Açıkçası internette kadınların makyaj öncesi ve sonrası fotoğraflarını görüyordum ama yine de vardır onlarda bir şey diye düşünüyordum. Flörtümün hep makyajlı halini gördüğüm için doğal halini de görmek istedim o istemedi. Çok ısrar edince bir resim gönderdi, ne diyeceğimi bilemiyorum. Dış görünüşe takılan biri olmadığım halde bu uçurum fark beni soğuttu normal mi? Siz ne yapardınız yerimde olsanız, makyajla evrim geçiren birini sever miydiniz?
Cevabın nedir?
Cevapla
Gizli Üye(30-35)+1 yılHer sey güzellik mi? Bu kizda seni ceken bir davranışı yok mu? Belki cok iyi bir kalbi var. Cok iyi bir partner ileride cok iyi bir eş ve anne olacak çocuğuna. Sirf makyajsız iyi degil diye tum bunlari, karakterini kenara atman adice. Ayrıca hep makyajli gordugunden alışmış gözün. Biraz doğal görsen ona da alışacaksın. Cok kötü değilmiş diyeceksin. Siz erkeklere yaranılmıyor. Makyaj yapıyorsun arada cok fark var. Yapmiyorsun sen kizsin az suslen makyap yap, resmen kezban abi diyorsunuz. Keşke biraz icini, karakterini sevmeye çalışsaydın. Boyle olsaydi zaten makyajli , makyajsiz, bir bacagi var yok, engelli engelsiz takılmazdın. Gercekten seven insanlar gördüm. Erkek kısır olmasina rağmen, cocugu olmayacağını bile bile evlenen kiz gördüm. Kiz tekerlekli sandalye de olmasina ragmen etrafında pervane olan, kiza o haliyle evlenme teklif eden erkek gördüm. seninki gercek sevgi degil dostum kusura bakma. Kizin makyajsiz halini gorunce bile boyleysen bir yerine bir sey olsa kızın, gencken gecirdigi bir ameliyat izinden bile rahatsız olursun sen goz zevkini bozuyor diye. Bence kızı bırak. Flortmuşsünüz zaten. Sen o kızı haketmiyorsun.
13 Yorumla
Soran+1 yılKısacık ömrümüzde kaç kişiye aşık olacağız? Senin dediğin şeyler aşıkken yapılanlardır. Ben de aşık olsam gözüm ne bacağını görür ne yüzünü gözünü. Fakat biz flört ediyoruz sadece hoşlantı vardı fotoğraftan sonra o da gitti yani. Ne yapabilirim bazı erkekler gibi kandırayım sevdiğime inandırıp hayatını mı karartayım
Cevap sahibi+1 yılBen kızı kandır demedim. Sen farkinda degilsin ama icgudusel olarak dis görünüşe cok önem veriyorsun. O kizda ya da diger kızlarda senin yaptığını, düşündüğünü dusundurtmemek icin erkeklere, o kadar makyaj yapiyorlar ya da bicak altina yatip estetik oluyorlar. Buna sebep olan sizlersiniz. Kadin guzel degilse eger adamdan saymıyorsunuz. Kadinda toplumda var olmak icin, beni görsünler dislamasinlar diye makyajla ya da estetikle var ediyor kendini. Herkes birbirini oldugu gibi kabul etse bu böyle olmayacak. Bak ben hemsireyim. Bir sürü hayat görüyorum. Diger verdigim ornekler hastana de gördüğüm seylerdi. Inan bazen insanlar oyle hastaliklarla uğraşıyor ameliyatlara giriyor ki o an kaş, goz, guzellik, yakışıklılık gidiveriyor. O an onu dusunmuyorsun. Yeter ki bu dunyada nefes alsın demeye başlıyorsun. Tamam hoslanmayabilirsin, sogumus olabilirsin ama lutfen insanlari dis gorunuslerine gore yargilama. Ben hastane de eşi sezeryan oldu diye orda ona nasil bakacagim bir daha nasil beraber olacagim. Beraber olurken hep gorecegim o izi diye sacma sapan hala kendi goz zevkini, c*kunu düşünecek kadar s*refsiz yeni baba olmus bir vatandas vardi. Ya insan sukreder. O kadın sag salim doğumdan cikti diye. Bebegi sağlıklı diye. Siz erkekler cok gorselcisiniz malesef.
