. Tek çözüm lazer gibi görünüyor geçmiş olsun . Kafana takmamaya çalış 🤦🏽♀️
01 Yorumla
Soran+1 yılLazer azaltsa bile pcos hastalarinda bir süre sonra yeniden tekrarlıyor yani en baştan
Aynı şekilde pcos hastaları için akne sorunu da bu şekilde
Yani mesela roaccutane tedavisinde sonuç aldığını zannedersin ama aylar sonra yeniden tekrarlar en başa dönersin
Çünkü hormonal sistem yanlış çalışmaya devam etmektedir
Gizli Üye(25-29)+1 yılCanım bu kadar üzme kendini zaman gectikce dökülüyor hem bence cok normal birşey benimde sırtımda karnimda var seyrek olsada herkes de olan bişey takma
01 Yorumla
Soran+1 yılPcos hastalarında zaman geçtikçe dökülmüyor aksine artıyor
Kendinden nefret etmek ne demek lütfen böyle söyleme çaresi olan şeyler için kendini böyle üzme
04 Yorumla
Soran+1 yılÇaresi olan bişey değil
Gün geçtikçe daha da büyüyen bir sorun bu
Soran+1 yılLazer ince tüylerde azaltmak yerine tetikliyor
+1 yılArkadaşım merhaba,
Tüy dökücü şampuanlar kullanarak bu sorundan kurtulabilirsin... Bunun için lazer veya jilet kullanman gerekmiyor...00 YorumlaDenize git yan birazcık, solaryum vs dökülür, sararır.
04 Yorumla
Soran+1 yılSararsa bile dikkat çekiyor
Soran+1 yılHiçbir kızda yok bende de öyle değildi ama üç sene önce pkos teşhisi aldım ve son 1.5-2 senedir hiç olmayan yerlerde bile kıl tüy oluşmaya başladı
+1 yılKafana taktığın meseleya bak. Eşin rahatsız olursa ağda ile halledersiniz. Kıla tüye takılmayın.
00 Yorumla
+1 yılZor durum allah yardım etsin lazer ya da evde kendin makine al yuva kur çocuk sahibi ol geçer ins
04 Yorumla
Soran+1 yılHerkes evlenmek çocuk yapmak zorunda değil
- +1 yıl
Aynen
Soran+1 yılAyrıca allah eğer varsa gitsin güzel ve sağlıklı yarattıklarına yardım etsin
Benim başıma öyle bir bela vermiş ki kendi bile düzeltemez- +1 yıl
Niye öyle deme
Çözüm bulabildin mi bende seninle aynı durumdayım da.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılAman tanrım sonunda yıllardır aradığımız mağra Adamımızı bulduk
Hemen Bir halikopter gönderip seni aldırıyorum
Merak etme yakında
Ayı dostlarına kavuşacaksınız çocuk adam01 Yorumla
Soran+1 yılUmarım polikistik over sendromunu en ağır şekilde yaşayacak olan bir kız çocuğun olur ve sende onun çaresizliğiyle kahrolursun bu hayatta
Ok
+1 yılbir partnerin olursa düzenli olarak alır dert etme
08 Yorumla
Soran+1 yılNe partneri ya ağdacıya çıkma teklifi mi edicem
- +1 yıl
Sevgiliden bahsediyorum
Soran+1 yılSenin kafan mı güzel
Maymunlarla kapışıyorum kıl tüy konusunda
Ne sevgilisi ya- +1 yıl
Ben alırdım mesela, tenin çok güzel
Soran+1 yılPcos hastalığı akne yapar ve roaccutane dahil hiçbir çözümü yoktur
Akne işine alıştım çünkü aknesiz halimi artık hatırlayamıyorum bile
Ama tüy kıl işi yüzünden aklımı oynatacagim- +1 yıl
Bence sorun değil, senin gibi biriyle çıkardım
Soran+1 yılMidesizin tekisin demek ki
Git bir psikiyatriye görün.- +1 yıl
Sen seksisin
+1 yılLazer yaptırabilirsiniz
03 Yorumla
Soran+1 yılİnce tüyleri görmediği söyleniyor
Hatta tersine kalınlaştırabiliyormuş bile
Örneğin sırtımdaki ve gobegimdekiler ince- +1 yıl
Cihaza bağlı biraz
Soran+1 yılEvet haklısınız ama pcos vakalarında lazer tedavisinden bir süre sonra kıl üretimi vücut tarafından yeniden başlatılıyor
Yani sonuç almak imkansız gibi
Hastalık yüzünden değil de genetik olarak bu sorunla karşılaşmış olsaydım belki kurtulabilirdim ama böyle çok zor
Gizli Üye(25-29)+1 yılben de pcos hastasiyim adetlerin nasil onun duzeni olup olmamasi da etkiliyomus
023 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılve yuzunde de var mi ben de var bazi insanlar tuhaf tuhaf bakiyor
Cevap sahibi+1 yılsacim dokuluyor obezim ve siyah nokta sivilce problemim de var
