Kafası büyük kız mı küçük kız mı?

Arkadaşlar benim sorum şu şimdi bazı kızların kafası normalden biraz daha büyüktür bazılarının ki de küçük benim kafam biraz büyük hatta bir keresinde küçük bir çocuk bana senin kafan büyük yanındakine de senin kafan küçük demişti bilirsiniz küçükler her zaman gerçekçidir ve bu durum beni biraz üzmüştü hatta baya bende kendi kafamı baya büyük buluyorum arkadaşlarıma ve yasitlarıma göre boyum da biraz uzun diyebiliriz 1.65 1.67 falan boylarındayım inanın artık kafamın boyutu yüzünden saçımı hiç bir şekle sokamiyorum hep çok şekilsiz ve asimetrik duruyor aslında 13 14 15 yaşlarımdayken kafam gayet küçük yüzüm falan gayet sekilliydi sonradan bilmediğim bir sebepten dolayı anormal bir şekilde büyüdü ve ben sırf bu yüzden artık dışarı bile çıkmak istemiyorum soru size epey saçma gelecek ama yasamayan bilmez sizce napmam gerekiyor lütfen yardımcı olun
Kafası büyük kız mı küçük kız mı?
Cevapla