Cevap sahibi+1 yılEskiler boyle degildi. Gorucu usuluyle evlenirlerdi. Fiziğe, yuze gore yargilama yapmazlardı. Eskiden esteyik, makyajda bu yuzden bu kadar yaygin degildi. Çünkü degerlerimiz vardı. Insanlari dis gorunuse gore ayırt etmemeye çalışırdık. Herkes aşık olacak diye bir sey yok. Bu insanlik meselesi. Annelerimiz babalarimiz birbirine asik olarak mi evlenmis? Benimkiler oyle degil. Birbirlerini gormemisler bile. Bunca yil birbirlerinin dis gorunusuyle ilgili tek bir yorum bile yapmadılar. Yok makyajliyken boylesin, şöylesin yok bizde. Boyle olmasi gerek zaten. Biz buna aşktan, sevgiden öte insanlik diyoruz. Benim lugatimda boyle. Ayrılırken de guzel bir bahane uydur kızın yüzüne söyleme bari. Ama dis gorunusle hicbir yere varamazsin bunu bil.
En İyi Cevaplar
Emin ol o kız sana doğal fotoğraf atarken bile ufak rötüşlar yapmıştır ya makyajla ya photoshop ile. Gözüne cildine yapmıştır bişeyler senin karşına hep makyajlı cıkan bir kiz öyle alelâde ön kamaerayı açıp fotoğraf çekip aninda atamaz. Yazdığın şey çok doğru arada bu kadar farkın olması sana itici gelmiş olabilir banada çok fazla gelirdi. Bunun içini sevmek ile alakası yok. zaten flört diyorsun belli ki daha çok fazla vakit geçirip aşka dönüştürmemişsiniz flört aşamasındayken kim kimin içini ne kadar sevebilir? Kızın çirkin olması seni soğutmamış arkadasım aradaki fark seni soğutmuş ve oldukça haklısın. Bence uygun bir dille sevgili olmaya hazır hissetmediğini anlat ve rica ediyorum kendine doğal kızlar bul. Herşey güzellik değil. Her kız güzel olabilir ama. her kız doğal olamaz.
31 Yorumla
Soran+1 yılHarika bir şekilde anlatmışsın gerçekten süper açıklama haklısın
+1 yılKeşke gördügünle degil
içindekiyle flörtleşseydin:))
ama maaleaef öyle olmuyor degil mi
illa ambalaj önemli
ama ambalaj gidince geriye
zeka
espri yetenegi
ve sohbet edebildigin
bitlikte bitşeylwr yapmaktan keyif aldıgın kalır
önce bunlara bakarsan
bir daha böyle şoklat yaşamassın:))00 Yorumla
+1 yılKarıyı ya duştan sonra göreceksin ya da yataktan ilk kalktığı haliyle 🤣🤣 piyasa uzaktan cips yakından patates karılarla dolu😂 https://www.google.com/amp/www.hurriyet.com.tr/amp/kelebek/esini-ilk-kez-makyajsiz-goren-adam-20-bin-dolarlik-dava-acti-29744976
20 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
59
Cevap
39Cevap
Güzellik & Bakım konusunda 4b cevap paylaştı. İçini sevmeye çalışsaydın makyajsız halini gördüğünde uzaklaşmaya çalışmazdın.
Hangi bahaneyle ayrılırsan ayrıl mal değil ya kendisini çirkin bulduğunu anlayacaktır.140 Yorumla
+1 yılBir kız olarak söylüyorum gerçekten makyaj insanı kandırmadır. Arada aşırı fark olduysa günlük hayatında aşırı makyaj yapıyordur ve aşırı makyaj yapan birinin kendine özgüveni yoktur. Bir olayda kavga çıkar ya da açığını bul öyle konuşmayı kes ama tipi yüzünden olduğunu hissettirme
30 Yorumla
+1 yılÇok da kasmadan bitir, o da tutsun yasını, bir başkası için kendini değiştirmeye ve yormaya gerek olmadığını anlasın bir an önce yoluna devam etsin.
Ne iyi niyetlisin, ne sevecen, düşünceli... sen hepimiz yolundaki orta büyüklükteki kayalardan birisin, çok da zorlama32 Yorumla- +1 yıl
Teşekkürler🙂
+1 yılKardeş pardonda ne salaksınızya senin gibilerden iğreniyorum. Şahsen bir kızın kalbine bakarım vücüdu yüzü eli ten rengi boyu önemli değil kalbi güzel olsun bana yeterlidi. Ama sen ne yüzsüzsün. ya da bilmiylrum fazlamı çıkıştım sana sadece sinir oldum ama kararına saygı duyarım. Kırmadan ayrılırsan onuda üzmede.
