Güzellik & Bakım Bulgur tanesi büyüklüğünde et benim var onu jiletle kessem sorun yaratır mı? Gizli Üye (18-24) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Ben bunu bağladım ama bı işe yaramadı çıkaramıyorum da. direkt kessem ne olur Güncellemeler+1 yıl Kestim millet sorun yok kan kaybindan ölmedim 😂 Bulgur tanesi büyüklüğünde et benim var onu jiletle kessem sorun yaratır mı? Cevapla İş Soruları Beğen Paylaş Takip Et
Aysti Takip Et Xper 7 Yaş: 29 , eic 65% +1 yıl Düşüncesi bile fena geldi. Yapma sakın. Doktor yapsın. 1 1 Yorumla Aysti +1 yıl Bu ne cesarettir yiğidim helal. Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Keşke kesmeseydin doktor 2 dakika da ağrısız acısız hallediyordu 1 0 Yorumla
jwejjjejw Takip Et Xper 2 Yaş: 30 +1 yıl Kanaması başına iş açabilir, tehlikesi yok sanma, önce bir doktora göster sonra pişman olursun 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Bulgur kadar ya ne kadar kanayabilir Yorumla jwejjjejw +1 yıl Tamam belki öldürmez ama zarar verir onun başka bir yolu daha var da söylemim yaparsın geberirsin 😂 Yorumla
fakebadyist Takip Et Xper 2 Yaş: 37 +1 yıl Kanamadan ölürsün sakın kesme sen bana lazımsın daha ne günler yaşayacağız seninle 0 7 Yorumla Soran +1 yıl Bebeğim enine değil boyuna bir de bulgur tanesi kadar ne kadar kanayacak. reglde daha çok kan kaybederim Yorumla fakebadyist +1 yıl Onu kestimi kanama durmuyormuş bu regl benzemez git doktora saçma sapan iş yapma seni kaybetmek istemem tam bulmuşken birtanem biraz bekle doktora gidersin Yorumla Soran +1 yıl Haydaa nasıl durmuyor Yorumla fakebadyist +1 yıl Paran yoksa gidelim özele ikimiz masraflar bnden Yorumla Soran +1 yıl Minicik ben ne kadar kanar ki Yorumla fakebadyist +1 yıl Ciddiyim kanama durmaz yapma sakın tel verim beni özelden arasana konusalm Yorumla fakebadyist +1 yıl Sen bana lazımsın Yorumla
meyee Takip Et Xper 6 Yaş: 53 , eic 93% +1 yıl Yap. 1 5 Yorumla Soran +1 yıl Bir tek sen destek çıktık hakkını ödeyemem 😂😂 Yorumla meyee +1 yıl Görevimiz 😂😂 hadi 😂😂 Yorumla meyee +1 yıl Işte bu😂😂 Yorumla Soran +1 yıl Sen olmasan yapmazdım aslanım teşekkür ederim Yorumla meyee +1 yıl Ne demek rica ederim 😂😂 Yorumla
Esmaa1302 Takip Et Xper 4 Yaş: 28 , eic 30% +1 yıl Nerende çıktı 1 5 Yorumla Soran +1 yıl Göbek Yorumla Esmaa1302 +1 yıl Bence yapma et beni kanaması durmaz kolay kolay Yorumla Soran +1 yıl Çok kucuk ya ne kadar kanayabilir ki Yorumla Esmaa1302 +1 yıl En ufak bir yerin bile çok fazla kanayabiliyor. Yorumla Esmaa1302 +1 yıl Sağlıklı değil bence yinede sen bilirsin Yorumla
DORUKKUZEY Takip Et Bilge Yaş: 37 , eic 74% +1 yıl kanını durduramasın 0 4 Yorumla Soran +1 yıl Minicik Yorumla DORUKKUZEY +1 yıl durmaz işte Yorumla Soran +1 yıl Really Yorumla Soran +1 yıl Nasıl durmuyor ya illaki durur Yorumla
hasanhceylan Takip Et Guru Yaş: 34 +1 yıl Ruh hastası 0 4 Yorumla Soran +1 yıl Efendim Yorumla hasanhceylan +1 yıl Ne haber Yorumla Soran +1 yıl İyi canım senden Yorumla hasanhceylan +1 yıl İyim sağol Yorumla
TR1923 Takip Et Xper 5 Yaş: 30 +1 yıl Şaka mı yapıyorsun? 0 3 Yorumla Soran +1 yıl Neden Yorumla TR1923 +1 yıl Kesinlikle yap. Sorman hata. Yorumla Soran +1 yıl Teşekkür ederim 🍒👄 Yorumla