Soran+1 yılİlk reglimi 14 yaşında gördüm şimdi 21 yaşındayım ve hiçbir zaman regl düzenim olmadı benim
Yani senede 5 ya da 6 kez regl görüyorumdur
Soran+1 yılVe evet yüzümdeki tüyleri kaş aldırmaya gittiğim zaman aldiriyorum komple
Alın yanaklar çene
Cevap sahibi+1 yılben 30 yasindayim ilk killanma 16 yasinda basladi yuzumde sonra vucutta da oldu cok uzuluyorum
Cevap sahibi+1 yılregli her ay olsan killanma azalir sogan kuru denedin mi
Soran+1 yılEvet saçlarım her türlü bakımı denedigim halde dökülüyor ve incecik
Oysa çocukken gürdü
Sivilce içinse roaccutane bile düzeltemedi
Zaten fotoda omuzlarimdaki lekeler sivilceden kalma
Ama en çokta yüzümde çıkıyor
Cevap sahibi+1 yılben yuzumu aldiramiyorum da biyik alinca bile kas alinca bile sivilce oluyor yuzumu aldirsam sivilceleler dolar
Soran+1 yılSoğan kürü aspir yağı keten tohumu hayıt otu adaçayı...
Ve daha unuttugum pek çok şey
Hiçbirisi kalıcı bir çözüm sunmadı bende
Cevap sahibi+1 yılbunun caresi omur boyu diyet saglikli beslenme ve spormus rafine gida beyaz ekmek tuketiyo musun
Cevap sahibi+1 yılacaba lazer yaptirsak nasil olur soprano buz lazer en iyisiymis
Soran+1 yılEvet ama benim yaşadığım şehirde soprano yok mesela
Ama yinede eger maddi durumunuz elveriyorsa deneyebilirsiniz
Cevap sahibi+1 yılben ilk gittigimde ipl lazer vardi doktor laser ywpsak bile tekrar cikar demisti cok uzulmustum
Soran+1 yılEvet lazerle kıl kökleri yıpransa bile bir zaman sonra hormonlar onları besleyip yeniden aktifleştiriyormuş bu hastalıkta
Sizi etkilemek istemem ama ben artık sadece ölmek istiyorum hiçbir çözümü yok hiçbir konuda
Ve çok mutsuzum zaman içerisinde başıma daha korkunç şeylerin gelmesinden korkuyorum mesela rahim kanseri gibi
Cevap sahibi+1 yılsen saglikli beslenmeyi denedin mi hic? mesela paketli gida abur cubur yer misin
Soran+1 yılAbur cubur çocukluktan beri hiç yemem sigara ya da alkol kullanmam ve aslında boy ve kilo oranım sorunlu değil
Yani kilo problemi haricindeki tüm pcos sıkıntılarından muzdaribim
Cevap sahibi+1 yılpeki sebze mi et mi daha cok yiyorsun sulu yemek mi makarna pilav mi gibi mi
Soran+1 yılPirinç pilavindan çocukken bile nefret ederdim annem yediremezdi
Şimdiye kadar 56 kilonun üzerini hiç görmedim ama diğer şikayetlerimi kabaca paylaştım sizinle
İmm açıkçası ben kendi durumun beslenmeyle bağlantısı olduğuna inanmıyorum ama diyet programı ile düzelme kaydettiğini söyleyen çok kişi var bana kalırsa siz bunu denemeye devam edin belki egzersiz de eklenebilir
Cevap sahibi+1 yılsadece pilavla olmuyor ki temiz beslenme yapilcakmis ama cok zor is ben yillarca hamur isi paketli gida alistim ozellikle sekere zaafim var
Soran+1 yılCanım insülin direncin vardır muhtemelen ona göre bir tedavi talep edip beslenme düzenini şekillendirmelisin
Benim insülin direncim yokmuş
Ama yine de pcos hastasıyım
Cevap sahibi+1 yılevet canim senin de ilerde olabilir o yaslarda yoktu 30da oldu dikkat et buna ben senin iyi bir diyrtisyenle bu siradan klasik degil eliminasyon diyeti diyorlar onunla iyi olabilcegini dusunuyorum cunku hic denemedin
Soran+1 yılTüm görüşlerin için çok teşekkür ederim gerçekten senin adına da üzüldüm geçmiş olsun diyemeyecegim çünkü gecmiyor ama umarım ki daha da kötü şeyler yaşamazsın bu hastalık yüzünden
Şans seninle olsun
Cevap sahibi+1 yılben de sana tesekkur ederim yinede Allah sifa versin bize
Gizli Üye(25-29)+1 yılBende de hiç kıl çıkmaz kolumda ya da bacağımda Buda kötü bir şey kılın çözümü var alırsın dert etme
02 Yorumla
Soran+1 yılNe keyif alıyorsunuz diğer insanlara kötü hissettirmekten
- Güzellik & Bakım konusunda 2,9b cevap paylaştı.
