”Erkek adam kıllı olur” diye bir inanış yıllardır almış başını gidiyor. Şahsen erkek dediğin bir kadın gibi tüysüz olmasa da, Recep İvedik gibi tüylü de olmamalı. Kadın dediğin her koşulda tüysüz, erkek dediğin tüylü mü olmalı? Bu algıya katılıyor musunuz?
Kadın dediğin tüysüz, erkek dediğin tüylü mü olmalı?
İnsanlarda tüy değil kıl vardır ama konumuz bu değil evet :D Belli başlı söylenmeyen kurallar mevcut bu konuda dünyada ve bu kurallar genelde hep kadınlara karşı evet. Üzücü olsa da olması gereken bir şey bana görede. Fakat hemen linç etmeyin lütfen çünkü bunun erkekler için de olması gerektiğine inanıyorum. Eşitiz deyip de tek taraflı baskıdan çok yaptığımız bir şey yok. Kıl dediğimiz şeyi ciddi anlamda hiç sevmem ama ya karşımda olan insan da sevmiyorsa? Bu benim için güzel bir şey ama mesela kıllı bir erkek bunu baskı olarak kabul edebilir. O zaman ilk önce kendisine bir bakmalı insan. Kişiden kişiye değişebilecek bu yazısız kanunlar da bence kıl dediğimiz şey ortadan kalkmalı, epilasyon kazanmalı :D
Şimdi halk arasında bir söylem vardır;Erkeğin kıllısı hz Ali cinsinden , kadının kıllısı hz ayı cinsinden diye.. ne diyor ben her zaman kadın saçından ayak tırnağına kadar bir meyve tabağı gibidir.. Meyveleri de hep soyarak yeriz kabuklu çok nadir yenir.. O halde kadın tüysüz olmalı.. Erkek de orman gibi veya hırka giymiş gibi kıllı olunca itici oluyor.. Göğüsde yeteri kadar zevk veren tüy yeter de artar bile..
Kişinin kendi tercihi doğrultusunda istediğini yapar ister almaz ister alır hiç bir cinsiyete bir dayatma hoş değil kadın da erkek de isterse kıllı da olur kılsız da
Yüzde yüz hijyen ve tüte hayır diyorum Yabancı ülkeler hijyen bakımından uzun bırakıyor ama insanlar günde iki kere duş alıyor bizim ülkemizde insanlar belki haftada iki kere yıkanıyor bunun İçin tüye ve kıla Hayır. Mutlu haftasonları diliyorum 🍀
Hayır... Mutfakta et, süt, bal, kaymak olmalı meyve eksik olmamalı, insanlar ısınmak için avuç dolusu fatura ödememeli, tek düşüncemiz hafta sonu nerelere gitsek gezsek olmalı, gelecek kaygımız olmamalı, çocuklar ve kadınlar kendilerini güvende hissetmeli.
Kılda keramet yoktur ya kadın zaten tüysüz olmalı da erkek de olabildiğince kılsız olmalı. Evrimini tamamlamamış primatlar gibi öbek öbek kıl görsel olarak itici durur diye düşünüyorum. Bazıları kıla tüye düşüyor onları da anlamıyorum hani. Kıl bakımı yapılmadığı zaman mikrop yuvası demektir. Terliyken bedeni kokutur bu da cabası. Özet olarak bir kişi bakımını en doğru ve nitelikli şekilde yapmalı.
Kıl olsa hanzo kıl olmasa gay gözüyle bakılan bir toplumda erkekte kıl olmalı ama gental bölgeler ve aşırı kıl tabiki de hoş değil erkek bakımlı olucak kadın kılsız ve tüysüz olmalı ama şu bir gerçek ki zevkler ve renkler tartışılmaz kıl seven kadın ve kıl seven erkek sayısı hesaplanamaz fantaziler kanunu..