zorro_keremim Takip Et Guru Yaş: 32 +1 yıl nerendeki 0 5 Yorumla Soran +1 yıl Gobus Yorumla zorro_keremim +1 yıl uclarindami Yorumla Soran +1 yıl Göbek deliğinin orda Yorumla zorro_keremim +1 yıl kac yasindasin Yorumla zorro_keremim +1 yıl burdamisin Yorumla
tabi_ya Takip Et Xper 4 Yaş: 36 +1 yıl harbi bunları ciddi ciddi soruyomusun :D 0 7 Yorumla Soran +1 yıl Evet neden 😂 Yorumla Soran +1 yıl İple kalsın mı öyle Yorumla tabi_ya +1 yıl sakal ne biliyim kıl tüy kesmekden bahseder gibi sormussun :D cühela olma bak cahil demıyorum :D hastanesız bırak kesmeyı bısey batırma bıle Yorumla Soran +1 yıl Ne olacak ki ya. Kendime im iğne falan da yapıyorum bu operasyonu da yaparım dedim 😂 Yorumla tabi_ya +1 yıl tabi ama bence kendıne en iyi yapacagın şey anestezi :D önce onu dene kesmeden önce unutma Yorumla Soran +1 yıl Piercingle vücudumu deldim bu da çok acitmaz herhalde. sağ ol Yorumla tabi_ya +1 yıl tabi tabi Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Düşüncesi bile fena geldi. Yapma sakın. Doktor yapsın.
Bu ne cesarettir yiğidim helal.
Keşke kesmeseydin doktor 2 dakika da ağrısız acısız hallediyordu
Kanaması başına iş açabilir, tehlikesi yok sanma, önce bir doktora göster sonra pişman olursun
Bulgur kadar ya ne kadar kanayabilir
Tamam belki öldürmez ama zarar verir onun başka bir yolu daha var da söylemim yaparsın geberirsin 😂
Kanamadan ölürsün sakın kesme sen bana lazımsın daha ne günler yaşayacağız seninle
Bebeğim enine değil boyuna bir de bulgur tanesi kadar ne kadar kanayacak. reglde daha çok kan kaybederim
Onu kestimi kanama durmuyormuş bu regl benzemez git doktora saçma sapan iş yapma seni kaybetmek istemem tam bulmuşken birtanem biraz bekle doktora gidersin
Haydaa nasıl durmuyor
Paran yoksa gidelim özele ikimiz masraflar bnden
Minicik ben ne kadar kanar ki
Ciddiyim kanama durmaz yapma sakın tel verim beni özelden arasana konusalm
Sen bana lazımsın
Yap.
Bir tek sen destek çıktık hakkını ödeyemem 😂😂
Görevimiz 😂😂 hadi 😂😂
Işte bu😂😂
Sen olmasan yapmazdım aslanım teşekkür ederim
Ne demek rica ederim 😂😂
Hastanede 2 dk da hallediyorlar
Saçma sapan işler yapma ben işi tehlikeli
Nerende çıktı
Göbek
Bence yapma et beni kanaması durmaz kolay kolay
Çok kucuk ya ne kadar kanayabilir ki
En ufak bir yerin bile çok fazla kanayabiliyor.
Sağlıklı değil bence yinede sen bilirsin
kanını durduramasın
Minicik
durmaz işte
Really
Nasıl durmuyor ya illaki durur
Cogalir
Ruh hastası
Efendim
Ne haber
İyi canım senden
İyim sağol
Sakın yapma
Şaka mı yapıyorsun?
Neden
Kesinlikle yap. Sorman hata.
Teşekkür ederim 🍒👄
nerendeki
Gobus
uclarindami
Göbek deliğinin orda
kac yasindasin
burdamisin
Kesilmez
harbi bunları ciddi ciddi soruyomusun :D
Evet neden 😂
İple kalsın mı öyle
sakal ne biliyim kıl tüy kesmekden bahseder gibi sormussun :D cühela olma bak cahil demıyorum :D hastanesız bırak kesmeyı bısey batırma bıle
Ne olacak ki ya. Kendime im iğne falan da yapıyorum bu operasyonu da yaparım dedim 😂
tabi ama bence kendıne en iyi yapacagın şey anestezi :D önce onu dene kesmeden önce unutma
Piercingle vücudumu deldim bu da çok acitmaz herhalde. sağ ol
tabi tabi