benim arkadaşım yaptırdı yaptıracaksan kesinlikle iyi bir yerde yaptır çünkü çok çok kötü olabiliyor bazen alerji bile olabiliyosun biz arkadaşımla baya araştırdıktan sonra nerede yaptıracağına karar vermiştik 1,5 sene oldu ve herhangi bir sıkıntısı yok azıcık rengi açılmaya başladı sadece ama aradan geçen bu süreye bakılırsa gayet normal
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
bende yaptirdim ama cogu kisi goruntusunu sevmiyo ama cok fresh ve guzel Duran bisey insanlarin dusuncelerini merak ettim :D