Farmasi çay ağacı ürünleri kullananlar memnun kaldı mı?

Yüzüm oldukça sivilceli. Farmasi cay ağacı serisinin de buna uygun olduğunu söylüyolar. Ben de çay ağacı yağlı sabunu almak istiyorum. Yorumlar genelde kokusunun güzel olduğuyla ilgili bir tane yorum gördüm yüzü sivilceliymiş ve daha çok sivilce çıkarmış. Sizden kullanan var mı? Tavsiye eder misiniz yoksa memnun değil misiniz? Görüşleriniz benim için önemli.
Farmasi çay ağacı ürünleri kullananlar memnun kaldı mı?
Cevapla