48 Yorumla- +1 yıl
Kızın yaptığı bir nevi çocuğu kandırmak ama olmadığı biri gibi görünüyor böyle bir şey yaşasam ben de soğurdum
- +1 yıl
Evette kardeşim ya kızın kalbi kırılırsa , belki bu erkek kardeşimiz onu bırakmasın diyr böyle yapıyodu atmak istemiyodu.
- +1 yıl
Atıyorum bu kız önüne gelenle bir şey yaşayan biri olsa ama çocuğa farklı biri gibi lanse etse gene kaybetmemek için yapıyor olur ama bunu savunamayız değil mi neysen o olacaksın yoksa sonu böyle oluyor ben dış görünüşe önem veren biri değişim ama karşımdaki beni kandırmaya çalışırsa soğurum niyeti ne olursa olsun olmadığı biri gibi gelmesin
- +1 yıl
Evet bak bu konudan haklısın. Dürüstce gelip ben böyleyim diyebilirdi sende haklısın kardeşim
Soran+1 yılponkitonki katılıyorum süper açıklamışsın düşüncemi teşekkürler. Zaten onu önemsemeseydim bu soruyu sormazdım bir soğukluk girdi yani ne yapabilirim kırılmasını da hiç istemem elbette
- +1 yıl
Evet abi haklısın onu kendinden soğutmayı dene. Ama sakın direk ayrılıyorum deme anlar. Yavaş yavaş birkaç güne yay. Bir sorun çıkart olmuyor ayrılalım de. Ama olay o fotoğrafa gelmesin.
Soran+1 yıldoğru diyorsun
- +1 yıl
İyi şanslar snaa
+1 yıl😂güleyim mi, ağlıyayim mi bilemedim valla bilmiyorum nasıl yaparsın acil yurtdışına çıkmam gerekiyor. Felan diyebilirsin belki jsjsj✂️
10 Yorumla
+1 yılSadece goruntusunu sevmissen normal tabii.. Karkaterinin bilgisinin aklinin kalbinin hic onemi yok demek.. Cok guzel biri kaza gecirip yuzune zarar gelse yari yolda birakacaksin demek.. Goruntuye takilmam deyip bunu yapmak cok riyakarca oluyor
30 Yorumla
+1 yılDış görünüşe önem vermesen makyajsız halini kafana takmazdın önem veriyorsun işte uğraşma hem kendini hem de kızı yorma en kısa zamanda söyle bitsin
60 Yorumla
+1 yılDış görünüşe takmıyorum diyen erkek yalan söyler bir kere. Yani yeterince sevmiyorsun demekki. Burada soru soracağına git ona dürüst ol. Arkasından böyle düşünmen onun canını daha çok yakacaktır.
40 YorumlaLan abi Allah iyiliğini versin abclalchaıcknwsjckdkvkajjcıs
21 Yorumla
Soran+1 yılNoldu yaw :D
+1 yılBir kız arkadaşım da aynı durumdan bahsetmişti. Flörtü kız sivilcelerinden soğumasın diye yüzüne fondöten sürmüştü. Kıza soylediginde bunu pek kafaya takmamıştı, sonuçta bu onun iyi hissetmesi bağlı ama aşırıya kaçırilan makyajlar ciddi anlamda kandırmacadan başka bir şey değil gibi. Dış görünüşüne bu kadar takacaksan ona gerçeği söylemelisin
00 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılMakyaj yapılabilir ama tabiki evrim geçirecek kadar olması çok yanlış fakat resme göre karar verme derim. İnsanlar fotolarda kötü çıkabilir, gerçeğini yüz yüze görmek lazım doğru karar için... Fotolar yanıltıcı olabilir...
