Güzel olduğumu söylüyorlar ama bazen çok çirkin hissediyorum?

Aynaya bir tebessümle bakıyorum ve gayet güzel olduğumu görüyorum
Fakat başka bir zaman tekrar baktığımda dünya üzerindeki en çirkin insan benmişim gibi hissediyorum
Gözlerimin, dudaklarımın, kaşlarımın şekli değişiyor başka bir yüze bürünüyorum sanki
Ve bu ruh sağlığımı çok etkiliyor
kendimi çirkin hissettiğimde tüm sosyal alanlardan geri çekilmek istiyorum, kimseyi görmemek için çabalıyorum
İşin garip yanıysa ben kendimi çirkin hissediyorum ama yanlıyor olabilir miyim? Zira çevremdeki yakınım olmayan kişiler bile güzel olduğumu söylüyor
Hatta okulumdaki kadın matematik öğretmenim ben tahtaya kalkarken arkamdan “Maşallah ne farklı bir güzelliği var” demiş bununla yetinmeyip başka zamanlarda bile iltifat etmişti
Öyleyse neden kendimi çirkin hissediyorum?
Bu problemi çoğu insan yaşıyor
Sizce nasıl aşabilirim bunu?
Güzel olduğumu söylüyorlar ama bazen çok çirkin hissediyorum?
Cevapla