Arkadaşlar bu konuya açıklık getirme vakti geldi; inanışa göre kadının kıllı olması kötü erkeğin ise iyidir, ama bu yanlış mesela amaç göze kötü gelmemesidir ben çok gördüm kıllı olupta yakışıklı olan kıllı olup da ayni zamanda yakışıklı olmayan kılın sizi ve çevreyi rahatsız edecekse kötü durur yoksa iyidir erkekte de kadın da da
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
1- Tüy değil kıl 2- Kadın pürüssüz olacak algısını yine kadınlar çıkardı biz mi dedik sanki hemcinslerinize olan kıskançlığınız rekabet duygunuz sürekli daha güzel olma çabanız yüzünden bu hale geldiniz siz erkeklerin böyle bir derdi yok ben ondan daha güzel olmalıyım derdi yok adam kendine bakıyor helal olsun deyip geçeriz biz sizin gibi rekabet duygusuna girmeyiz ki
Bu kızlar burda; kılsız da erkek mi olur yok az tüylü olcak yok kıllı olsun diyolar ama bunlar varya bunlar.. ; Diyeti bozup gece vakti gizli gizli dolabı açıp tatlı, çikolata yiyen hatunlar gibi bunlar..önüne gelsin şöyle atletik kaslı tüysüz cillop gibi adam ağızlarının suyu akmassa bende sadık değilim!
Daha önce hiç kafa yormamıştım böyle bir şeye lakin illa olmalı ya da olmamalı da diyemiyorum. Kılları sarı olup da fazla olduğu halde hiç belli olmayıp rahatsız etmeyen insanlar vardır ya da biraz kökleri görünse bile rahatsız eden. Estetik görünüşle ilgili olsa gerek rahatsız ediyorsa görsel olarak alınmalı ama bir erkeğin kol kıllarından da rahatsız olunur mu bilemedim
Hayır erkek dediğin de kılsız olmalı ve de bembeyaz teni ortaya çıkmalı 😍 Ayrıca tüy yumurtalı canlılarda olur lütfen memeli canlılarda kıl kelimesini kullanalım
Bir kadının kılsız olması çok daha estetik yapıyor vücudunu okşamak, sarılmak, öpmek ve daha fazlası kesinlikle kılsızken çok daha güzel erkek içinse kadının böyle beklenileri varsa erkekte almalıdır :)
Tüy yaradılışımız da var. Cok uzatmadan alınacak durumda ise alınması gerekir. Tüylü olmalı olmamalı demem için de bir durum neden olması lazım mesela özel günler de temizlik ili taraflı olursa daha iyi olur
Kadınlar tüysüz olmalı evet. Erkekler de doğaları gereği olacak illaki ama saç sakal da birbirine karışmasın bir zahmet 🤷♀️temizliğine özen göstersin.
erkekler de tüysüz olsun. o bacak kılları iğrenç gözüküyor. bide göğüs kısımları eğer aşırı fazlaysa iğrenç ama böyle azıcıksa çizgi şeklindeyse güzel.
İstedikleri gibi yapmalılar toplumun kadın kılsız erkek kıllı olur görüşü çok yanlış laf etmelerini doğru bulmuyorum kadınlar aldırıyorsa eğer erkekler de aldırmalı erkekler ağda yapmaz görüşü çok yanlış.
Kadın dediğin cillop gibi olmalı; bal döküp yalamalı, vanilya döküp emmeliyim.
Tabi çok da katı değilim ağda yapmaya üşenmiştir ya da canı istememiştir belki o anki ruh haliyle çok uzamamış olması kaydıyla tüylü bacaklarını dokunma sanatının incelikleriyle buluşturmaya devam ederim😂
tüy kıl yaratılıştan ama bakım medeniyetden.. cınsellıgın vazgecılmez unsuru hıjyen! oyle herkes her an hergun bakım yaopamaz ama yarım cm kıl tuyde olmaz yanı.. pislıkten ote bısey degıl..
Recep ivedik gibi olmasa da kadindan farki olsun yaa. Pürüzsüz olmamali bence.
4
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Aşırı kılsız da olmasın erkekler. Yani çok göze batan bir şey varsa temizlesinler ama kadın gibi onlardan düzenli tüy almalarını beklemek saçma heralde
Bana kalırsa erkek vücudunun kadın vücudundan farklı olabilmesi açısından elbette hafif tüylü olmadı gerekiyor bu tüyler ne kadar orantılı olursa o kadar çekici olur
Kadınlarda tüy sıkıntı mide bulandırıcı. Bizlerde bacaklarda olabilirde vücutda abartılı şekilde olmamalı kimi Recep İvedik gibi omuzlarından çıkmış erkek olduğum halde huylanıyorum kadın gözüyle düşünemiyorum 🤣
En İyi Cevaplar