Sen bir de sırp kızlarını gör yemin ederim kendimi zor Türkiye atmıştım
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
o kadar estetikli ben de olsam güzel olurum ama genel olarak slavlar zaten güzeldir bunlarda da var karışım bir de açıyorlar yani rahatlar erkekler yüze odaklanmayınca hepsi güzel geliyor
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
Bizim Türk kızlarının yanında solda 0 olduğu kesin. Bugün çarşıda gördüğüm ağzı yüzü maskeli çoğu kız bunlardan daha güzel :D
Çarşıda gördüğün maskeli kızların arnavut olması şoku
Ben bunları travesti sandım yeminle. Neresi güzel kız bunların? Hem Arnavutlar kavgacı olur. Benden uzak olsunlar.
Tanrı onları boş günlerinde özene özene yaratmış. Düşünmüş taşınmış. Bizin sal gitsin yapmış resmen :D
Sen bir de sırp kızlarını gör yemin ederim kendimi zor Türkiye atmıştım
o kadar estetikli ben de olsam güzel olurum
ama genel olarak slavlar zaten güzeldir bunlarda da var karışım
bir de açıyorlar yani rahatlar
erkekler yüze odaklanmayınca hepsi güzel geliyor
Dhurata da estetik yok kanıtladı ve ben arnavutum
@Alice_hoxha foton yok
Topuz saçlı olan dhurata
@Alice_hoxha senin foton yok
Oha Dua Lipa'nin Arnavut kökenli olduğunu bilmiyorum 🤩
Bizde fotolardaki kadinlar neci diyoduk eyvallah knk
Hiçte bile türk ve azerbeycan li kizlar dan başka ğüzel yok ❤🤗
Bunlarmi güzel memleketimizin ne kadar gönlü güzel kadınları var bir de onları görseniz
Bunlar hep Arnavut mu
Evet
Vay aw
Allah vergisi estetik makyaj :d
Kudur be
Arnavutlar kavgacı olur. Çok da güzel sayılmazlar
Hatunlar pek de guzel değil
Genlere kodlanmış be 😛
bizim kizlar daha guzel
Cok yapay duruyorlar
Güzel değiller ki
her kiz guzeldir