Ben dün öyle bir halt ettim. Kabardı, kıpkırmızı oldu. Napsam? Dokunamıyorum bile :D Normalde saçlarımı hiç toplamam ama Diyarbakır yanıyor. Toplayınca da kötü duruyordu.Ah coronavenettaağğğÇok kötüyüm kızlar yardım edin. Yoğurt sürüyorum şu an :D Kaliteli hassas ağda kullandım. Niye böyle oldu? Çözümünü bilen yazabilir mi? :D
En İyi Cevaplar