Dağınık kaşlar bu aralar oldukça moda. Kaşlarımı almaktan sıkıldım. Dağınık kaşlı kadınları çekici buluyor musunuz? Yorumlara göre bende kaşlarımı dağınık bırakacağım.


Çekicilik kattığı kadınlar var elbette
Cevap
13Cevap
Pek yakışmıyor bence gadası
hiç alınmayan değilde doğallığı bozmadan alınmış kaslar iyi seksi duruyor bence, ben de ip gibi olan kalçaları sevmiyorum
Valla alınıp şöle hafif yukarı dogru kaldırıyolar al benisi çok oluyor. Yat benimle der gibi bakıyor bazıları kaşlarıyla.
Ben kaşlarimi maf etmiyom incelmek gùnah o yüzden sadece rahatsiz oldum yeri aliyom o kadar
Her dağınık kaşlı olmasada bir kaçını evet yakışıyor
Ben şu ana kadar hiç almadım iyiki almadım çok üşengeç olduğum için onunlada uğraşamazdım
Bu nasıl bir üşengeçlik hey allahım 😅
@ömer_mingü 😂😂
'' çuval giyse yakışır'' olayından yola çıkarak bir düşün, eğer yok lan bende böyle durmicak diyorsan yapma 🤷🏻♂️
Ben de bayılıyorum ama erkekler anlamıyor pek. Yorum çok geliyor
Sanmıyorum, bazılarında güzel duruyor, ayna da kendine baktığında beğeniyorsan sorun yok
Kaşlarımı hiç al (dır) madım ama
dağınık ya da kalın olsalardı aldırırdım.
Eğer güzel bir formu varsa güzel durabiliyor ama kalın ve biçimsiz kaşlarsa hoş durmaz
Abartılı değilse evet de fotodaki kadınınki dağınık mı shsbbsdsbd
Fotodakiler alinmiş bir kere sadece kalem gibi cizilmis yapay şekilde alinmamis ve yukarı taranmis o nednele doğal duruyor bence kaşlar alinmali ama doğal duracak
Yakisana yakışıyor ama kimindede cimbiza agdaya mi küstün ne kardeşim de dedirtiyor
Bu alınmış ki yoksa altında falan çıkar bozuk şekilli olurdu bu dağınık tamam ama şekilli bildiğin yinede kızın kaşı hoşmuş eğer böyleyse seninde kullan ama illa kaşın altında falan çıkacağı için doğal bırakmak zor olur
Fotodaki hoş ama almak şart böyle fazla net değil tabi ben sevmiyorum kalıp gibi duranı
Kaşlarıma asla dokunmadım keşke biraz da kalın olsaydı dağınık görünmesi çok hoş..Çok güzel duruyor
Hiçdeğilde gerektiği kadar yüz şekline göre kaşların doğal şekli bozulmadan alınırsa çekici olabilir
Tabii ki canım, kaşları almaya gerek yok... Ben de almıyorum...
Hailey Baldwin ya da barbara palvin kadar güzel değilse köylü gibi olur
Kaşımı hiç ama hiç almam
Kendisi bilir ama tek kas olana kadarda beklemesin
Kesinlikle dağınık kaşlar çekici
Nadiren bazı kızlarda güzel duruyor
Hayır bana güzel gelmiyor açıkçası
Ben çok beğenmiyorum 🙄
Güzel değil bence çok belirgin oluyor
Ayrı hava katan tanıdıklarım var.
Bence daha iyi dağınık olması
Yakılmasına bağlı kimine yakışıyor kimine değil
Eğer biçimsizse itici durur
Bence hoş durmuyor kimisinde ben sevmiyorum öyle
Hayır iticilik katıyor ne öyle haydar abi gibi
Bazisini hiç güzel göstermiyor
Hayir ben begenmiyorum acikcasi
Cok hos bence
Şanslı olana evet
Aşırı kötü duruyor.
Katmiyor
Hayır aşırı çirkin.
Hayır
Benimkiler mesala 🙄
Katıyor doğal kaş
Hiç sevmiyorum
Yani kaşların baya baya iyiymiş... genelde incecik birşey çıkar bu yorumların altından ☺️
ben beğenmiyorum
Dogallıgı bozulmadan
Hoş değil bence
Ben sevmiyorum itici
Kesinlikle evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?