10 Yorumla
+1 yılBen de hep bunu yaşamaktan korktuğum için hep makyajsız halimi atıyorum ilk önce 😂 ama makyajla cidden evrim geçirenler var. Ona yazmamaya başlarsan soğur. Ya da direk ayrılmak istiyorum de gerçeği söyle ne olacak ki ya
10 Yorumla
+1 yılNasreddin Hoca fıkrası tadında... Hem güldürdü hem düşündürdü 😂😂😂
Sana tavsiyem; sen de onu kendinden soğut. Ne bileyim yanında geğir, böğür, biraz barzoluk yap falan işte10 YorumlaHey Allahım ya ben hep diyorum insanlar makyaj yapınca iki yüzlü oluyor diye al işte geçmiş olsun. kırmadan kendinden soğut seni bırakır zaten ama kırmadan yap bunu. :)
10 Yorumla
+1 yılCidden bu derece kendini sogutacak kadar degistirenler var mi hayir napiyorlar makyaj yerine estetik mi yapiyorlar😊😊
20 Yorumla
+1 yılÖncelikle sevmeye çalış... Gerçekten, kırmadan ayrılmak istiyor olabilirsin... Sakın ona, sen daha iyilerine layıksın gibi klişe yalanlar söyleme... Bu olayın akabinde hemen ayrılma... Hem ona biraz zaman ver, hemde bu zaman içerisinde de çekici değil, itici olmaya çalış.. fakat kesinlikle hakaret etme... Gelecekte bunun vicdani yükü ağır olur... Kendi ayrılsın...
00 Yorumla
+1 yılŞu makyajı silde yüzyüze konuşacağımız bir konu var de😅😅😅
30 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılmakyajsız görmediysen mikememişsin henüz kızı tühh yazık olmuş vucuduna odaklan kardeşim sende
11 Yorumla
Soran+1 yılabazan değilim kardeş şeyimin de bir gururu vardır
+1 yılHerkes güzel olacak diye bir şey yok kadın bakımını makyajını yapıp güzelleşiyorsa bununla ilgilen bence :/
10 YorumlaDuygusal ilişkiye hazır değilimde gerekirse aradığım ilişki daha başka de ayrıl kızın zamanını dahada fazla çalma.
10 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 318 cevap paylaştı. Suanda sevmediysen sen dis gorunuse takiyorsun onem veriyorsun demektir keske basta isteseydin ya ilerlemeden
10 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılBurada kashar üstü kızların tavsiyelerini okumak ne acı. Bir süre muhabbete devam sonra işim varmış gibi davran nedir yahu? Gösteriş budalasısı mısınız?
10 Yorumla Valla biraz da haklısın ne bileyim bence erkekler o kadar makyaja önem vermiyo sadece temiz bir yüzün olsun nasıl desem böyle temiz yani ben mesela makyaj yapmam düğünlerde bile zorla bir ruj bilmiyom yani biraz kandırılıyonuz gibi
01 Yorumla- +1 yıl
Bişiy daha eklicem bir kaza geçirip bir yerine bir şey olması birinin boyanarak kandırmaya çalışmasıyla aynı şey değil sürekli makyajlı ve onu öyle tanıyo makyajda bir nevi kandırmaca ha şöyle olsaydı o bir kaza falan geçirseydi ve sen sırf dış görünüşü için ayrılsaydın o zmn sana kızardım senin kandırılmamak en doğal hakkın yani ama aytılırken kırma bari bir iki gün geçsin o na da yazık
+1 yılKahkaha attım resmen :))) uzaklaş tabiki. İçine sinmemis ve daha sonrada sinmez. Yok içi güzel iyi kız gönlü güzel olaylarına girme yine olmaz. Başta ne hissettiysen odur. Sonradan alışamaz sevemezsin.
00 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 2,3b cevap paylaştı. Yo direkt söyle sen sen değilmişsin ben soğudum galiba de o anlar :D
30 YorumlaOha ya cidden makyajla o kadar kendini degiştiren varmı😂
10 Yorumla
+1 yılHahahahaha 😂😂😂😂 durum içler acısı.. Durumu nazikçe anlat ve uzaklaş 😂
10 YorumlaSen de sadece yüz güzelliğini sevmişsin demek ki. Keşke oda bu kadar ağır makyajla tanıtmasaydı kendini
20 Yorumla
+1 yılmakyajla evrim geçiren biri sevmezdim maymunun makyajla insana benzetildiğini düşün ama maymun yine maymun
10 Yorumla
+1 yılYüzü hakkında kötü bir Şey deme zaten flörtsünüz seni seviyorum cümleleri kullanmışsınızdır ki zaten flört olmak için kullanmak gerekiyor. Kullanmadıysanız hoşlandığın başka bir kızdan bahset
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılnasıl bir makyaj yapıyomuş da o kadar değişmiş😃 ister istemez fark oluyo ama bazıları cidden abartıyo
10 Yorumla
+1 yılİyiki atmış şimdiden de kurtulmuş kız senden evlenseniz ertesi gün boşayacaktın herhalde
41 Yorumla- +1 yıl
😄😄
Gizli Üye(30-35)+1 yılDoğal takılmak ne iyi 😂
https://www.youtube.com/embed/gBmEyUmHSzw10 Yorumla
+1 yılBiraz daha konus. Sonra yavas yavas uzaklas. Isin varmis gibi davran.
