Şaşı değilim arkadaşlar , fotoğraflarda şaşı çıkıyorum bu durumdan dolayi 4 ayrı doktora gittim ne sasiligim ne de kaymam var onu belirtiyim. Çok fazla fotograf çekilirken kastigimdan sasi çıkıyorumGördüğünüz üzere göz altlarim cok var buna bir çözüm bulunabilir mi?
Göz altı morlukları için önerebileceginiz denenmiş ve ise yaramış kolay evde yapılan bir çözüm var mı?
Kafein kesilecek Su içilecek (min. 2 litre) Düzenli uyku uyanacak 20 yaş üstü isen göz altı kremi kullanılacak Dondurulmuş salatalık koy, bu da yorgunluğu alır
21 yaşındayım 18 imden beri vichy in termal 18 yaş uzeri goz altı kremiyle son birkac aydır da hidraboost göz altı kremini kullaniyorum. Evet türk kahvesi bagimlisiyim Hic su neredeyse icmiyorum :(
Ben kapatici ten makyaji yapmiyorum hem beceremiyorum iyice berbat oluyorum hemde göz altlarim ve cildim cok hassas hemen reaksiyon gösteriyor makyaj malzemelerine
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
Kafein kesilecek
Su içilecek (min. 2 litre)
Düzenli uyku uyanacak
20 yaş üstü isen göz altı kremi kullanılacak
Dondurulmuş salatalık koy, bu da yorgunluğu alır
21 yaşındayım 18 imden beri vichy in termal 18 yaş uzeri goz altı kremiyle son birkac aydır da hidraboost göz altı kremini kullaniyorum.
Evet türk kahvesi bagimlisiyim
Hic su neredeyse icmiyorum :(
Bak sorunu çözdükkkkk 😂😂
Kahveyi azalt en azından öğle 2 den sonra içme.
Su cilt güzelliği içinde oldukça mühim
Bunlara dikkat etsen geçer
Uyuşturucuyu bırak... Şaka bir yana patates koy ya da sallama yeşil çay poşetini koy
Genelde öyle diyorlar anajajsjsjd pands gibi oldu goz cevrem
Gözaltların çok falan değil ben neler gördüm İnan, kendini sev 🕺🏻
Karantina da evin icinde ola ola kendimi her zamankinden cok inceler oldum :(
Takma kafanı inan, ne gözler gördüm ben sen de bir şey
Bende kendime taktim. Gundemim corona degil tipim Şu an . d Sallama cay varya, onun poşeyini koy ise yariyor.
Yumurtanın akıyla sarısını ayırıyorsun
O kadar
Sürmüyorsun bile
Dalga geçme ciddi sormuştum
Kahve ve sigarayı bırak
Sigara yokta kahve var
Kahveyi bırak işte
Sorun için bir cevabım yok ama doğal halin on numara
Kafein tüketimini azaltmak mesela
Türk kahvesi bagimlisiyim çok etkisi mi var
Elbetteki var
Onun kalıcı bir çözümü var mı ki
Azaltilsa yeter :(
Makyaj kapatmıyor mu
Ben kapatici ten makyaji yapmiyorum hem beceremiyorum iyice berbat oluyorum hemde göz altlarim ve cildim cok hassas hemen reaksiyon gösteriyor makyaj malzemelerine
Bence kötü durmuyor, fazla takılmış olmalısın bu görüntüye ama emin ol itici durmuyor. Çok güzel bir bayansın
Cok tesekkur ederim bu karantina gunlerinde yuzumu inceleye inceleye morelim bozuluyordu iyi geldi :)
Öyle oluyor evde dura dura insan neye kafasını takacağına şaşırıyor, yeni müzikler keşfet bol bol bu karantina günleri de geçer elbet
Pek bir bitkin gördüm seni 🤔🤔
Biraz mutsuz gergin ve sıkıntılıyım :( :/
Hayırdır neden ki 😟😟
Renk atmışsın doktora görün bence
Nasıl yani
Suratın bembeyaz olmuş kız
Öyleyim zaten ben genel ten rengim
Allah Allah hiç kimse demiyor mu birşey
Diyorlar hayalet diyen var ruh gibisin diyen var
Aynen öyle gözüküyorsun
Salatalık iyi geliyor diye biliniyor
Anlık iyi geliyor :(
Kanını ölçtürdün mü hiç?
Ölçtürdüm
Nasıl peki? Düşük mü? Normal mi?
Normaldi her seyim. Kansal bir sıkıntım yok cok şükür
Genelde uyku problemi ve kan değerleri düşük olunca çıkar ortaya. Birde bünye zayıf düşünce
Çok tatlısın ki ama sen🙈😊
Teşekkürler
Bunun tek çözümü gözlük.😂
Baya iyisin soruyu bilemiyorum sjjsjs
Garnier roll on kullan gratis de
Yarıyor mu ki :/
Eh işte
Zeynep sen gece uyumuyor musun?
hiç bilgim yoğ ne yazık ki
Uyku düzeni?
12 de 1 de bazen cok cok nadir gece 2 yi bulur yatmam , arada sirada11 de yatarim sabah 10 11 12 gibi kalkarim
Yani pek de düzensiz değil. Aman sıkıntı yapma düzelir 😀