agda zarali o bolgeye sarkmaya meyilli bir bolge orasi Tuy dokucu krem leke yapar Lazer hic tavsiye etmem dahada kalinlastiri gurlestirir tam belirgin degil cunki tuyler Jilet erkek sakali gibi yapar sakin surme en iyisi yuzunu aldigin gibi ip kullan iple alinca azalir tuylerin hem beyazlatirda
Epilasyon yaptıkça kalınlaşabilir. Bir doktora görünüp onun tavsiyesine göre hareket etmen senin için daha iyi olacaktır. Hormonlarında problem varsa bir ilaç vs yazar.
Horman kontrolu yaptir Troid bezi vs. Kullandigin ilaclar varsa belkide onlarda yapabilir. Sen bir doktora muayene ol , sonuca gore epilasyo, agda, jilet le alirsin zaten cok fazla killanma gorunmuyor
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
47Cevap
agda zarali o bolgeye sarkmaya meyilli bir bolge orasi Tuy dokucu krem leke yapar Lazer hic tavsiye etmem dahada kalinlastiri gurlestirir tam belirgin degil cunki tuyler Jilet erkek sakali gibi yapar sakin surme en iyisi yuzunu aldigin gibi ip kullan iple alinca azalir tuylerin hem beyazlatirda
Epilasyon yaptıkça kalınlaşabilir. Bir doktora görünüp onun tavsiyesine göre hareket etmen senin için daha iyi olacaktır. Hormonlarında problem varsa bir ilaç vs yazar.
Horman kontrolu yaptir
Troid bezi vs.
Kullandigin ilaclar varsa belkide onlarda yapabilir.
Sen bir doktora muayene ol , sonuca gore epilasyo, agda, jilet le alirsin zaten cok fazla killanma gorunmuyor
Jilet tüylerin daha sık çıkmasını sağlayacaktır. O yüzden lazerli epilasyon en güzel yöntemdir. Kalıcı...
Bence agdayla al ama bir hormon testi yaptır. Muhtemelen polikistiksin. Adetlerde gecikme ya da düzensizlik var mi
Düzenli
Jiletle alma da nasıl alırsan al. Jilet daha kötü eder
normal. jiletle alırsan artar ve sertleşir diye biliyorum ben
Her ağdayı kullanma ama o bölgeye daha fazla çoğalır. Neden alcaksın bırak kalsın çok kötü değil. Göğsün güzel dolgun onu gören dert etmez onu zaten.
Yinede bir uzmana gorun
Cesaretin için 🌷🌷🌷🌷
Ne cesareti
Soru ve o beyinsize cevap için
Başka var mı belinde göbekte göğüs etrafında
Oralarda yok sadece göğüs aramda tüylenme var
O zaman hiç aldın mı ya bu bölgeyi
Uzaktan bellimi o kadar peki
Yok uzaktan belli değil ama yakından bakınca belli
Ağdanın zararı olmaz ama tüy dökücü krem vs denedin mi
Benim göğüs kıllarım daha az. top oynarken diyor musun at abinin kıllı göğsüne
Valla o zaman seninde testosteron hormonlarında ciddi sorun var
İyi benim bence hele bu günlerde 4 masttan aşağı kurtarmıyor sksksnsnsj
merhaba ben kuaforum jilet agda yapma tuy dokucu varsa onu kullan
bencr lazer yaptir cok etkili bende lazerle aldırıyorum
Jilet fazla çıkmasına ve kalınlaşmaya sebep olur ağda veya lazer yap
Of ya bendede aynı durum var aldıysan neyle aldın ve daha çok kıllanma oldu mu sende?
bence agdayla al kalınlasmasın ayrıca guzel gorunuyo hatları
bir hormonlara baktır
Ordaki et sarkmaya meilli ağda yapma
knk lazere git ama önce tüy dökücü spreyleri dene
Bende bu kadar yok bence sen hormonlara baktir.
lazer bence ya çoğalmış
Resim atsana komple görüntü nasıl bakim
Jiletle alma ilerde lazere git kurtul
Tüy dökücü krem en mantıklısı
lazerle hallet bence ewlimisin
Ağdayla al sürekli. Zamanla seyrelir
Yeminle erkeğim böyle kıl yok isteyene foto atarım
O zaman seninde testosteron hormonlarında ciddi sorun var
Heee var var 😂
Benım gögsümde o kadar kıl yok O. o
Senin de testosteron hormonlarında ciddi sorun var o zaman
Kendi sorununu bıraktın hemen bnde sorun yarattın.. Tbrik ederimm Bayan kıskanççç
Yaratmadım olan şeyi söyledim istediğine inan.
Her erkek kıllı olacak diye birşey yok..
Her bayanda kılsız olacak diye bir şeyde yok..
Senin gibi kıl yumağıda çıkıyor göründüğü gibi.
Senin gibi tüysüz horozda 😝
İnsanlar Kadınlar / Erkekler epilasyona gidiyor kıldan kurtulmak için.
Bana allah vergisi. Daha ne isterim ki? :))
Doğru. Şimdi düşündüm tüysüz horoz değilde daha çok yelesi olmayan erkek aslan gibi.
Onu sen çevirr... Aynı olmak istediğim gibi de bari anlayayım :))
Kıskançç
bu cogu kızda var hıc alma epılasyon yaptr
Normal değil doktora görün. Epilasyona yaptir
Epilasyon aleti ile alıver Prenses :)
görsel size mi ait kıllanma olarak benzer foto mu
Bana
bukadar sa jilet falan sürmeyin sertlerşir ve çoğalır
arda tüy dökücü sürün rahatsız oluyorsanız ama jilet kullanmayın
yaş kaç buarada
bide ağda en güzeli
bide itici yorum yapanlara aldırma gayet güzel tenin var
kusursuz kimse yoktur hayatta bunuda bilin kafi
20
ağda yap zamanla bişey kalmaz dökülür kendisi
sen erkekle beğenmez flan diyede takıntı yapıyorsun anladığım
jiletle alma epilasyon dene
ağda yap olur kadınlarda öyle
kız jilet falan alma.
Fazla nemli bırakmıssın senelerce ondan olmuş 😁
Nasıl yani
Nemlenen yer cabuk tüylenir ter gibi su gbi bişi düşün işte (bak koluna poşet sar 1hafta dursun nemden kılların uzar fazlalaşır )
Böyle tut fazla hormonal olabilir
Çok ayrık arasi
Uzanırken çekmiştim.
Anladim normalde bu kadar ayrık degilmi
Yok hayır
Takıp at istersen
Seven öyle kabullenin 🙂
epilasyona filan git ya o ne çok kötü duruyor
estetik falan yaptır sen de o tip ne ha cok kotu duruyor
tüy dökücüler var kullnabilirsin
Arasi ayrik memislerde biraz küçük gibi sanki
Ağda yap basit iş
Jilet hata olur
Kendi kendi e yetersin
ilk sefer böyle görüyorum yaaa
Yalarun😁 boşver buyusunler
İğrendım
Tüy dökücü kullan
Hiç. Jilet olur mu ya
İgrenc
Like uuuu like uuuu
Lazer dene
Göğüslerde iyimiş
Jiletle alma
Hiç alma kalsın
Kökten kurtul
Bu senmisin 😏😏🙄
İğrenç