Linç yemek istemem (sjsjsjsj) ama bacak kıllarını alan erkekleri çok itici buluyorum. Kaşlarını alan erkekler de itici ama çok kalınsa belki biraz aldırabilir. Sizce hangi erkek türü daha itici?
Kaşlarını alan erkek mi, yoksa bacak tüylerini alan erkek mi daha iticidir?
Ikisi de itici değildir, kaş almak abartılı değilse mesela fotoğraftaki gibi almışsa daha bakımlı görünür, öbür türlü düzgün düzeltilmeyen kaş yüzü de kötü gösterebilir, ama tabi hepten incecik kadın gibi olsun demiyorum normal bir şekilde sadece düzen verilsin
Kaş yapısına göre değişir aldırması gereken kişiler de oluyor aşırı fazla olan. Bacak kılını almak da kişinin tercihi spor yapanlar genelde kaslarını göstermek için alıyor onu da itici bulmuyorum
sizin bir ayariniz yok kizlar olarak hayatimda bir kere cahillik edip vucudumdaki tüm killari aldim kiz gibi oldum hala yaptigim icin bunu kızıyorum kendime erkek dedigin hafif kıllı olur
haha😅 yok be ne kizmasi hafif sinir krizi diyelim, ayrica sevgilim için dahi olsa kesmezdim kıllarımı ya da ne biliyim datlu sevgilimi üzemezdim keserdim olabilirdi de ama bil bakalım ne eksik😄. Kiznadim öyle bir şey ne haddime yanlis anlama 😊