Böyle saf, duru, doğal güzeller kaldı mı sizce?

Şuna bakın ya, Bebek gibi resmen. Tek estetik yok, makyaj hafif, kaşları bile alınmamış vaziyette ama nasıl güzel. Şimdi herkes aynı fabrikadan çıkmış gibi renkli lens, sisirlmis dudak, estetikli burun, Hollywood yanağı herkes aynı.
Böyle saf, duru, doğal güzeller kaldı mı sizce?
Böyle saf, duru, doğal güzeller kaldı mı sizce?
Cevapla