10 Yorumla
+1 yılSen onun o bakımlı haline alismissin da o yuzden. Bir omur geçirmeyi düşünüyorsan biraz daha dusun derim
00 Yorumla
+1 yılSen demek ki onu gerçekten sevmiyorsun yüz güzelliği için sevmissin kusura bakma ama senden bir halt olmaz
00 Yorumla
+1 yılÇok piss gülesim geldi😂
Yemeyin haltlar başınıza birsey gelmez10 YorumlaBence soğuman çok normal, herkes sevmek için karakter önemli diyor fakat onun yanında dış görünüş de önemlidir
00 YorumlaAnkaranın taşına bak sarkisini soyleye soyleye uzaklas 😂
10 Yorumla
+1 yılBu yuzden genelde makyajsiz geziyorum 😂😂
32 Yorumla
Soran+1 yılen güzelini yapıyorsun
Gizli Üye(30-35)+1 yılBundan sonra hıc makyaj yapmasın we bu haliyle sewmeye calısın , kalbine bakın huyuna bakın cicekleri böcekleri kuşları sewmesine bakın sizi sewmesıne bakın tip zamanla gecer ama karakter huy bakidir
10 YorumlaBen evlenmeden önce iyice bir yıkiycam ne var ne yok görelim 😂
Cilalı vermesinler 😂10 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 328 cevap paylaştı.
+1 yılGönül gözüyle ve makyajsız olarak sevmesini bilmelisin.
00 Yorumla
+1 yılGerçekten ilk olarak önüne keşke doğal ciksaymis ben hep öyle yaparım bakalım doğal beğenecek mi diye
00 YorumlaHahahhahaahaha hahahba 💥💥yemin ederim cok iyi yapmışsın
01 Yorumla- +1 yıl
Herşey güzellik mi
+1 yılKızların hepsi öyle elindekine iyi bak derim mutluluklar
10 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 322 cevap paylaştı.
+1 yılEmin ol makyajsız hali bile tam makyajsız değildir
12 Yorumla
Soran+1 yıltam anlayamadım zaten orasını da kötü baya fark
- +1 yıl
Zor durum gerçekten benimde başıma gelmişti
Gizli Üye(25-29)+1 yılAdın fatih mi senin? Arkadaşım başına da benzer birşey geldi
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBu sitedekiler de kendini brad pitt sanıyor 3 ezik de artı vermiş soruya. Yüzlerini gösterseler koşarak uzaklaşırım halbuki.
20 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 363 cevap paylaştı. O kadar fark vardı diyosun yani? Vur kır parçala hiç çekinme
00 Yorumla😂😂hic gulesim yoktu
32 Yorumla- +1 yıl
Aynı soruda karşılaştık arkadaşımm 😊
+1 yılBelli ki bedeni için onunla berabersin.
30 YorumlaRealde görmeden ask mesk işine girmem zaten ne çıkacağıni bilemiyor insan😃
00 Yorumla
+1 yılSonuna kadar haklısın olmuyor falan de ayrıl
20 Yorumla
+1 yılyıkamadan takılmayın diye boşuna demiyoruz
20 YorumlaDoğruları söylerek ayrıl bence, seni kandırmış resmen, makyajsız fotoğraf konusuna girmesen hiç de çaktırmayacakmış
00 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 398 cevap paylaştı.
+1 yılHahahahaha kıyamam lan, valla 😂😂
13 Yorumla- +1 yıl
Mümkün değil ya
+1 yılEger uzaklasmak istersen direk soyle oyalama
10 YorumlaMakyaj olmasa tüyleri almasalar zaten çoğu öyle
10 Yorumla
+1 yıl😃😃 makyaj guzeliymis beee
10 Yorumla- Devamını Gör (38)
Devamını Gör(83)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Güzellik & Bakım > Sorular > Flörtüm makyajsız resmini attı, kırmadan nasıl uzaklaşırım?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar