Şuna bakın ya, Bebek gibi resmen. Tek estetik yok, makyaj hafif, kaşları bile alınmamış vaziyette ama nasıl güzel. Şimdi herkes aynı fabrikadan çıkmış gibi renkli lens, sisirlmis dudak, estetikli burun, Hollywood yanağı herkes aynı.
Ben varım😂 bu arada evet çok güzel bir kadın ama hayatı pek güzel değil ablası bunun ünlüydü ablasinin ününü kullanarak ünlü olmaya çalıştı ablasida sinirlenip ailesi ile konuşup kızın başka bir soy ismi almasını sağladılar bunun hırsı ile de kız ve eniştesinin ablasına karşı olan cekememezligini kullanıp birlikte oldular felan filan bazen dış gorunuşe de aldanmamak lazım artık estetikli olanlara da bir şey demiyorum tabi doğal olmak benim içinde önemli ama iyi insan olmaları daha önemli
1
8 Yorumla
Soran
+1 yıl
Nasıl yanı, Ablasının kocasıyla mi oldu anlamadım. 🙁
Vay be, Yaprak dökümü gibi 😂 Haklısın yine de kınamamak lazım insan kınadıgini Sınanma dan ölmezmis. Ama tüyler ürpertici hikâyesi varmış gerçekten. Bende Hababam sınıfı izleyince hayran kaldım çünkü Yeşilçam da abartli makyaj yapamayan tek kadın resmen. Çok doğal ve has bir güzelliği var gerçekten. Ben kendine has doğal kadınları çok beğeniyorum çok ilgimi çekiyor eminim sende doğalsan onun kadar güzelsindir 😊 Çünkü doğal olan her kadının kendine has ve özel bir güzelliği var diye düşünüyorum
Kesinlikle bende sana katılıyorum benide doğal kadinalr büyülüyor ne var burnun büyük olması gözlerinin farklı olmasında değerlendirmeyi bilmiyorlarlar herkesin farklı güzelliği var ve ortaya çıkarılmayı bekliyor mesela benim parmaklarım o kadar farklı ve değişik ki anlatamam yamuk yumuk ve hiçbir insanda rastlamadigim derece farklı ve ve beni tanıyan insanlar çok dikkat ediyor ve sürekli bakmak oynamak istiyorlar seviyorlar ama ben bundan nefret etseydim kesinlikle onlarda kusur olarak goruceklerdi ben bir ara strese bağlı sınav donemimde çok kilo almistim mesela 1 yıla yaklaştık ve ben anca anca veriyorum ve bundan nefret ettiğimi bildikelri için sürekli bununla ilgili muhabbet dönüyordu ve ben kendimi kastikca daha beter oluyor yemesem bile stabil kalıyordum bu karantina günlerinde kimse ile gorusmedigimden su gibi kendim vermeye başladım. masallah 😂bunun gibi aslında buyultulcek bir şey yok sadece kalıplaşmış on yargilark yikabilmek önemli cinsiyetxilik ırkçılık gibi
Çok haklısın, Bir de sadece Hokka burun güzeldir algısı saçma. Kemerli burna sahip pek çok güzel kadın gördüm. Ya da her kadın 0 beden olucak diye kaide yok bazı kadınlara baliketli olmak çok yakışıyor ve çok seksi görünüyorlar. Kalıplaşmış güzellik algilsrindan kusucamm artikk. Bu arada sen Semra Özdamar hakkında bunları nerden biliyorsun? Geçmişin de hiç yazmıyor Bir de ablasının adı nedir? ☺️