Yakışıklı olmak şahsi fikrim olarak insanın doğasından gelen bir şeydir. Bakımlı olmak bu konuda farklı bir kapı açıyor konu olarak. İnsanların kendilerine önem vermesi, bakımlı olması güzel tabi fakat bunu yakışıklı olmakla bir tutacağımız zaman pek ortak bir pay elde edemiyorum. Yakışıklılık insanların zevkleri ile de bağlıdır. Kimine güzel, yakışıklı görünen kimine gözükmez. Kimi dış görünüşe önem vermez, kimi de bu konuda katı kuralları vardır. Bu yüzden insanların tercihlerine göre karşısında ki insan yakışıklı veya değildir.
Yakışıklılık ve güzellik göreceli kavramlar olup genel olarak yakışıklı/güzel olduğu kabul edilen kimseler de vardır. Yaştan yaşa da değişiklik gösterebilir insanların yakışıklı/güzel bulup bulamaması. Yakışıklılık/güzellik doğuştan gelen insanın kendi mayasında olan bir şey. Bakım ise insanın kötü görünmemesi ve sağlıklı yaşaması için gerekli olan bir şey. Yakışıklı/güzel olsa da olmasa da bakım yapmayan vatandaş göze hoş görünmez. Temizliğe saç bakımına giyim kuşama dikkat etmek lazım. Temiz düzenli sade ve özenli olmak yakışıklılığı/güzelliği daha fazla ortaya çıkarır. Fazla abartılı sadelikten uzak işler ortadan kaldırır. Ama ne kadar bakıma temizliğine özen gösterse de doğuştan Allah vergisi bir yakışıklılık/güzelliğe sahip olmayan bir insan, yine de o dikkat çekiciliği yakalayamaz ama insanlardan saygı görür, belli bir ağırlığa ve karışmaya sahip olur. Bakıma dikkat etmeyen yakışıklı güzel de olsa aynı saygı ve karizmaya sahip olmayabilir. Ayrıca yakışıklılık ve guzelllgit seksepalite ve modaya uyma olarak görmek de çok yanlış bana göre. Bir erkek, saçını justin bieber gibi yapınca veya ilaç kullanarak ve her gün kendini yorarak kaslarını şişirince normalde yakışıklı değilse yine yakışıklı olmuyor. Kızlar abartılı makyaj ve açık saçık giyinme ile güzel olmuyor. Bir kaç saat geçtikten sonra ve üzerini değiştikten sonra kendi gerçeğiyle başbaşa kalıyor. O yüzden bence insanlar doğal hallerini ön planda tutarak, temiz ve sade olarak güzelliğini ortaya çıkarmalı ve imajını modaya göre değil kendi kişiliğine göre belirlemelidir.
Bakımlı olmak , genel uyulması gereken bır durumdur kadındada erkektede önemlıdır. Yanı erkegın bakımı kendıne göredır kadınınkı kendıne göredır. Ama her bakımlı erkek yakısıklı olmadııgı gıbı her yakısıklı erkekte bakımlı olmuyor bu kadındada aynıdır. Şimdı gencler duş alma özurlu saclara basıyor jöleyı 15 gunde bır duş alıyor sıkıyor parfumu ona göre bakım bu. Ama erkegın bıraz elı ayagı duzgun ıse temızlıgıne özen gösterıyorsa sabah akşam duşunu alıyorsa sacına basına sakalına tırnaklarına elıne hjıene ve kendıne yakısanı jılet gıbı gıyınen bırıyse bence olay tamamdır
Bir kere yakışıklılık çok göreceli duruşu efendi ve konuşmasından zeka akan bir adam birazda espiri kabiliyeti varsa benim için yakışıklıdır. Böyle bir adam bakımlı ve temiz olur. Dış görünüşüne fazlasıyla dikkat edip kas yapmışsa bunları çıkartmaya birilerinin gözüne sokmaya çalışıyorsa gerçekten itici ve Allahın işi erkeklerin kendini kamufle edecekleri birde sakal var. Zeka olsun gerisi gelir
Pampi yakışıklılık simetri ile yüz hatları ile alakalıdır. Fakat güzelliğini tam anlamıyla göstermek istiyorsan bakımlıda olmalısın. Bu sayede cildin canlı gözükür. Mesela sen bir kaç gün kendine bakmadığından yüzündeki enerjik ifadenin düştüğünü hissedersin
Bakımlı olmak illaki gerekir fakat bunun yakışıklılık ile alakası var mı yok mu tercih meselesidir. Fakat genelde yüz fiziği güzel olanlar daha fazla tercih edilir ama her saçı olan erkek yakışıklı olamaz.
@Larvia Bu zamanda bence öyle cok tıpsız denecek erkek modelı cok az var yanı bellı bolgelerden karaktersıtık modeller var cıkan. Ancak orta segmenttekı bır erkek bıle kendıne yakısanı gıymeyı bılııp bakımlı olursa havası cok degısır gıyım cok önemlı bırsey kalıtelı gıyınen bır erkek her daım gözlerı uzerıne cekmeyı başarır
benim olan değilde benim ile olan desek daha doğru olmazmı. kimseyi sahiplenmemek gerekir hem kendi iyiliğimiz hem onun kalıcılığı için. iradeler hür kararlar hür bedenler ayrı zihinler ayrı ama hayatlar ortak olsun. Ben olsam cevabını yılın cevabı secerdim.
Ana Sayfa > Güzellik & Bakım > Sorular > Yakışıklı erkek mi , bakımlı erkek mi? Her bakımlı erkek yakışıklı mıdır yoksa yakışıklı olan her erkek bakım dan mı olur?