+1 yılBir seyi yok. Esmersin galiba, dogaldir olacak o kadar.
05 Yorumla
Soran+1 yılEsmerlikle hiç ilgisi yok benden daha esmer olup gayette kıl tüy derdi olmayan arkadaşlarım ve akrabalarım var
- +1 yıl
Yav genetik bu is. Normal duzeyde zaten.
Soran+1 yılGenetik falan değil
Hastalık- +1 yıl
Hormonlarina baktirip tedavi ol o halde. Isiktan mi bilmiyorum ama asiri gelmedi gozume gayet normal bence.
Soran+1 yılTedavi falan yok
Ömür boyu doğum kontrol hapı kullanmanı istiyorlar sadece
hayattımısın soruyu soran
00 YorumlaO kadar kötü değil ki
02 Yorumla
Soran+1 yılGayet kötü
Esmerler de oluyor bu ya
00 Yorumla
+1 yılLazer epilasyon.
01 Yorumla
Soran+1 yılLazer ince tüylere çare değil
Normal bu
01 Yorumla
Soran+1 yılDeğil
+1 yılbenim kadar tüyün var
00 Yorumla
+1 yılismail abi, okey'e 4 olur musun abi :D
01 Yorumla
Soran+1 yılSen kendi kelleşmiş kafana ayı bedenine bak önce
Hanzo.
+1 yılBence öyle düşünmemelisin
00 Yorumla
+1 yılKıllı sever bazıları 😝🙂
02 Yorumla
Soran+1 yılEvet mesela hayvanlar aleminden maymunlar
- +1 yıl
Maymun bile olamayanlar var. 🙂
+1 yılTen renginden dolayı doğal döküler ama ileride.
03 Yorumla
Soran+1 yılTen rengiyle ne ilgisi var
Saçmalıyorsunuz- +1 yıl
Esmersin kıllar o yüzden gözüküyor sarı olsan kıllar hem sarı çıkar hem gözükmez iyi günleriniz olsun 🤚
Soran+1 yılBu kılları sarartsan bile hani şu tüyleri turuncumsu sarı olan maymun türleri var ya
Hıh işte onlara benzer.
Evlenince geçer güzelim güneşe cik bol bol
04 Yorumla
Soran+1 yılEvlilik ne alaka
Soran+1 yılBöyle bir vücutla ne evliliği
Dalga geçer gibi konuşmayın ya
+1 yıllazer şart..
01 Yorumla
Soran+1 yılOff lazer sadece bikini bölgesi koltukaltı ve bacakta etkili
Benim tüm vücudum da var çünkü polikistik over sendromluyum.
+1 yılAgda yap
02 Yorumla
Soran+1 yılAğdayı basit bişey zannediyorsunuz heralde
Gidip göbeğine ağda yapmayı deneyebilirsin- +1 yıl
Jilet vur o halde
Gizli Üye(30-35)+1 yılTüy dökücü al ya da göndereyim sana
00 Yorumla
+1 yılZararı mı var
00 YorumlaLazere git kanks
01 Yorumla
Soran+1 yılLazer her yerde işe yaramıyor
Üstelik milyoner değil öğrenciyim
+1 yılKomple lazer
00 YorumlaSorun yapma olsun
00 YorumlaTek caresi lazer
01 Yorumla
Soran+1 yılSen yaptırdın mı
+1 yılEpilasyona git
01 Yorumla
Soran+1 yılAman ne zekisin
+1 yılTipik obez
01 Yorumla
Soran+1 yılSensin obez gayette zayıfım
Gizli Üye(25-29)+1 yılEpilasyon yap.
00 Yorumla
+1 yılo ne öyle yav
02 Yorumla
Soran+1 yılEbeninki
- +1 yıl
kusura bakma bilerek yazdığım bişi değildi bu geçmiş olsun
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 