Kızlar, hiç ense tüylerinizi ağdayla aldınız mı?

Ben dün öyle bir halt ettim. Kabardı, kıpkırmızı oldu. Napsam? Dokunamıyorum bile :D
Normalde saçlarımı hiç toplamam ama Diyarbakır yanıyor. Toplayınca da kötü duruyordu.
Ah coronavenettaağğğ
Ah coronavenettaağğğ
Çok kötüyüm kızlar yardım edin. Yoğurt sürüyorum şu an :D Kaliteli hassas ağda kullandım. Niye böyle oldu? Çözümünü bilen yazabilir mi? :D
Kızlar, hiç ense tüylerinizi ağdayla aldınız mı?
Cevapla