birçok insan gözlerime büyük diyor balık gözlü diye sevenlerde oluyor ama bilmiyorum gözlerim yuvarlak. yapısını bilmem gerekiyor ona göre makyaj yapmak istiyorum ama bir türlü anlayamadım


Pörtlek gözler büyük durur.
Küçük yüzde gözler büyük durur.
Seyrek kaşta gözler büyük durur.
Not: Avrupa Yakası'nda Pek Bilinmeyen 7 Güzel Semt ↗ Çok süper seçilen benceme görüş belirtirseniz çok sevinirim :) Daha önceden görüş paylaşan ve bencemi beğenen herkese teşekkürler :)
Cevap
14Cevap
Ben mal tipsizim de sen benimkini gör kendininkine kücük dersin
hahahahahaha manyka
Büyük değil, belirgin. Kafatası hatların, orayı belirgin yapıyor.
öyle mi dersin hahaha kafatası hatlarım mı hmm
Evet, öyle diyorum.
Demek bir çok insanla muhatap oluyorsunuz ne iş yapıyorsunuz
benim gözlerim de acıkmış pou ya benziyor :D :D
hahahaha yaaa
Bu foto büyük gösterir tabiki yakın mesafe
sıradan bir foto koydm
büyük yani gözlerin.. benimde gözlerim çekik
bilmem galiba birşeyler sürerek.
Çokta büyük değil orta gibi
Belli olur,çoğu kişininkinden büyükse
Gözün, tam ideal şekilde...
Bence de gözlerin güzel
Pörtlek göz dedikleri büyük göz sayılıyor
Senin ki küçük
küçük müüü hahahaa
Evet küçük gibi duruyor 😂
küçük değil de şeklini anlamıyorum
Şekli elips
yok aslında yuvarlak bayağı ya. geniş değil
Benim gözüm küçük 😢
aynen haha
İnsan teselli eder sjdkdk
yoo küçük göz güzel ya keşke benimkide minik olsaydı haha
Ben de büyük olmasını isterdim
küçük göz iyidir yaa tatlı duruyor haha
Işığa da alerjim var kısık bakarım ahah
gözsüzsğn o zaman hshdj
Öyle birazmfkdkd
Aynaya bakarak
Bence çok güzel
Büyük olur işte
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?