
Çoğunlukla eyeliner mi tercih ediyorsunuz yoksa göz kalemini mi?

Eyeliner seçmek zor iş diye biliyorum, göz kalemi kullanın bu işten kurtulun; elbette benim fikrim, siz kadınlar her zaman her şeyin en iyisini bilirsiniz.
Cevap
14Cevap
Bence eyeliner çünkü göz kaleminin her zaman dağılma ihtimali olur ama buğulu bir görünümde de göz kalemi tercih edilir 👍
göz kalemiyle eyeliner cekiyorum, o yüzden göz kalemi
Ben eyeliner'i yamuk falan çektiğim için daha çok göz kalemi kullanıyorum.
İkisini de kullanmıyorum zaten göz yapıma da eyeliner olmuyor maalesef 😑
Eyelineri daha çekici buluyorum
Kücük bir dipnot düşeyim )
İyi gecelerr
Her gün eyeliner çekiyodum iki aydır onuda çekmiyorum umarım unutmamışımdır çünkü baya iyi çekiyorum 2 dakkada falan
Göz kalemi daha çok tercihim
Eyelinerı çekemiyorum, ıslak mendille sil sil gözüm cebelleşiyor resmen
Kadınlar kendilerini firavuna benzetmediği sürece eyeliner..
Ben eyeliner sevmiyorum günlük hayatta o yüzden göz kalemi
Göz kalemi bence eyeliner bana abartılı geliyor ve çoğu kişiye de yakıştığı söylenemez.
Eyeliner tercih edilmeli goz kalemi akar ve dagilabilir
Eyeliner ama fırçayla çekilenleri var onlardan tavsiye ederim
Rimel çünkü eyeliner bir sanat eseri
Eyeliner sevmem cekmemde goz kalemini cok severim ama onuda ay da yilda bir arada da olsa maskara yeter
eyeliner akmadığı için bir adım önde
Ben eyeliner diyorum.
Hiçbiri sade ve doğal olunmalı
Eyeliner kendim çekemiyorum göz kalemi tercihim
İkisini de tercih etmiyorum çünkü kullanmıyorum :)
Eyeliner çekemiyorum ki
İkisini de kullanmıyorum
Evet kızlar yorum sizde
Göz kalemi elimden düşmez.
Kullanmadığım için bir şey diyemicem
Eyeliner kullaniyorum genellikle
Eyeliner'ı daha çok tercih edin lütfen :)
gözlerim pörtlek olduğundan c hiçbiri
Ben her ikisinide tercih ediyorum.
kalem galiba eyeliner zor
Benim gibi doğal olunmalı...
Eyeliner. Göz kalemi çok arabic ve apaçi.
Kalem daha hoş duruyor gibi
Iste bu yuzden erkek olmayi seviyorum
Eyliner ince güzel duruyor
Kullanmıyorum, gözlerim doğuştan sürmeli
Kullanmıyorum😀
Hiçbiri
İkisini de kullanmıyorum
Eyelineeeerr❤️❤️
Eyeliner
Göz kalemii
Eyeliner
İkisinide sürmüyorum ama eyeliner seviyorum..
Göz kalemi
Eyeliner
eyeliner
Eyeliner
göz kalemi
Göz kalemi.
kalem kadını bambaşka biri yapıyor !!!
eyeliner
Çoğunlukla eyeliner
eyeliner
Eyeliner
Eyelinersız dışarı çıkamıyorum
İkisi de değil
Göz kalemi
Göz kalemi
Eyeliner 🌺
ikisi de
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Merhaba,
Makyaj yapmak çoğumuz için özel bir zevktir.
Yüz anatomimizi iyi tanıdıktan sonra kendi zevkimize yönelik farklı makyajlar yapmaktayız.
Günlük ve gece makyajlarımızda olmazsa olmazlarımız vardır: Kimimiz far ağırlıklı, kimimiz eyeliner kimimiz ise göz kaleminden vazgeçmeyiz.
Genel olarak gündelik makyajlarımızda siyah göz kalemi kurtarıcımızdır. Eyelineri süremeyenler çoğunlukla göz kalemine başvurur.
Aslında göz kalemi ile eyeliner görüntüsü vermek çok kolay. Kalemi, göz kapağı üzerine kirpik diplerini takip ederek ince bir hat içinde sürdükten sonra uç kısmını kesik uçlu bir fırça ya da kütips yardımı ile kaş ucuna paralel olarak yukarı doğru siler gibi çekin. Harika bir eyeliner kuyruğu elde etmiş olacaksınız.
Eyelineri sürmekte bir sıkıntı yaşamıyorsanız ve sürmekten keyif alıp kendinize yakıştırabiliyorsanız günlük kullanabilirsiniz. Kalem eyelineri tercih etmeniz kendi zevkinizle alakalı bir durum. Her ikisini de günlük kullanabilirsiniz.
GÜZELLİKLER DİLERİM. 💄❤️