Eski bakımlı günlere dönme kararı aldı Depresyondan çıktım Ve daha yeni hastalık atlattım, cildimin kötülüğünü mazur görün lütfen 🙏 Burunda yamukluk mevcut kafama aşırııı takılıyor Ve gıdıkta son 2 haftadır aşırı gözüme batıyor ya Sizce?
Burnumun estetiğe ihtiyacı var mı ve gıdığım çok mu kötü duruyor?
Bu eğrilik anca mikroskopla görülür. Öyle kemerli burnun yok o yüzden estetiğe gerek yok. Gayet güzel duruyor burnun. Estetik yerine burun dolgusu araştır derim çok kafana takıyorsan ama bence ona da gerek yok
3
8 Yorumla
Soran
+1 yıl
Dolguyu düşündüm ama şimdi 3 ay kalıyor ve fiyatı 750 TL min. Ona harcayacağım 750 TL yerine ne diye birden verip yaptırmıyorum diyorum
Haklısın canım ben de yavaş yavaş günlük rutinlerimi yapmaya başlıyorum. İnan saçımı bile tarayamıyodum artık yavaşça bunlara başladım. Yüz temizliği falan yapıyorum. İnşallah tamamen atlatırım