Kızlar bildiğiniz iyi bir markanın rakı beyazı ojesi var mı?


Pastel rakı beyazı 19 no kullanıyorum ben süper tavsiye ederim
Tek kat çek ama ben iki kat yapıyorum daha dayanıklı oluyor rica ederim
Valla eşim french yaparken kullanıyor ama markasını bilmiyorum
Teşekkürler 😂😂
Rakı beyazı da mi var 😀☺️ ne renkler var ama bilmiyoruz
Gözler lens mi senin yoksa doğal rengi mi ☺️😀
Vay iyimis 😀☺️ bakımlı akşamlar dilerim ☺️😀
Cevap
3Cevap
Loreal a bir bak
Essie
china glaze
Opi
İlk defa duyuyorum saygıdeğer vatandaşım
😊👍
Flormar
Rakı demesen iyiydi... Bu günde içerim 🥴🥴🥴🥴
Seni seviyorum baby 🥰
Fildisi renginde var istermisin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar